Aicha Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Nou dat is ook wat, kon op geen enkele manier meer op het forum komen. Gelukkig heb ik een link van Snoep gekregen dus hier ben ik dan maar weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Moet nog wel kilometers bijlezen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Voor... Mezelf... En... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Rae, goed bezig, mooi voornemen! Weer even daglicht zien. Ik ga nu naar de psych, helaas hier een flinke stortbui... Dus dat wordt flink nat regenen. En bij thuiskomst geen warme douche want mijn cv heeft het begeven... Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Originally posted by: NietsRae, goed bezig, mooi voornemen! Weer even daglicht zien.Ik ga nu naar de psych, helaas hier een flinke stortbui... Dus dat wordt flink nat regenen. En bij thuiskomst geen warme douche want mijn cv heeft het begeven...Tot straksquote> dat meen je niet!!!!!!!!ojee.....je hebt koop he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 he fleur, bekkie weer in orde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Originally posted by: NietsRae, goed bezig, mooi voornemen! Weer even daglicht zien.Ik ga nu naar de psych, helaas hier een flinke stortbui... Dus dat wordt flink nat regenen. En bij thuiskomst geen warme douche want mijn cv heeft het begeven...Tot straksquote> oooohhhh, en je kan hier ook niet douchen want m'n putje loopt niet meer door.ben al een week aan het mailen of ze langs willen komen ( daar ik niet kan bellen)maar krijg geen sjoege Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Alles okidoki Toine..enkel aan voorste tand wat bijgeslepen . Vond het niet leuk maar het is voorbij. Jij lekker genoten bij de mondhygiëniste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Welkom terug Aicha. alles goed gegaan de laatste paar dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 broer gaat nu bellen.... oeoeoeoehhhh, dat word een toffe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 BamBam Proficiat met je 5 jaar droog! En veel sterkte en Welkom voor de nieuwe frummers, vandaag druk dagje, vanavond ook nog werken,nu ff rusten en een beetje bijlezen (nog niet gedaan) en vanavond komt N bij mij slapen, dus vandaag weer safe fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 zo voor het eerst sinds m'n vakantie weer op mijn fakir matje woh.... wat heb ik dat gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Originally posted by: RaeGoedemiddag. Niet bijgelezen, even geen tijd. Ik herpak me vandaag. Paar daagjes ontwennen. Terug naar buiten komen, gordijntjes open, proberen te concentreren op wat boeken van het verlanglijstje. The Fabric of the Cosmos staat bovenaan. 600 pagina's quantummechanica, ruimtetijd speculaties, relativiteitstheorie, oerknallen, kosmische snaren en de M-theorie. Wie gaat daar niet van kwijlen. Hihi . Ik verban alcohol niet (in de zin van 'stoppen') maar ga mezelf toch weer de ruimte laten om de moed op te bouwen om te stoppen zoals begin augustus.Mijn woede naar de buitenwereld is al iets getemperd. Gelukkig. Groetjes, Rae. Rae!!! Wat leuk! Dan hebben we deze interresse absoluut gemeen!! quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Oh wat een irritaties zeg. Wat een l.. van een vent die psych. Kon vorige x al niet met hem opschieten. Heb er een hekel aan als hulpverleners het laatste consult niet doorlezen voor ze de client of patient binnen roepen. Ga toch echt niet alles herhalen. En hij maar tegen mij zeggen dat ik het gesprek waarschijnlijk toch niet onthoud vanwege de ADHD. Ben niet achtelijk hoor. Sorry moest er ff uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Lenie heb idd koop en geen centjes voor een nieuwe CV. Dit probleem hebben ze vorig jaar 'gemaakt' zeiden ze, niet dus morgen maar weer even bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 mmmm.... alle 2 zwaar kl**** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Toine en Fleurtje, beide naar de tandenboeman geweest. Nu weer blinkende witte tandjes? Lenie, even frustratie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 ja, denk ff met je mee...weet wel iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 ? je weet wel iemand? Laat maar snap het al, voor de cv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 yeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Hoi, even een berichtje van Primula. Zij kan nog steeds niet inloggen. Dit vanwege problemen met haar account. Zij laat de hartelijk groetjes overbrengen. Dus bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Vervelend zeg dat ze er nog steeds niet in kan. Heeft Tactive nog geen oplossing? Wel fijn dat ze contact met jou heeft Albertina. Ik merk dat ik door mijn mindere humeur meer trek begin te krijgen in Alc... Maar even gaan koken voor de afleiding. Nog 2 uur dan is de winkel dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Niets, wat mij in het begin erg veel heeft geholpen is vroeger te gaan eten. Dus zo rond deze tijd. Als je gegeten hebt is te trek vaak een stuk minder of helemaal weg. Het is echt het proberen waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Originally posted by: AichaNou dat is ook wat, kon op geen enkele manier meer op het forum komen.Gelukkig heb ik een link van Snoep gekregen dus hier ben ik dan maar weer:)quote> Ik kon op een computer er ook niet meer op. Geschiedenis en alle Cookies wissen hielp.Wel erg vervelend dat de update dit soort gevolgen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 De hele dag een redelijk goed humeur gehad.... Stapt mijn partner binnen met een humeur om op te schieten! Schelden etc.... Pfffffffffffffffff. Heb gelijk geen honger meer. Maar ik verlaag me niet, ik zeg niets totdat hij weer bij zinnen is, en tot hij sorry zegt. Dat is één van de dingen die enorm vooruit zijn gegaan nu ik veel minder drink dan voorheen. Rustig blijven...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden