Tatum Geplaatst 17 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Het lukt me niet. Mijn grootste geluk was om thuis te zijn met dochter. Ik ging heel vaak naaar het strand op een brommertje. En elke keer nam ik ook strand-zand mee in fietsttassen (op de brommer). Dat zand gooide ik in haar zand-bak. Vooral haar vriendin was er ontzettend dol op. Regelmatig gooide ik er water op. Zo werd het zand "kneedbaar". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Het was een vakantie die 3 jaar duurde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 ik kom me even afmelden DROOG ik heb het weer gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 hela mensen van het forum, biezonder lang geleden, ik weet het maar zit nu by VM, en nog eens de kans om iets te sturen Ben ondertussen een heel stuk beter bezig! Uit de psychiatrie gestapt (beste wat ik besloten heb laatste half jaar) want uiteindelijk heeft me dat ook bijzonder weinig op gebracht. Uiteindelijk is voor mij gebleken dat het toch op eigen krachten moet gebeuren. Ben nu ok bezig met vrij willigerswerk en ga nog wel regelmatig naar een psycholoog. Dit helpt me veeeeeeeeeeeel beter dan alle die **** opnames die ik achter de rug heb. Veeeeeeeels te lang zelfs , blijven hangen in dat systeem van opname in en uit en weer in..... Niet dat ik helemaal gestopt ben, maar goed, toch een heel stuk beter dan een jaar geleden. Mar ja, uiteindelijk heeft al die alcohol me niet veel goeds gebracht, maar dat kennen jullie wel. Mijn vriendje, die er wel nog is maar niet meer zoals voorheen. Maar dat komt vast ook nog wel weer terug io. Ook mijn sociaal leven heb ik terug op genomen. Dus wat nu voor mij belangrijk is, is om terug te gaan "meedraaien" in het systeem. Dat kan idioot overkomen maar is des al niettemin toch wel zeer belangrijk. Ik was wel blij verrast door de lieve pb berichtjes die ik aantrof. Dat jullie mij toch niet "vergeten" waren. Misschien laat ik me hier weer wat vaker zien! Fijne avond nog voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goeie avond lieve mensen. O o o o, wat ben ik moe zeg maar wel lekker gewerkt. Heb een spiksplinternieuw naaimachine gehad van mijn maatje van de d.a. waar ik altijd mee rijdt. Verder ben ik weer tegen iemand gaan praten waar ik in principe moeite mee had. Toch maar weer proberen en heb ik krijg ik weer moeite met hem, ben ik van plan het tegen hem te gaan zeggen. Dat is gewoon een erg moeilijk iemand om mee om te gaan, maar ik vind wel dat ik het toch nog een x moet proberen. Ik vind het erg moeilijk om kwaad te zijn op iemand en hem links te moeten laten liggen. Verder ga ik a.s. vrijdag weer proberen te werken. Zo mensen ik ga nu meteen afsluiten, ik zie jullie morgen weer. Dikke voor iedereen die de dag goed door is gekomen en ook voor diegene waarbij dat niet gelukt is. Trustjes:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ondanks de vele wijntjes die ik vandaag voorbij heb zien gaan droog gehouden dat ik nu enorme trek heb heeft met de thuissituatie te maken zorgen lijken wel nooit weg te gaan of er komen weer nieuwe bij maar zo op mijn wolkje kruipen dan overleven we dit ook wel weer, argggg!!!! morgen toch ook weer te werk dus de beste remedie op dit moment. Ik heb nog niet terug gelezen maar voor Aicha even een hele dikke en daar las ik net het laatste stukje van op deze blz. Fijne avond nog frumpjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Avond Moe...als ik nog een nacht drie keer plassen moet krijg ik een fleuris :evil: Vandaag gaan shoppen met dochterlief. Ik hou niet zo van shoppen. Dan word ik geconfronteerd met van alles en nog wat aangezien ik zo gefocust ben op ..volgens mij kloppen die spiegels in de winkels niet. Of misschien ligt het aan de belichting. Soms vraag ik me af hoe ik er echt uitzie. Of hoe ik er uit zie door de ogen van een ander. Alhoewel iedereen heeft dan weer andere ogen. Beauty is in the eye of the beholder, zoals ze zeggen. Ik heb boven een spiegel en daar lijk ik veel plomper in dan in de spiegel die hier beneden staat. Maar welke is correct? Zo ken ik mensen die heel fotogeniek zijn en er op elk plaatje mooi uitkomen maar in het echt toch niet zo bijzonder zijn. Vreemd. Ik zeur maar wat...beter dan het pintje kopen dat ik van plan was om te kopen. Oh ja ik had plannetjes.. En dat is niet helemaal weg. Het verplaatst zich. Dat doe ik namelijk. Het verplaatsen. Ik verlang naar Wie zei dat het gemakkelijker wordt? Super super liegebeest! Let me entertain you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Aicha Het heeft geen zin jezelf de kop in te slaan. Als het echt moet, doe het dan voor effe maar niet te lang hoor. Je wint er weinig mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Lekker stukje vlees (Sha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Wat lukt je niet Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: lilly Originally posted by: heleenGoedendag Allemaal.Ondergetekende heeft vanochtend besloten voor algehele drooglegging te gaan (:Wat een gemier om te minderen....Realiseerde me ineens dat ik dat al jaaaaren aan het doen ben , om vervolgens weer eens door te schieten met alle gevolgen van dien.Tijd om de "problemen" op andere wijze op te gaan lossen.Net na mijn aanmelden hier heeft iemand me dat al eens aangegeven: helemaal stoppen = meestal "makkelijker" ( weet niet meer wie).quote> TOP heleen,daar was ik ook mee bezig, al heeel lang om te concluderen dat ik dood en doodmoe word van het dealen en onderhandelen met mezelf... smorgens al overwegingen maken.. nu is het simpel, `gewoon` niks!! dus geen handelen etc... maar wel een vreemde gedachte,.. noooit meer,...pffffffflastig hé..maar top dat je het nu hardop hebt gezegd,!!!!ik vind jou een kanjer!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ja Wijffie, je onderschrift..... Het zal me niet gebeuren dat ik nu naar de fles ga grijpen dan zwemmen de zorgen pas echt in het rond......... man man, je krijgt wat je aan kan zei iemand hier eens tegen me... volgens mij kan ik schijnbaar heeeeel wat aan......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: lilly Originally posted by: heleenGoedendag Allemaal.Ondergetekende heeft vanochtend besloten voor algehele drooglegging te gaan (:Wat een gemier om te minderen....Realiseerde me ineens dat ik dat al jaaaaren aan het doen ben , om vervolgens weer eens door te schieten met alle gevolgen van dien.Tijd om de "problemen" op andere wijze op te gaan lossen.Net na mijn aanmelden hier heeft iemand me dat al eens aangegeven: helemaal stoppen = meestal "makkelijker" ( weet niet meer wie).quote> TOP heleen,daar was ik ook mee bezig, al heeel lang om te concluderen dat ik dood en doodmoe word van het dealen en onderhandelen met mezelf... smorgens al overwegingen maken.. nu is het simpel, `gewoon` niks!! dus geen handelen etc... maar wel een vreemde gedachte,.. noooit meer,...pffffffflastig hé..maar top dat je het nu hardop hebt gezegd,!!!!ik vind jou een kanjer!quote> ja, lastig maar de beloningen vliegen je om de oren eigenlijk.vandaag niet naar de winkel ervoor bijvoorbeeld.heerlijk.jij bent ook (iedereen hier) ook een kanjer! we gaan ervoor he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Heleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Even een heel raar voorval net. En weet niet wat ik erbij moet denken/voelen. Mam had mij lief een bakje eten mee gegeven en een flesje Wieckse witte 0.0%. Zit ik net lekker op de bank, denk wat smaakt dat raar. Ik datum checken, zie ik opeens dat het de gewone Wieckse witte is. Had pas 1 slok gehad en meteen het flesje omgekeerd in de plee. Heb er absoluut geen trek door. Maar op de een of andere manier voelt dit niet goed. Ik wilde niet drinken en heb nu het gevoel dat ik toch heb gefaald, wat natuurlijk ook onzin is. Maar moet ik mijn vinger in mijn keel steken en het uitspugen??? Mijn gedachten vliegen even alle kanten op. Ben er een beetje van van de rel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 de vreemde gedachte....van nooit meer.... ik hoop nooit meer te drinken...daarom doe ik het vandaag niet... stel dat ik voor de rest van mijn leven zou moeten drinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Niets, geen vinger in je keel joh! Denk maar dat de 'alcoholvrije' verrrrr over datum was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik zou er niet teveel van maken Niets. We hebben de neiging het tot het uiterste te willen gaan als we stoppen. Ikzelf betrap me daar ook op. Je was alert..meer dan dat kan je niet zijn. Het is toch absurd te willen spugen nu? Het was een slokje en het deed verder niets. Als je al zover gaat ben je goed bananas kippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: ladytinneMisschien laat ik me hier weer wat vaker zien!quote> Ja lijkt me een goed plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 ff Ushi kijken gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: AichaGoedemorgen frummerms,Kom me nog even droog melden van het dagpact van gisteren. Was om 21.15uur in slaap gevallen.Voelde grieperig en had koorts.Tafel is gedekt , koffie thee, jus staan klaar. Broodjes en beleg ook.Voor de liefhebbers heb ik wat pistoletjes in de oven opgewarmd.Eet smakelijk.quote> Hallo Aicha, neem je aanbod graag aan.Goed dat ik je morgen even een bericht doe?Heb probleem met forum....dag. gr heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Sha, ik heb ma idd gebeld dat ze me gistend bier had meegegeven. Fleurtje ik ben idd redelijk bananas hoor. Daar komt mijn eetgestoorde gedachte weer opzetten. Misschien ook wel een beetje de angst: vorige keer refusal en alcohol en ik heb de hele nacht gespuugd omdat ik zo ziek was. Maar ja 1 slok zal me niet zo ziek maken, haha. Moet er idd niet zo'n big issue van maken. Ik heb het niet bewust gedaan en heb het meteen weggegooid. Had het ook op kunnen drinken natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden