albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 An met de supermuisssssss...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Will, ben je nog bezig met die megaboot??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: MadeliefWill, ben je nog bezig met die megaboot???quote> Ik hoop niet dat Will tussen de wal en hetschip is gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 He Tien!!! Niet zo eng schrijven he? Ik ben op het water opgegroeid, en weet dat wat Will doet erg risicovol is!! In Holland noemen we dat "roeiers" Maar ik zal er niet teveel over zeggen......... Jopie, ik haat zeilers! Ook al heb ik een schoonzoon die zelfs wedstrijden zeilt met mijn dochter aan boord! Dit alles heeft te maken met het feit, dat als je als beroeps op het water vaart, je ziet hoe fragiel en ook onwetend vaak de pleziervaart is. Toen ik 11 jaar was heb ik met eigen ogen gezien hoe een jacht onder een afvarend schip kwam, de man heeft het overleefd, de vrouw niet. Vandaar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Madelief, sorry, het was een grapje. Ik begrijp je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: AnHa ik was de snelste, de eerste die reageerde op Tientje,jaaaaaaaa maar dat komt omdat ik een nieuw muis(je) heb.Super de luxe ben ik nu.quote> dát vind ik nou weer wél leuke wedstrijdjes, an blij met je muis?stom he, zon klein ding, en er toch zo blij mee zijn ....quote> Jaja mensen pas maar op voor mij ben razend snellllllllllllll ............zoef zoef...........Tien, precies, wat een lol kan ik met zoiets hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hi Tina, Later las ik je posting van eerst mandala's kleuren, maar later toch zelf gaan tekenen. Zo is het met ons ook gegaan (buurvrouw en ik). We hebben daarna verschillende cursussen gevolgd en werken nu samen werkboeken door, zoals bijv. van Keltisch knoopwerk e.d. Je moest eens weten hoeveel verschillende boeken er bestaan. Het leuke van het met zijn tweeën werken is, dat er totaal verschillende resultaten komen uit dezelfde opdracht. Ik schilder ook op zijde en ben van plan om mandala's op zijde te maken, als ik de combinatie van dat vrije dat zijde kan hebben, goed kan verenigen met dat preciese van de mandala's. Veel plezier ermee! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Jopie, jááááááren geleden heb ik wel eens gezeild, ik zou niet zo goed weten meer weten hoe het moet. En om heel eerlijk te zijn, echt leuk vond ik het niet. Niet aan mij besteed dus. Ik heb het meer op roeibootjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hoi Lytse, bedankt voor je reactie. Het gesprek is erg goed gegaan. Ik heb hem ook gezegd dat de wil er zeker is en dat als het een dag fout zou gaan ik niet op geef. Aan de andere kant leek het wel dat ik de deur op een kiertje wilde houden toen ik dit zei. Ik doe het gewoon stap voor stap, maar ga nu volhouden. Ik probeer al het negatieve te blijven zien ipv steeds te denken aan de leuke tijden met drank. Daar is het bij steeds fout gegaan, ik 'vergeet' de negatieve effecten van drank op mij en alle nare momenten. Ik werd weer overmoedig. Vandaag lekker een serie gekeken met mijn minty marocco thee. Vroeg naar mijn bedje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Lytse, in het voorjaar heb ik een cursus nummerologie tekenen gedaan. Moeilijk maar erg leuk. nog een paar tips, Hannie de Jong en Greetje Molenaar. ""Mandala kleur en werkboek" Hannie de Jong, "Chakra kleur en werkboek" Greetje Molenaar, "Beginnen met mandala tekenen en ontwerpen." Leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Leuk al die creativiteit, zit zelf ook te denken om iets te doen. Zelf heb ik iets met sieraden, lijkt me ook leuk om zelf van alles te frutselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hi Tina, Die boeken ken ik ook. Van numerologie heb ik wel een boekje gekocht, maar dat lijkt me inderdaad gemakkelijker toegankelijk via een echte cursus. Bedankt voor de tips, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Spike, zeg het maar gewoon hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Iris, er is ook maar EEN mogelijkheid, stap voor stap. Vandaag is te overzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 An, doen joh! Altijd leuk om creatief bezig te zijn, het maakt je hoofd leeg. Tenminste, zo ervaar ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Spike, mooi, maar meer iets voor in mijn droom? Ik ga nu slapen, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Albertina, ja, je moet er alleen aan beginnen. Wie weet. Nou doeiiiiiiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Bedankt voor alle steun vandaag. Ik ga naar mijn bedje toe en ga lekker nog even lezen. Ik ben blij dat dag 1 er bijna op zit. Morgen weer een nieuwe dag, dan zal ik hier ook zeker vaak te vinden zijn. Truste allemaal. Morgen weer eens fris mijn bed uit....jippie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ik kom me droogmelden voor vandaag. Duik nu heerlijk mijn schone bedje in. Truste allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Dag frummers, Nog even voor de t.v. hangen en dan naar bed. Ik heb het droog gehouden vandaag. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Truste Niets!!! Ik ben kipwakker.... Ga ik maar wat muziek luisteren, doet me altijd goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Lieve mensen, ik ga ook langzaam aan afsluiten. Een beetje opslomen en dan naar bed. Bedankt voor het delen en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 en het is weer herfstig s avonds dus mijn anijsmelk mag weer en mijn boek mag ook mee want de film was het niet helemaal voor mij ondanks de 4 stereen de maan maar opzoeken dus slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Slaap lekker Jop! En alle anderen natuurlijk ook.! Ben er nog even en ga dan ook mn mandje in!! Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ik lees jullie niet meer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden