Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Heb maar even een nieuwe dagdraad gemaakt, die van BamBam was moeilijk als zodanig te herkennen door het verwisselen van de titels. Ze had trouwens toch nog geen koffie gezet. Boel staat door te lopen en te trekken , de kouwe klets staat in de koelkast lui. Ook een hele goeie morgen overigens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Had het ook niet onmiddellijk door vonneke.Goedemorgen trouwens.Slecht geslapen en met een misselijk gevoel wakker geworden. Trekt wel bij als de onrust verdwenen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goedemorgen Yvonne en de rest....hier belooft een mooie dag...ga eerste sporten ik zie jullie straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goedemorgen Von, Fleur en Susanna,ook hier erg slecht geslapen, in bed uit bed,nu maar opgestaan.Maar......het wordt een prachtige dag.@foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Het was ff binnen en buiten.Spring maar eens onder de douche. Niet zo klaar voor vandaag maar de wereld draait door Maak er nog een fijne dag van en diegenen die niet werken moeten, geniet van het zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Pffff, wat een drukte hier opeens... goeiemorgen allemaal... ik moet ook onder de douche... zat te lummelen.. Fleur... schiet eens op, anders kom ik nog te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 goede vandaag allemaalook weer slecht geslapen draaien draaien draaienmag vanmiddag een injectie halen voor me slijmbeurs ontsteking in me schouderwel de laatste dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren als die weer uit gewerkt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goedemorgen.Drukte, ik zie geen drukte, bijna weer net zo stil al gisterenavond. Maar dat maakt niet uit. De dag wordt er niet minder om. Met zon en en zo. Nou even douchen en starten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Zo, inmiddels de ochtendrituelen achter de rug.. Hier ook slecht geslapen, maar de douche kan wonderen doen En dat mag ook wel .... staat weer een hele dag de trappelen qua werk.. Snoepje , ik hoop dat die injectie helpt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: JaapGoedemorgen. Drukte, ik zie geen drukte, bijna weer net zo stil al gisterenavond. Hoi Jaap,,, op het moment dat ik dat schreef waren er nog vier luitjes binnen... en het eerste blad had dus al met gemak vol kunnen zijn toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goede morgen waarde vrienden,Allemaal zin in de dag zo te zien.Ik ga nu eerst een paar uurtjes naar bed.Kouwe klets, een term uit mijn jeugd maar dan hadden we het niet over cola en jus...Wens jullie allemaal een fijne dag, maak er wat van maar in elk geval: geniet er van Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: TeveelGoede morgen waarde vrienden, Kouwe klets, een term uit mijn jeugd maar dan hadden we het niet over cola en jus... Klopt Har... maar ja... of het nou cola of jus is.... blijft een kouwe boel als het goed is... Ben er vandoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Las net dat de wereld zaterdag had moeten vergaan. Nou dan is dit weekend toch eigenlijk heel erg fantastisch geweest. Wat een meevaller.Die Bijbel zat er met het begin ook al flink naast, dus het einde zal ook nog wel even op zich laten wachten vrees ik. Dat maken wij niet meer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Vrees je dat Jaap, ik ben er hartstikke blij om... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Een heeeeeeeeeeeeeeeeeele goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Jaap...ik denk niet dat de Bijbel flink naast zit...we zitten met onze interpretaties flink naast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Niet letterlijk Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Snapte ik wel Jaap maar kon het niet laten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Zo, de kids zijn naar school.Ik duik de tuin in.Verder met mn Rododenderon.Frisse lucht door mn hersenpan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Borrie Heb je een beetje kunnen pitten?Overigens ook voor alle andere kanjers een buitengewoon goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Nog niet klaar met die Rododenderon Blondie? Dat moet wel een allejesus grote joekel zijn zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Een boom van 2 bij 2 Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 (Slik) dan is ie inderdaad groot Blondie. Welke kleur????Gelukkig Bor. Ik hoop dat het zonnetje bij jou vandaag ook gaat schijnen. Hier doet hij het in ieder geval wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden