fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 An vroeger als je de knop vernieuwen gebruikte kwam de pagina bovenaan te staan, althans mijn ervaring en als je F5 gebruikt verschijnt het eerstvolgende nieuwe bericht, deze methode heb ik dus altijd handiger gevonden vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Fleur 1 X is genoeg hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Sorry Spike, ik ben meer van de talen wat is het kwadraat? 28 dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 oke dan vergiffenis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Luitjes, ik sluit af, tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: Vlaamsmeisje nu, tja nu,nu ben ik weer een aantal weken clean en wil dat zo houden ook.Wel daarbij vermelden dat ik eergisteren en ngisteren een slipper heb gemaakt.Dat is een contradictie Wat mij persoonlijk goed doet, alhoewel, is dat ik nu tenminste weet waar jij staat. Dat geldt ook voor een aantal anderen waar ik het niet van wist. Op die manier valt iemand voor mij beter te lezen. Dus vanuit mijn eigen egoïstische oogpunt. Niet dat jij daar wat aan hebt natuurlijk .Ik persoonlijk hou niet zo van het ongewisse. Hoef daarom iemands levensverhaal niet te kennen. Al bij al is het gewoon goed te weten waar jij voor gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 7 X 7 = 49 dagen dan vind je het erg als ik eerst voor 31 dagen ga? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 truste An:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 wat is het stil ineens zeker nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik ga maar naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik zat ff ergens anders maar ben er ook vandoor richting bed. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 PB-tje voor jou, VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Slaaplekker fleurtje, ben er deze week niet meer geraakt, maar het extra geheugen komt er aan hoor. Beloofd is beloofd Ik ga ook even onderuit, slapend geld verdienen noemen ze dat hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Nou ik kom vandaag niet bijgelezen hapsnap dus maar 9/11 films gekeken indrukwekkend nu maar even in bed verder prakkedenken dat er morgen hopelijk geen gekke dingen gaan gebeuren eens maar nooit weer dus. weltrusten frummers en morgen ADB weer op:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Storm buiten & rust in mijn kop......ik kruip denk ik ook maar lekker onder de wol! trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 ja voila fleur, daarom dat ik dus toch maar es geschreven heb waar ik zo al mee bezig ben. Want ja, ik kan me voorstellen dat als ik hier wat vage dingen zeg eigenlijk niemand weet waarom ik hier eigenlijk schrijf. Niemand, hmm dat dan ook weer niet. Er zijn een aantal mensen die mij wat beter kennen. Maar dat is dus nu de stand van zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 niet bijgelezen, ben vrijdag weer terug gevallen maar vandaag weer droog , heb snel weer alles opgepakt, morgen weer naar de AA, ach het gaat met vallen en opstaan he, gelukkig val ik steeds minder vaak... slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Nee Fleur dat was ik gelukkig niet. Ik dronk niet elke dag, nooit gedaan ook. Ik heb ook niet hele dagen gedronken tot ik niet meer kon. Ik vond het leven alleen te gezellig in de weekenden. En op het moment dat ik dacht: hee dit gaat niet goed, ik drink meer dan goed voor me is, heb ik me hier aangemeld en daarnaast heb ik hulp gezocht voor het onderliggende probleem waar ik in die tijd vast mee liep. En dat is nog steeds het beste wat me is overkomen. En nu lekker mn bed in Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Jammer Gaby... Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen Succes morgen bij de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goede nacht, ik meld me ook nog even droog. Niet veel geweest de laatste tijd op het forum, heel erg druk geweest. Niet te druk, gewoon leuk druk. Weer 4 dagen aan het werk (nog wel op AT basis) en 's avonds vaak de deur uit of visite. Mijn stemming is weer helemaal vrolijk en positief. Van de week een chagerijnige dag, met wat tegenslag en veel trek, maar zo'n dag gaat dus ook voorbij, dat blijkt maar weer. Nu 6 weken niet gedronken. Wel wat moeilijke momenten gehad, dan lees ik af en toe even mee op het forum. Maar vind het toch lastig om in te breken op de dagdraad, omdat ik te weinig tijd heb om terug te lezen en er niet zo doorheen wil walsen. Gaby, goed dat je het vandaag weer op hebt gepakt! Doorzetten meis Ga goed allemaal! Liefs Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 wauw, jopie. dikke boterham, maar zoveel waarheid je verteld. ben onder de indruk, chapeau en bedankt om dit te delen. nighty night. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: witteNee Fleur dat was ik gelukkig niet.Ik dronk niet elke dag, nooit gedaan ook.Ik heb ook niet hele dagen gedronken tot ik niet meer kon.Ik vond het leven alleen te gezellig in de weekenden.En op het moment dat ik dacht: hee dit gaat niet goed, ik drink meer dan goed voor me is,heb ik me hier aangemeld en daarnaast heb ik hulp gezocht voor het onderliggende probleem waarik in die tijd vast mee liep.En dat is nog steeds het beste wat me is overkomen.Dus jij was geen alcoholist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden