Jan1000 Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Goodnight, hier weer een dag verder. Kijk ook veel op youtube, is ook veel te vinden over allerlei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Hallo Soothe, Oude makker, slaap lekker, ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Originally posted by: spikewat nou fleurtje???ben ik weer de enige die serieus reageert op iemand die een ban krijgtof neem ik het te serieus en is het niet waar? als wel dan zou ik het verschrikkelijk vindenvoor haar en ook voor ons lieve joop: ik blijf nog even in de zandbak pruttenkasteeltjes bouwen en dan weer stuk maken enzo....maar eh:fleurtje???quote> Lieve Spike , ik kan echt niet volgen..Mijn posting ging over niemand anders dan mezelf hoor. Ik mag een bepaald woordje niet meer gebruiken, anders heb ik een ban aan mijn pan. 'Zij' noemen het een officiƫle waarschuwing. Daar was ik aan op het afgeven. Vandaar ook mijn vraag aan de hulpverlener. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden