Shahire Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedemorgen frumvrouwtjes en frummannetjes Vanmorgen extra vroeg de wekker vanwege stage kind mams zorgt dan toch maar dat hij wel op tijd gaat komen door ook een wekker te zetten voorlopig maar voor 2 dagen de wekker om 5 uur volgende week is hij door de week niet meer thuis en mag zijn begeleiding het overnemen voor wie ook mag werken een fijne werkdag voor wie vrij is....slaap lekker uit en geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 goede morgen allemaal. uitslapen....... ben het bed uitgewerkt. nou ja vanavond er maar vroeg in dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Jee Igor....en dat op je vrije vakantiedag? Da's ook best wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 ik kan nog genoeg uitslapen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Zou er best nog wel even in willen kruipen maar dat is funest de kans dat ik dan door mijn wekker heen slaap is 90% en dan kom ik straks echt te laat op het werk......moesten we maar niet doen maar daarentegen morgen......kan ik er nog wel weer even inkruipen Igor, nog plannen gemaakt voor vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goeie morgen meisjes... Tis wel weer even wennen hoor dit.... en dan mag ik nog blij zijn , want mag anderhalf uur later dan normaal beginnen... eerst maar even een flinke bak koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedemorgen lieve mensen, hier klaar voor deze nieuwe week: agenda zit vol met afspraken, studie, stage en natuurlijk ook veel plezier. Ik ga eerste lekker sporten. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hai Von samen even bakkie met sigaretje in de tuin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Suus, drukke week voor je...pfffff.......sportse voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Ook goeiemorgen Susan, Was lekker bakkie Sha, ik neem er nog maar eentje. Pfff, van mij had de vakantie nog wel drie weken mogen duren als ik eerlijk ben. En dan is het ook nog hartstikke donker opeens..... das ook weer wennen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hihi, ik zie dat Bor, Rae en Niets ook al wakker zijn... goeiemorgen luitjes... Koffie staat op het aanrecht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Good morning, ben net wakker geknord door mijn fles gevoede kat. Mijn beide mannetjes waren 't weekend met mijn ouders. Hij had me geloof ik een beetje gemist. Lief maar ook irritant, geen ochtend dicht gedaan. Nu een douche, koffie, yoghurt en werken. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Morning Bor en Niets Ik ga me aankleden, broodje smeren en de was klaar kijken bij de wasmachine fijne ochtend allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Zo, koffie is op. Ik ga e douche opzoeken. Jammer dat je zo slecht hebt geslapen Niets, maar wel echt leuk dattie zo blij was weer terug te zijn toch?? Luitjes, ik ga ervandoor... Fijne dag voor allemaal. Ennu Igor.... je eerste echte vakantiedag.. lekker van genieten hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 ik heb niet echt plannen gemaakt voor vandaag sha. wat poetsen, eens kijken of ik nog kan fietsen ( als het droog is) gewoon een beetje lui doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 yvonne en sha werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Vanochtend niet veel tijd, eerst naar het ziekenhuis met dochter voor een bronchioscopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 goeienmorgen alle ondanks een week melatomine nog steeds geen goede nachtrust gebruik nu 3 mg ..weet iemand of ik er ook gewoon twee in kan nemen of heeft het een inwerktijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedemorgen allemaal, wat is het nog donker! Dwerghert, welkom. Snoep, bij mijn weten is 3mg de maximale dosering. Jammer dat het niet werkt, ik slaap er prima op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Nog even snel ingelogd voor ik zo de deur uit ga geen ervaring zelf met melatomine Snoep ik ben een ouderwetse miep voor een beker warme melk met honing maar heel vervelend een slechte nachtrust, weet er helaas alles van Voor iedereen een zwaai zwaai en fijne dag voor Snoep en Aicha extra een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goede morgen allemaal, Ik meld me voor het dagpact omdat ik ook vandaag de eerste niet wil nemen maak er een mooie dag van tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 goedemogge, beetje warrig geslapen en heb totaal geen zin in vandaag, dus dat is duidelijk. fijne dag iedereen gewenst. niks te melden toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Toine, dat klinkt niet hoopgevend, pak jezelf bij de kladden en ga sporten. Dan krijg je weer energie. Als je meteen bij het opstaan al gaat denken, ik heb geen zijn in de dag, (overigens héél herkenbaar) probeer dan te denken wat je kunt gaan doen. Dan is er altijd wel iets te doen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Ik heb vandaag een beetje de kriebeltjes, er start een nieuwe groep waar ik in mee ga doen. Spannend, allemaal nieuwe mensen, wat kan ik verwachten enz...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedemorgen deze morgen mensen! Iedereen is er vroeg bij! Heb geslapen als een blok... Maar ik heb al 2 weken erge rugpijn, dus ik denk dat ik daar maar eens moet naar laten kijken. Volgens een vriend van me zit er een wervel niet goed. Heb een tintelende hand, klaag klaag! Maar het zou een hernia kunnen zijn zegt hij, dus ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden