PROUD2BME Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Een heeele goedenavond allemaal! Vandaag wip ik snel even naar binnen om Eks en mezelf te feliciteren met onze 10 maanden droog! EKS :$ :$ :$ :$ :$ :$ en dat betekent dat ook onze Fleurtje een mijlpaal heeft als ik het goed onthouden heb dus ook voor jou Fleur: :$ :$ :$ :$ :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Geweldig...Gefeliciteerd...Yajala en Ekster.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 ff kijken of ik er nog in kom.. Wat een vreselijke kleuren zeg.... Dat kan geen jong iemand zijn die dit heeft uitgezocht pffff ouderwetse meuk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 den Witte se... net een bruin-cafe zo he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Yesss ik ben er in den niwi se Yalala en ekstertje super super super!!!! :present: Zo ff bijlezen, want ik moet zo weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Nou het heeft niks weg van een gezellig bruin cafe hoor niwi, vind ik.. Maar goed ik las dat daar de meningen dus over verschillen:o Fleurie..... KOP OP Zoals die gemoedstoestanden komen, gaan ze ook weer... Lekker makkelijk gezegd, i know. Maar toch niet je koppie laten hangen hoor.. Rudy, aan wie ik zoveel gehad heb. (ook al weet je het misschien niet, bij deze dan) Van harte gefeliciteerd 10 jaar!!! Ik moet alweer weg, ga later wel uitzoeken hoe alles hier werkt Gelukkig zijn we nog in contact met elkaar. Daar was ik toch wel erg benieuwd naar. Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hey witje en de niwi sé, de weg gevonden ?? Fleurtje, vandaag 6 maanden, geen woorden voor hoe trots ik op je ben :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Yajala en Eks ook, voila ook voor jullie : :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Rudy, 10 jaar ?????? Wauuuwwww, you're the man, dude Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 den Will se.... die man kom je ook overal tegen he... ook een dikke proficiat voor Rudy natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goedenavond, Ik lees best nog wel mee, en moest nu dus ook even het nieuwe forum bekijken. Ja, wat zal ik er van zeggen, de layout is een kwestie van smaak... Zie tot mijn verdriet dat mijn (ex)maatje Fleurtje het moeilijk heeft. Zou zo graag helpen maar weet niet hoe. Kan alleen zeggen dat ik virtueel heel veel van je hou Fleurtje. En dat ik je een dijk van een vrouw vind en bovendien heel wijs, lief en slim. De betere tijden komen meisje, dat kan niet anders Wens iedereen een fijne avond. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ik heb fleurtje aan de foon gehad en ze kan niet op het forum momenteel. Ik plan komende zaterdag even een bezoekje aan haar om te kijken of ik iets kan doen (ja duhhhh, tuurlijk kan ik dat). Ik moest alvast iedereen de groetjes doen. Hoi Harry, jij ook alvast hier Ik ga er even tussenuit, maar kom straks nog ff terug hoor , chiaoooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Tactive.....Bug report Als je op het dubbele pijltje klikt bovenaan om tot het laatste bericht te komen krijg ik: Server Error in '/' Application. etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Het 'vernieuwen' knopje ontbreekt? Of gaat dit nu weer via je browser? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Joris, het was er wel rechtsboven. Het is nu verdwenen. Als je naar Home gaat staat er wel vernieuwen, naast uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Nou ik moet mijn weg nog vinden geloof ik.... Het is voor mij nu even nog geen verbetering. Morgen maar alles verder uitpluizen. Voor vandaag sluit ik af, slaap lekker voor straks allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Yajala en Eks van harte meiden!! en voor onze lieve Fleur je bent een kanjer!! Hoop dat je dag wat beter is verlopen dan dat het ging..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Wel even wennen het nieuwe forum......kan ook geen icoontje meer plaatsen op mijn bureaublad...hmmmmm maar eens kijken of we nog gewoon domino kunnen leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Tjonge wat een verfrissende verandering. Ik wou even kijken hoe het hier is. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Nog even terug hier, Will aan de telefoon gehad, hij kan op dit moment niet inloggen, hij zit niet achter zn eigen pc. Dat moest ik even doorgeven. Morgen is hij er weer, allemaal een fijne avond en goede nacht van hem gewenst! Ook van mij natuurlijk! Maar dat had ik al gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Shahire welk icoontje? En welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hai Soothe, Ik had een icoontje op mijn bureaublad en als ik daar op klikte zat ik meteen op AdB, nu moet ik eerst naar google om er te komen. Niet dat het erg is maar het is omslachtiger.... En ik moet nu ook mijn inlognaam steeds opnieuw intypen, die stond er voorheen standaard in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Je kan het forum toch in de favorieten zetten. Ik denk dat het opnieuw invullen een beveiliging is. Zodat niet een ander aan je PC, even het forum op gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 hoi hoi ff wennen hoor en idd gauw in de favorieten want de andere werken niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Uhhhh....ja dat kan hè, ik vraag dochter zo wel want nu heb ik ineens een hele map met AdB 1 septemer 2011 files op mijn bureaublad.....was nu ook weer niet de bedoeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Dat opnieuw invullen oke, wel logisch ondanks dat ik ook mijn wachtwoord nog moet invullen. Geen idee wat ik allemaal doe maar ik heb nu ineens 3 mappen van AdB op bureaublad, haha, doe vast iets fouts....gewoon toch rechtermuisknop?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden