water Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Blues is my business, and business is good... Leuk om hier weer even te zijn. Moest even reageren op de hartekreet van Rae. Ik kwam wel erg plompverloren binnenvallen he? Nou ja, dan ga ik ook maar weer plompverloren exit. Tschüss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Plompverloren of niet It had vast nut! Stay cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Dag dag water tot het volgende druppeltje:) Lieve mensen ik ga ook weer eindigen voor vandaag. Het gaat vannacht onweren dus heerlijk in bed genieten van al dat gedonder. Rae laat je in ieder geval morgen wat van je horen? Beloofd? Slaap lekker allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Rae, de enige manier om deze zware emoties, die nu de vrije loop krijgen door je drankgebruik, is te stoppen met drinken. En zo is de cirkel weer rond. Mij is het vandaag gelukt, mede dankzij mijn familie die niet met drank kwam aanzetten. En dan mis ik het ook niet. Dat is toch raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Dag An, heel lief van je. Als doorgewinterde alcoholist echter is het om gevoel poberen 'op te lossen' of 'ermee omgaan' ook niet het doel helaas. Enig doel is verdwijnen. En weten dat het morgen in veelvoud terugkomt heeft weinig als geen invloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Trust! Het komt of het komt niet Als je ziet dat beide goed is Is er geen sprake van goed of niet Keep on doing! Life's a gift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ach ja, weet het niet zo mee .. Onlangs had ik zo'n controle over alcohol, nu heb ik gewoon alle teugels verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ik wil het niet meer. ik ben echt iemand dat van mensen houdt. Zelfs 'De mens' in het algemeen. Heroïnehoertje, celebrtytrut, Hitler, massamoordenaar, vredesactivist, racist, astronaut, weerman, mongooltje, doet er niet toe. Maar ik kan me zo storen aan mensen. En als het in de buurt komt van het emotionele, moet ik mezelf gewoon kapot maken. Een aangezien ik reeds lang komaf gemaakt heb met zelfmoord blijk ik toch met die drang zitten, hoewel ik weet dat ik het niet wil/zal doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Originally posted by: AnRae, de enige manier om deze zware emoties, die nu de vrije loop krijgen door je drankgebruik, is te stoppen met drinkenquote> Sorry An, ik was onduidelijk. In de periode dat ik niet dronk (18 maanden) kwam dit alles zo fel op de achtergrond dat ik uiteindelijk mijn job moet verlaten met een burn-out. Dus, alcohol, grote schademaar deze flapdrol minstens even actief in het misgegane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Nou dan! Het is een sluipmoordenaar Ingehuurd door... Mijn ervaring is Mentaal overleef ik Het is nu een kwestie Dat ik fysiek niet lang meer vol kan houden En ik ken alle "smoesjes" Life is life. Life is good Even when it show's it's cruel moments Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Rae, als je droog staat of weinig drinkt heb je dan ook zelfmoord ideeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 De boeren hebben het maar druk.. Althoos hier.. Het gras maaien Dan weer hooi van het land Zelfs op dit tijdstip Rijden ze op,-en aan, - of af Daar wil ik af-wezen Maar druk hebben ze het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Gezien de schijnwerpers Hier door de straat Wat doen ze als ze klaar zijn? De herbergier aan de overzijde staat al klaar Blij dat ie mij vandaag niet ziet Misschien morgen weer Of niet.. Daar heeft ie niets mee te maken Hoe leuk die ut ook vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 I am just another customer I am just another passenger Don't fool yourself that much! Nighty night! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Welteruste Marjo, of bedoelde je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ja duhuu.. Of wou je door blijven * met z'n allen Be my guest! Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ik ga een wandeling maken! De geur van buiten doet mij goed (De halve deur staat open..) Ik lover mijzelf En U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 weltrusten allemaal!! was weer een fijne dag, de hoogste tijd om naar bed te gaan. liefs janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Welterusten. Ook ik haak af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Originally posted by: AnRae, als je droog staat of weinig drinkt heb je dan ook zelfmoord ideeen?quote> Ja, An. Dagelijks. Maar zoals reeds vermeld heb ik daar al een soort komaf mee gemaakt. Eerst in negatieve zin, namelijk dat ik dat mijn mama en zus niet wil aandoen. Later een positieve invulling, namelijk dat ik wil leven. Niettemin, speelt het idee toch dagelijks in mijn beleving.Dat interpreteer ik dan eerder wel zelf als soort zelfdestructie en dat heeft een immens sterke link met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Rae zijn beiden misschien achterdeurtjes voor je? altijd je keuzes open kunnen houden; zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Denk niet Jane, Ik wil leven. De drang om zelfmoord te plegen is sterk, maar de drang om te leven is sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Jane, het besef dat ik wil leven heeft een enorme impact gehad op die drang tot zelfmoord. Toch blijft het geconditioneerd denken vanuit zelfdestrucite sterk. Maar ik moeten leren om er positiever mee om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Rae, je berichten, zijn niet de berichten van iemand met de wil om te leven. Er is sprake van een langzame fysieke aftakelig en geestelijke deceptie. Bovendien vind ik het forum niet dé plek om suicidale praat aan te gaan. Beter ga je slapen en komt nuchter terug. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ja daarom drink ik niet meer omdat ik wil leven. Zonder drank is het ook geen feest, maar niet zo ellendig als je in die drank molen zit. Dan wordt alles uiteindelijk pik zwart, pure ellende. OK het werkt misschien zo: als je je zo ellendig van die drank voelt dan hoef je niet over andere dingen na te denken. Je kan dan alleen nog maar met jezelf bezig zijn, zien te overleven van die zooi. Alle andere ellende is dan minder ellendig en bij zaak. Alhoewel het benevelde brein tegen je zegt dat je drinkt om je ellende. Wat een eindeloos gedraai. Weekeinde is nog niet om, maar morgen gaat het helemaal goed komen. Ik heb het gevoel dat ik weer een stap verder ben. En dan nu maar naar bed, alhoewel het hier nog errug warm is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden