Gaby Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goedemorgen en meteen weer doei! werken... Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 goeie morgen lieve allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Moghu Joris. Goed geslapen kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Moghe Bolletje, Ja, ik prijs mij gelukkig dat ik meestal lekker kan slapen. Vandaag weer met frisse moed vacatures opsporen om te solliciteren. Wordt er wel eens moedeloos van... zo na 5 maanden zonder uitnodiging. Volgens de werkcoach doe ik het prima: mijn brieven zijn in de A.I.D.A. formaat geschreven en mijn CV is aflopend chronologisch. Bedacht mij vanmorgen om mij eens te storten op een functionele CV. Hoe gaat het met jou en de D.A.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goedemorgen Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Zie net een zwerver voorbij lopen... So count your blessings J.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 zo de verstandskies is er uit nu flink wat pijnstillers nemen......... ( wordt vervolgt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 :sun:joris bij de d.a. ben ik gestopt om op de basis te werken. Ga daar pas weer naar toe als er dingen veranderen. Ga nog wel ambulancedienst draaien want helemaal niets meer doen zou niet goed zijn voor mij. Moghu lieve Borrie en Jop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 zo lekker getraind en voldaan, het is mooi weer buiten dus eve chill.. he joris wat voor werk zoek of heb je gedaan? zo hehe even gezellig met tommy en kop koffie in de zon... toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Tatum, alles in orde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Spike, fijn je zo te lezen, klinkt een stuk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Tatum, ik vind je aanwezigheid op deze manier niet fijn. Wellicht is het een optie om uit te loggen en terug te komen als je je beter voelt. Zeer ongepast vind ik dit. Zomaar uit het niets iemand aanvallen. Dat siert je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 iemand nog iets leuks te vertellen? culinaire plannen? die ouwe gaat vandaag allemaal lekkere dingen bij de toko halen vandaag, lekker spicy enz ben benieuwd, laat zich makkelijk van alles aanpraten en komt die goedzak met de halve toko thuis met een grote smile op zijn gezicht, onbetaalbaar die lach.... toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Toine, fijn, dat je zo van je Pa kan genieten. Hier nog iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Fijne dag Jopie. Geniet van je vrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Tatum, heb je het gevoel dat men je niet genoeg hoort als je berichtjes schrijft? Vanwaar dat gevoel????? Een hele fijne dag Jop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Tatum, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hoi Jopie, Ik was even "offline"... In de (administratieve) dienstverlening. Maar heb net een hele leuke vacature gespot... dus ga weer offline om mij te focussen. Maar jij bent nu toch weer aan het werk? Althans, dat maak ik op uit jouw postings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Wat een gezelligheid hier:huh: Ik ga me er niet mee bemoeien en me er niet druk over maken sorry. Hier gaat het nog steeds lekker, voel me goed, sterk, vrolijk, soms een beetje chaotisch druk en heel belangrijk: eigenlijk geen trek. Joris, goed te lezen dat je een leuke vacature hebt gevonden: zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden