Spring naar bijdragen

Woensdag 14 september


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He Tien!!! Niet zo eng schrijven he?

Ik ben op het water opgegroeid, en weet dat wat Will doet erg risicovol is!!

In Holland noemen we dat "roeiers"

Maar ik zal er niet teveel over zeggen.........

Jopie, ik haat zeilers!

Ook al heb ik een schoonzoon die zelfs wedstrijden zeilt met mijn dochter aan boord!

Dit alles heeft te maken met het feit, dat als je als beroeps op het water vaart, je ziet hoe fragiel en ook onwetend vaak de pleziervaart is.

Toen ik 11 jaar was heb ik met eigen ogen gezien hoe een jacht onder een afvarend schip kwam, de man heeft het overleefd, de vrouw niet.

Vandaar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
Originally posted by: An
Ha ik was de snelste, de eerste die reageerde op Tientje,
jaaaaaaaa maar dat komt omdat ik een nieuw muis(je) heb.
Super de luxe ben ik nu.quote>


dát vind ik nou weer wél leuke wedstrijdjes, an :)

blij met je muis?
stom he, zon klein ding, en er toch zo blij mee zijn ....quote>



Jaja mensen pas maar op voor mij ben razend snellllllllllllll ............
zoef zoef...........:D

Tien, precies, wat een lol kan ik met zoiets hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Tina,

Later las ik je posting van eerst mandala's kleuren, maar later toch zelf gaan tekenen. Zo is het met ons ook gegaan (buurvrouw en ik). We hebben daarna verschillende cursussen gevolgd en werken nu samen werkboeken door, zoals bijv. van Keltisch knoopwerk e.d. Je moest eens weten hoeveel verschillende boeken er bestaan. Het leuke van het met zijn tweeën werken is, dat er totaal verschillende resultaten komen uit dezelfde opdracht.

Ik schilder ook op zijde en ben van plan om mandala's op zijde te maken, als ik de combinatie van dat vrije dat zijde kan hebben, goed kan verenigen met dat preciese van de mandala's.

Veel plezier ermee!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lytse,

bedankt voor je reactie. Het gesprek is erg goed gegaan. Ik heb hem ook gezegd dat de wil er zeker is en dat als het een dag fout zou gaan ik niet op geef. Aan de andere kant leek het wel dat ik de deur op een kiertje wilde houden toen ik dit zei. Ik doe het gewoon stap voor stap, maar ga nu volhouden. Ik probeer al het negatieve te blijven zien ipv steeds te denken aan de leuke tijden met drank. Daar is het bij steeds fout gegaan, ik 'vergeet' de negatieve effecten van drank op mij en alle nare momenten. Ik werd weer overmoedig. Vandaag lekker een serie gekeken met mijn minty marocco thee. Vroeg naar mijn bedje vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...