Rae Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Moet nu weg Bol, straks zoek ik het effe op. Voorlopig gewoon niet op klikken. Toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Zo, ik ga even wat klusjes doen, dan ziet het er weer een beetje netjes uit voor het weekend. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 middag Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Nog maar een muziekje dan. Deep Purple - Lazy (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Hey Fleur hoe gaat het nu met je... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 jakkes...heb ineens niet zoveel zin meer om wat te doen.. nou ja de sucadelapjes staan wel alvast op voor vanavond...lekker met spruitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 getver lenie....spruitjes jopie ook aan de strijk......eeuwige strijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 sha...raampjes weer schoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Ik zal opbiechten, ik heb gisterenavond vreselijk gefaald en ben dus de mist in gegaan met vanochtend dus de consquenties durfde het niet hier te zeggen, maar niet zeggen is ook weer zo hypocriet :S vandaag ga ik ook niet naar de winkel enigste ik nodig heb zijn sigaretten maar die worden me straks meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Originally posted by: snoepjegetver lenie....spruitjesjopie ook aan de strijk......eeuwige strijkquote> oohhh...heerlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 he jammer, maar zoals ze hier zeggen... bek op het stuur en trappen maar ( toch zoiets?) sterkte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Juist Lenie zoiets. Knietjes afkuisen en doortrappen. Vicks hoi, Altijd melden. Dat heb je ook gedaan. Eerlijk met het probleem omgaan, begint met eerlijk naar jezelf te zijn. Er kan weinig gebeuren, toch. Het was geen goeie zet en hopenlijk word je er wijzer van. Men gaat niet zomaar de mist in. Je wordt niet richting drank gezogen. Tracht eens te achterhalen, wat je deed besluiten het toch te doen. Dit een beetje analyzeren, kan je wapenen voor een volgende keer. En... je moet wel wat weerstand bieden hoor. Het komt niet vanzelf. Hoppa, gaan met die banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Vicks, Ik denk dat er bijna niemand is die in een dag van een drinker een stopper is geworden. Het is een proces. Vervelend, maar waar. Ik zag het als de bevestiging dat ik een verslaafde ben. Goed dat je het schrijft, eerlijk blijven naar jezelf zal je helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Okee. Fikkie stoken dus.. Maar zien hoe het afloopt Ga toch zo wel slapen Nix aan de hand Van wat "mag en wat niet" Soi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Ga ik afkicken Voor de rest Komen ze als vliegen op de stroop Vol vertrouwen mij zeggen Hoe het wel en niet moet Dat vind ik wel erg//Of sneu zelfs Wat moet je daar nou mee? DAN tel ik mee...? Laat maar! Rest my case! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Marjo, wat bedoel je met afkicken voor de rest? Men kickt toch voor zichzelf af, dacht ik. Voor de rest werkt niet. Van mij geen tips noch adviezen. Je bent een groot meisje. Voutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Héy Mike, Je hebt zojuist jouw 12k record aan berichten gehaald.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Hé Joris, ik zie het. Jij bent wakker, het was mij niet opgevallen. Valt wel mee, toch. Mooi getal 12.000 Krijg je dat nu in Euro's. Even Tactive meelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Vicks, jammer maar ik denk dat niemand van ons het in een keer gelukt is om definitief te stoppen. Misschien is het handig als je erg trek krijgt om je meteen te melden. Er zijn altijd mensen aanwezig met goede raad en daardoor heb ik ook al menige terugval weten te voorkomen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Hallo Lenie, Die 2 à 2,5 uur komt me bekend voor. Ik heb jarenlang zo'n slaappatroon gehad. Het gekke is dat je gewoon doorfunctioneert, alleen je geheugen wordt slechter en je bent vatbaar voor ieder koutje. Ik heb veel gehad aan een slaapcursus die via het toen nog ziekenfonds werd gegeven. We kwamen eens in de week bij elkaar, leerden diverse technieken die we dan een week moesten oefenen e.d. Geen idee of die cursussen nog worden gegeven (Teleac heeft ook zoiets gehad.). Mochten de klachten nma de slaapmiddelen niet over zijn, is het misschien een mogelijkheid. Eén van de fouten die ik maakte wasd, dat ik overdag geen rustige momenten inbouwde, zodat mijn spanningsboog 's avonds veel te hoog was. Ook al ging ik dan wel ontspannen, dan bereikte ik nog niet het niveau waarop je in slaap valt. Succes ermee en tank maar lekker bij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Yep Soothe! Ik moet in het plaatje passen Nou dat past heus wel Makkelijk zelfs.. Zned moet ik me even uitleven Ach//Nix geks Maar niet normaal Komt goed Laat me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Hallo Vicks, Goed dat je vandaag weer hier gekomen bent en verteld hebt dat je in de fout bent gegaan. Uithuilen en opnieuw beginnen! Dat is het enige wat telt, dat je opkrabbelt en het opnieuw probeert. We weten allemaal hoe het voelt hoor. Sterkte vandaag en hopelijk wordt dit weer een droge dag. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Mike zoveel berichten is toch wel een bloemetje waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Dag frummers, Ik log nu uit, want mijn half-Thaise pleegkleinkinderen zijn weer terug uit Thailand: een maand weggeweest. Vanmiddag ga ik weer gezellig voorlezen om hun Nederlands te stimuleren. Ik heb er zin in. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Ha die Mar, dwars as altied. Dwars hiender, dat bistB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden