fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikevoor allemaal en voor toine speciaal:life's what you make it - talk talkSUPER!!
albertina Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Niwi,oudje, Van harte hoor.De grappen zij niet van de lucht dus ik laat de mijne maar achterwege.Ik wens meteen iedereenwelterusten en morgen.N.W.O.(nuchter weer op)
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 dat moet je dus welveilig kunnen he Marjozo'n schoolreisje:D
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 dan kan ik nu met een gerust gaan slapendag dagslaap lekker allen:lips:boze maan was dat zeg
dhen Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Spike, mooi, kende het niet, knappe combi van Grieks-Iers (ben gek op Ierse muziek )Ja Mupke, terugkijkend zijn het gruwelijke hoeveelheden, toen deed ik alsof ik dat vrij normaal vond.Tina, dank je, fijn
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: jopiefake it, till you make itwerd hier eens geschrevenduzzzzzzzz:Huh?
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Ah spijtig genoeg blijf ik vastzitten op Youtube Spike..ik wou net naar it's a shame gaan luisteren. Eeuwen geleden.Was het al helemaal vergeten!
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: borretjeBen blij dat jij vraagt Fleur. Ik begreep het ook niet:D Jij wacht tot de belgen de flaters slaan hé :D.
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Ah dan begreep ik het fout Jopie..Het leek aan mij gericht, vandaar de verwondering.
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Ikke? Nee hoor...Marjo zei het een keertje dacht ik Maakt niet uit op zich , Ollander
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikeben ik blij om fleur want dat kan geen kwaad is soothing om te horen Ohww nu begrijp ik dit ook weer niet
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Ohw ik denk al dat ik kan volgen..denk ik.Ik vond het raar dat je dit als antwoord stuurde omdat ik zei dat ik blijf vastzitten op youtube. Ik bedoel dat ik niet naar de liedjes kan luisteren omdat mijn pc vastloopt op youtube. :D
Mai Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Ik ga naar bedMorgen vroeg dagEn the neighbourhood's gone wild..Trust! :light:
Soothe Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Hoi Niwi, gefeliciteerd kerel.Ik wil ook opa zijn.Vroeger vond ik het wel jammer kinderloos te zijn.Maar het went.In ieder geval, leuk voor je.Wanneer zal het meisje, de eerste 12 stapjes maken.Je kan niet wachten denk ik.Oh ja, een pour la petite.groet.
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Ik kruip eens in mijn bed.Iets minder op mijn gemak vandaag Opa Niwi,van harte met de kleine spruit
will Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Arré lap, kom ik eindelijk op't forum is iedereen dodo gaan doen Goeievavond diegenen die dit nog lezen. Vandaag weer enkele buitjes gehad tussen Arnhem en Sint Phikipsland, war ik nu verblijf. Prachtig hotelletje met zicht op de Oosterschelde. Vanmiddag overheerlijk mosseltjes gegeten bij Madeliefje, vééééééél beter dan op Lauwersoog, het mag gezegd worden. Spijtig dat ik nogal abrupt moest afbreken, want rara, mijn vriendinnetjes is langsgewest. Ze stond aan mijn hotel reeds te wachten toen ik de laatste mossel weg was aan het steken. Vond dit eigenlijk heel erg voor Madeliefje en partner, want hun gastvrijhedeid kende geen grenzen (zoals ik bij iedereen trouwens hier al heb opgemerkt). Wat een prachtig landje hebben jullie toch.De weggetjes hier zijn zowaar nog schoner en plezanter om met de motor te toeren. Overal kleine mooie wegen, water, allerlei dieren, de zon !!!! The Max gewoon. EN ........ik heb Dirksland ontdekt Jaja Zo, u gauw enkele nieuwe foto'tjes nog op fb zetten sé, en vroeg in bedje, vriendinnetje alweer naar huis toe. Wat een prachtige afsluiter heb ik gehad in Olland Danuwel lieve ollandertjes, recht uit mijn hartje Niwi, dikke proficiat hé, hoop dat ooit zelf te kunnen worden, doch die kans wordt kleiner en kleiner. Deeply gegund aan jouw, ze zullen er een beresterke opa aan hebben, zeker weten.Borrie, hoe sterk ben je geworden, onbeschrijflijk, knokkertje Dhen, jij laat me altijd nadenken, hou van je schrift Zo, morgen back to Antwerp en 's avonds ineens de nachtdienst Dit gaat pijn doen
will Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst 24 augustus 2011 Ik heb je waterachtig gemaakt hé Marjo. Hoop dat je een uitstekende dag in Texel hebt. Geniet er maar van. Met W alles ook okay ?? Lees je morgenwel, rus an
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst 25 augustus 2011 Hallo allemaal!, door Will ben ik weer op het forum... Het was super om hem in levende lijve mee te maken.We hebben het heel gezellig gehad.Muziek geluisterd en heerlijk zitten praten over o.a. die Ollanders!Jammer dat hij weer snel weg moest, maar ja als je vriendin zit te wachten dan kun je niet anders he?Will, fijn dat je mijn mosseltjes zo lekker vond! Ik denk alleen wel dat je een knoflookwolk heb meegenomen naar je vriendin! Haha!Toen je weg was ben ik in slaap gevallen, dat zijn de gevolgen nog van de narcose die ik gisteren heb gehad denk ik.En Opa, nog van harte met de kleine!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden