Ilora Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Dit is mijn eerste keer hier en ik wil al een tijd stoppen met drinken. Ik ben er klaar mee....het verpest mijn leven alleen maar. Heb contant een kater..hoofdpijn... Maar het geeft me ook rust... Het is lastig... Alcohol geeft een korte rust...maar het lost mijn probleem niet op. Ik probeer er nu via deze site er mee te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Welkom Ilora, je hebt een juiste keus gemaakt om te stoppen met drinken. Ik zal heel eerlijk zijn, deze site gaat je niet helpen met stoppen, want dat moet je zelf doen. Maar we kunnen je wel een hele hoop steun geven. Je moet het toch zelf doen. En heb je het even moeilijk, kom dan hier en we slepen je er door heen. Kom lekker gezellig kletsen bij ditjes en datjes dageraad. Er is altijd wel iemand die wil luisteren. En begrijp één ding, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. De één gaat al wat beter als de ander, maar dat maakt niet uit. Iedereen heeft de zelfde waarde. En ben niet bang maar vertel gerust je verhaal. We kunnen het aan, want we hebben het allemaal. Veel liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ilora, Van mijnentwege ook hartelijk welkom. Ik ben zelf ook nieuw op dit forum maar ik voel mij al er helemaal thuis. Hoop je nog veel te horen hier. Succes ermee en vele groetjes van Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Hallo Ilora, Welkom hier, ook van mij. Natuurlijk sluit ik me bij de vorige sprekers aan. Heb je al een plan bedacht hoe je het gaat aanpakken? Wil je het alleen doen, of met behulp van bijv. Jellinek, Bouman of dergelijke instellingen? Ik heb de internetcursus gevolgd van Tactive en daar heb ik veel aan gehad. Je houdt dan een alcoholschrift bij, waarin je schrijft op welk moment je trek had, of je er wel of niet aan toegegeven hebt en waarom. Ik heb vooral veel gehad aan het ontdekken en leren ontwijken van mijn valkuilen. Hoe je het ook wilt aanpakken, ik wens je veel succes. Het zal doorzettingsvermogen kosten, want net als bij ons, bestaat jouw drankverleden ook al een tijd. Mocht je uitglijden, sta dan vooral de volgende dag weer op. Leer ervan en met frisse m,oed de schouders eronder! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Welkom ook Ilora; als jij de discipline opobrengt om hier vaak te lezen en/of schrijven zul je zien dat er hier veel steun te halen valt en het proces van ADB worden je echt minder zwaar valt en dus meer kans van slagen heeft. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Welkom Ilora, Sinds ik vrij ben van drank voel ik me zoveel beter! Dat gun ik iedereen. Succes! Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden