fleurtje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 wat zijn scheeltjes? Jane, moi? Alleen als je een knapperd bent BB . Maar laat de aap thuis wil je...vlooien en toestanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Oenga Boengaaaaaaa.Zon schijnt, ik ben weg:rose:Ga goed Snowy.Fijne dag verders allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Een scheeltje is als je 2x hetzelfde bericht hebt.Dat overkomt je lately nog als es...hihi.Knap, ikke. Best welB) LOLMaar we kunnen wel es wisselen, ik wil ook best Jane spelen, haha.Doeiiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ik denk niet dat Toine het zo bedoelt. Denk dat het eerder een tegenreactie is op de reacties die will kreeg. Vaak krijgt zoiets na een aantal berichtjes een heel andere smaak.Het is zoals een verhaaltje dat wordt rondgefluisterd. Op het einde van de ronde is het verhaaltje nog ongeveer hetzelfde en toch weer helemaal anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 fleur, jij begrijpt het....als sommigen onder ons af en toe even flink willen doorzakken en toch ook wat steun willen vinden op dit forum, ben ik helemaal voor!ik heb steun aan dit forum, maar zie mijzelf binnenkort echt wel weer eens bieren...voor diegene die dat niet meer willen, niet doen dan, voor diegen die dat wel willen, je eigen keuze en proost!:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ik ben er weer. En allereerst: Toine, ik vind jou 'proost' hier echt niet kunnen. Respectloos zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Nog ff, het regent weer, vandaar...Iedereen mag gelukkig zijn/haar eigen keuzes maken.Wat ik me afvraag is waarom je weer zou gaan bieren.Denk je dan Toine dat je het dit x beter in de hand zalhebben? Dan kan natuurlijk. Maar ik kan het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Proost mag toch wel? ik neem er geen aanstoot aan.maar goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Het zal de hele toon van het bericht wel zijn wat me stoort Bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Toine, ik heb niet de keuze gemaakt om verslaafd te worden, wel kan ik de keuze maken om de eeste te laten staan.Ik heb ook jaren geen echte afstand willen doen van de alcohol,Wilde het wel, maar wilde ook blijven drinken.Dat noemen ze verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ook dat Fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ik ben er weer vandoor. Fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 wordt zo moe af en toe hiervan......................ik proost naar diegene die minderen, maar wel af en toe drinken of zijn minderaars niet meer welkom op dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Toine, je zit met jezelf in de knoop!Minderaars zijn niets minder hoor op het forum,maar om hier te gaan proosten, heeft niets te maken met minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 daar proost ik op, voor de minderaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 quote: Originally posted by: toinewordt zo moe af en toe hiervan...................... ik proost naar diegene die minderen, maar wel af en toe drinken of zijn minderaars niet meer welkom op dit forum? Natuurlijk zijn minderaars hier ook welkom Toine. En jij bent hier ook van harte welkom hoor, maar het is denk ik de toon waarop je dingen schrijft die mij een beetje storen. Ik heb je wel eens geschreven dat ik het gevoel bij je heb dat je een beetje de jofele jongen wilt uit hangen. Ik heb het gevoel dat je probeerd duidelijk te maken dat ik het leven niet zo serieus moet nemen en meer de lollige kant moet gaan inzien. Niet al te moeilijk doen weet je wel.Het is ook een beetje jouw onderschrift. Maar iedereen is van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 wat meer humor en wat minder * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 verveel me..Net mijn wimpers proberen verven, al opgegeven...lukt niet.Toine, je taalgebruik :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 vervelende dubbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 sorry fleur, wat minder gezeur van de alwetenden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Mosselman Staat hevig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 verf je toch mijn wimpers;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Kom maar af!Ik verveel me dus voor je het weet zijn je nagels en haren aan de beurt . Krulletjes in de haren, rood op de wangetjes, roze op de nageltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 moet ervan blozen, glimlach:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden