VM1 Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Oei!!!!!!!!!!!! Wat is dit nu??? Roze,,, en wat zijn topic tools en waar is "home"??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 ik zie geen vrienden of maatjeslijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Soothe, nog even op de valreep, voorheen stond er bij mij onder mijn wachtwoord, "wachtwoord onthouden". Nu niet meer, dus elke keer even inloggen. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Dhen, links staat vrienden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 oww je moet er eerst vrienden inzetten, dan is er een vriendenlijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Beste mensen, ik ga wat doen. @ Rudy 10 jaar alcoholvrij. Dat is een megaprestatie. Rudy, dank voor je vriendelijke berichten en de rustige toon. Rudy, op naar jaartje elf. Een warme groet van Mike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Tactive, wel mooi hoor. Ik grap soms wat. Een vrolijk uiterlijk. Goed voor somberaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Nou, bij mij is het oranje hoor, met balken van lila en links en randen in lichtblauw. Kunnen jullie op 'Laatste ongelezen' klikken? Ik krijg een foutpagina te zien. En wie gaat onze profielen beoordelen? Klik op het poppetje met uitroepteken... *bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Eigenlijk is het oranje, wat steeds meer afzwakt. Roze is net iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Een andere bug is het als je je profiel wilt aanpassen. Het systeem vraagt je om je geboortedatum aan te passen. En let op: het staat Amerikaans, dus maand eerst, dan dag, jaartal. Maar de bug is dus dat je de streepjes - - - met 'schuine streepjes' / / / moet vervangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 wat eten jullie vanavond? ik balletje / rode kool / eitje / aardappeltje / salade. vind ik redelijk lekker, morgen bami speciaal, da's beter natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hannah, zo is het maar net. Waar stel je dat in? De grotere letters. Mijn browser staat al op150% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Zie het al A+ A- rechtsboven. Spannend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Vanavond restjes Toine, alleen de spinazie is vers.. in de wok. Daarna echte koffie uit mijn Moka-potje met carrot cake :sun:mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ik loop wel naar de Chinees. Zo in het forum verdiept, dat ik met alles achter loop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hoi Will, Je ziet wel hè, kleurtje van ons koningshuis. Holland rules the waves. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 volgens mij ben jij een echte koffieleut zoals ze dat noemen, joris... zit er aan te denken om zo een expresso apparaat te kopen want ik vind die senseo niet zo lekker, slappe bak. maar die krups dingen zijn wel kostbaar, wat heb jij voor een apparaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hoi Fleurtje, Je zit niet lekker in je vel zo lees ik. Als ik je vertel, dat ik na bijna 4 jaar, dat soms ook heb. De drank heeft de gevoelens altijd op de achtergrond gehouden. Niet drinken is een ding, maar er mee dealen een ander verhaal. Een beetje acceptatie kan helpen en desnoods professionele hulp voor de restverschijnselen. Ik denk het een beetje te begrijpen, hoe het voelt. Fleurtje, laat het hoofd niet al te zeer hangen , en weet dat drank nooit de oplossing biedt. Zeker, een kortstondig "welbevinden", maar niet de echte uitweg uit het geheel. Kop op en misschien morgen alles weer anders. Groet en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Jimmy geeft jouw woef een poot en dat hij snel op mag knappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ik maak het gewoon ouderwets zoals de Italianen het nog veel doen thuis met 'een potje op het vuur', een .En de melk klop ik zelf in een pannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Nu bood schapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ha die Soothe, jawel hoor, ff wennen, maar vind het wel okay Had net Fleurtje aan de foon, leuke babbel mee gehad (afin leuk, naargelang hoe je het bekijkt natuurlijk) Ik hoop dat ik ze genoeg bemoedigende woordjes heb kunnen toespreken, want ik denk dat ze zelf niet goed beseft hoe hard ze is gegroeid, hoe sterk ze is geworden. Doet natuurlijk geen afbreuk aan de pijn die ze nu voelt of haar verdriet........maar zoals ik al zei lieve Fleur. Ook dit gaat over en je zult schijnen, geloof me Goedeavond forum, hup Olland hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 He he!! Dank zij Will zit ik op het forum! Echt Oranje! haha!!! Heb nog niet teruggelezen, eerst even rode bietensalade maken met uitjes en gebakken spekjes. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Graag gedaan hoor Liefje, maar ik hoop dat iedereen zijn weg kan terug vinden. Misschien dat tactive de (ver)nieuwde link eens naar al zijn leden kan sturen ?? (tip) ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 voor allen, fijne avond gewenst en eetsmakelijk! was goede dag vandaag en dat gaan we vanavond doorzetten. hoop dat het wat beter gaat met fleur.... tot morgen en maak er wat van............toineneman:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden