Rae Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: snoepjerae..je zit je eigen altijd zo te verdedigen..je heb gewoon gezopen... klaarquote> Goed Snoep. Hou ik m'n bek en beperk ik me voortaan tot modus "Rae heeft gisteren niet gezopen" en modus "Rae heeft gisteren wel gezopen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Dan sta je verder dan ik Niets.. Ik was mijn kilo's kwijt en nu zijn ze er terug Tijd voor wat actie dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Haha Fleurtje, dan wordt het sporten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Blijkbaar verstaan wij elkaar gewoon niet zo goed Rae Ik bek af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: Rae Originally posted by: snoepjerae..je zit je eigen altijd zo te verdedigen..je heb gewoon gezopen... klaarquote> Goed Snoep. Hou ik m'n bek en beperk ik me voortaan tot modus "Rae heeft gisteren niet gezopen" en modus "Rae heeft gisteren wel gezopen". nee hoor..praat maar raak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Laat het nu net zo zijn dat ik enorm van sporten hou Niets :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Haha, niet dus. Ik moest met sporten weer even over een drempel, maar nu vind ik het heerlijk. Mijn mannetje zal verbaast staan als hij me na 2 maanden weer ziet, ben opeens sportief geworden en wat strakker in mijn velletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Goooooedemiddag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ik ga er vandoor! Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ik ga ook eens ne keer rommelen Noedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Zo mensen ik ben weer terug. Tja ik vind het moeilijk met de berichten van Rae. Ik heb toch ook een beetje het gevoel dat Rae zich moet gaan verdedigen. Of tenminste wat beter uit leggen wat hij voelt t.o.v. de alcohol. Er is een hoop onduidelijkheid die sommigen niet begrijpen. Soms lees ik ook wat tegenstrijdigheden, maar denk al gelijk, oké dan snap ik het maar niet, en zal dat van mezelf moeten accepteren. Maar lieve Rae, jij mag praten hier, klagen enz. Je hoort er helemaal bij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hoi lieverds, net wakker en al beredruk bezig met pc's. Zwaar nachtje gehad op het werk, maar heb heerlijk geslapen. Is er een dagpact vandaag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Wat een hoop bekend volk zeg, en dit op een zondag What's up babes ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 iedereen mag hier praten,klagen,zeuren zoveel hij of zij wil maar ook tegengas kunnen accepteren en dan niet gelijk op je *** zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 rae laat je niet op de kast jagen he! beetje discussie is leuk en goed. zo nog kwartiertje dan begint de FC ben benieuwd, is laatste tijd nogal baggervoetbal groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 mee eens snoepje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Welkom Eric, Quote, ik denk wel dat lid worden hier een van de beste keuzes uit mijn leven was. Zou zomaar kunnen Eric. Mijn beste keuze was het zeker. Dus schrijf van je af. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: snoepjeiedereen mag hier praten,klagen,zeuren zoveel hij of zij wilmaar ook tegengas kunnen accepteren en dan niet gelijk op je p.k getrapt zijnquote> Akkoord zolang het over een discussie gaat. Maar 'je bent gewoon zwak' vind ik een weinig zinvolle bijdrage tot een discussie, nadat ik efkes mijn worsteling van de afgelopen jaren probeerde te beschrijven en ik zeg dat ik blij ben met mijn vooruitgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 ik ben kort en krachtig en niet van de lange verhalen het komt er toch op neer dat je op dat moment zwak was ik moet ook vechten rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ik ben lang en krachtig en hou van verhalen. Ik begrijp niet over welk moment je het hebt. Ik probeer veel nuances te steken in wat ik denk. Ik heb vanmorgen uit frustratie een lied gemaakt omdat ik mijn gevoel niet kon plaatsen. Ik deel het met jullie en dan blijkt dat ik me altijd zit te verdedigen en dat met 'ik heb gezopen' de kous af is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 rae en snoepje, gewoon even de handjes schudden en even goede vrienden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Afin, 1m77 is nu ook niet zo lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ja jopie, ikke heel okay. Ben hier beetje de "nieuwe" man aan het uithangen, was, plas, stiofzuigen, pc's werken en chatten tussendoor. Hoezo wij zijn niet multifunctioneel ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: toinerae en snoepje, gewoon even de handjes schudden en even goede vrienden!quote> ik heb geen moeite met rae hoor toinebegrijp hem niet altijd maar dat lig misschien bij mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden