Spring naar bijdragen

zondag 11 september


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Rae
Originally posted by: snoepje
rae..je zit je eigen altijd zo te verdedigen..je heb gewoon gezopen... klaar
quote>


Goed Snoep. Hou ik m'n bek en beperk ik me voortaan tot modus "Rae heeft gisteren niet gezopen" en modus "Rae heeft gisteren wel gezopen".



nee hoor..praat maar raak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen ik ben weer terug.

Tja ik vind het moeilijk met de berichten van Rae. Ik heb toch ook een beetje het gevoel dat Rae zich moet gaan verdedigen. Of tenminste wat beter uit leggen wat hij voelt t.o.v. de alcohol. Er is een hoop onduidelijkheid die sommigen niet begrijpen. Soms lees ik ook wat tegenstrijdigheden, maar denk al gelijk, oké dan snap ik het maar niet, en zal dat van mezelf moeten accepteren.

Maar lieve Rae, jij mag praten hier, klagen enz. Je hoort er helemaal bij hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
iedereen mag hier praten,klagen,zeuren zoveel hij of zij wil
maar ook tegengas kunnen accepteren en dan niet gelijk op je p.k getrapt zijnquote>


Akkoord zolang het over een discussie gaat.

Maar 'je bent gewoon zwak' vind ik een weinig zinvolle bijdrage tot een discussie, nadat ik efkes mijn worsteling van de afgelopen jaren probeerde te beschrijven en ik zeg dat ik blij ben met mijn vooruitgang.




Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben lang en krachtig en hou van verhalen.

Ik begrijp niet over welk moment je het hebt.

Ik probeer veel nuances te steken in wat ik denk. Ik heb vanmorgen uit frustratie een lied gemaakt omdat ik mijn gevoel niet kon plaatsen. Ik deel het met jullie en dan blijkt dat ik me altijd zit te verdedigen en dat met 'ik heb gezopen' de kous af is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...