lidia Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ja lachen, hè, Bolletje, doe eens iets geks. Jane, dank je, geeft de burger moed om verder te gaan. In dit geval Lidia. Wil niemand weten wat ik aan de Presiden v.d. USA geschreven heb? Normaal zitten hier veel Aagjes, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 nou vertel..hihihi wat heb je hem gevraagd....hoe z'n dag was?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ha Aagje de eerste, Nou ik heb hem verteld hoe blij we met hem zijn en zo, maar (serieus hè?) dat we niet begrijpen dat hij niet duidelijker zegt dat hij die puinhoop v..d. Rep. en Bush heeft geërfd. En ook dat Bush hier niet geliefd was, zacht uitgedrukt. Dat hij zijn rug recht moet houden en niet meer kan doen dan zijn uiterste best en aanvalis vaak de beste verdediging, zie oorzaak puinhoop. Ook nog een vraag van een vriendin" of hij tijdens zijn speeches zijn hoofd niet steeds van links naar rechts wil bewegen omdat dat voor de TV kijkers irritant is. Verder hem veel sterkte en love gewenst van mij dus. Werd ik nog bedankt (automatisch) en kreeg de verz. dat de pres. probeerde zoveel mogelijk mails te beantwoorden. Afwachten maar. Ik geloof niet meer in de Sint en heb nu toch iets om naar uit te kijken. Hier hoort een emotion, maar dat kan ik (nog) niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Lidia, om je heel eerlijk te zeggen heb ik vreselijk moeten lachen. En nee, ik ben niet echt benieuwd, komisch vind ik het wel. Je hebt gelijk, doe eens gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Nou Loop al twee dagen te denken aan een biertje. Eentje..niets mis mee denk ik dan. Wat het geeft zie ik later dan wel, zo denkt nummer 1. Loop ik naar de winkel, nog steeds aan het overwegen. Ja of nee..Ja of nee..Ja of nee. Moest koekjes voor school hebben. Kom ik in de winkel en vergeet ik het helemaal. Is geen automatisme meer..biertje grijpen dus. Baal onderweg terug naar huis maar te lui om terug te stappen. Of misschien wil ik het niet graag genoeg. Is het nog steeds een fantasie in mijn hoofd en wil het lichaam niet mee. Nou ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik ben er weer mee weg. Ik ga mokken in de zetel Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Je hebt toch al vijf maanden niet gedronken fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 nou ben ook benieuwd Lidia.. Fleur....goed toch die automatisme? ( dat je het niet pakt bedoel ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik had gisteren een verassing, ze kwam me kussen en kuste zo rose in mijn mond, heb hoestactie gedaan en servet volgespoten, het moet niet gekker worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 ik weet gewoon niks te zeggen aan het overleven en vechten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Mooi zo Albertina, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Hoe moeilijk het leven soms ook kan zijn, humor kan je redden. Ik ga eens wat nieuwe kerstkaartletters op mijn toetsenbord plakken, want ze zijn weer versleten. Typt niet lekker. Heb wel een ander toetsenbord, maar dit rammelt er zo lekker op los, zelfs zonder mij, lijkt het soms . Ga eens wat anders doen dan mail beantwoorden. Nee van Obama was mijn initiatief, maar ik heb een "zoon" in Egypte, die maar niet snapt dat hij hier niet kan komen werken. Nu geschreven dat hij erover op moet houden en een leven opbouwen in het nieuwe Egypte. Eet smakelijk en prettige avond, mss kom ik nog terug, als jullie me niet zat zijn tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Snoep was het dan erg moeilijk om ff langs te komen hier? Misschien had je dan wat kwijt gekund. Ja je schreeef vandeweek al dat je niet lekker in je vel zat. Is dat nu erger geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Lidia, meer dan zat. Jammer dat je mail naar Mr President weg is. Ik had ook een advies voor hem. Om hier niet in een politieke discussie te belanden, zal ik je dat wel een keer PB'en. Ga goed grapjas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jan1000Ik had gisteren een verassing, ze kwam me kussen en kuste zo rose in mijn mond, heb hoestactie gedaan en servet volgespoten, het moet niet gekker worden!quote> Een soort infuus onder dwang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jan1000Ik had gisteren een verassing, ze kwam me kussen en kuste zo rose in mijn mond, heb hoestactie gedaan en servet volgespoten, het moet niet gekker worden!quote> Dat is wel heel gemeen..vind ik dan. Of weet ze niet dat je een probleem hebt? Toch maar flauw grapje..Al zes maand en half Janneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: albertinaEen soort infuus onder dwang?quote> Hahaha ja kun je wel zeggen! Voelde me wel belazerd in meerdere opzichten, ahum. Effin, weer wat geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: snoepjeik weet gewoon niks te zeggenaan het overleven en vechten hierquote> Lieverd :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Snoepje, Weet je al wat over je ECG? Dat is toch geweest? Of wil je er hier niets over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Waar is ze nu?? Uit de weg allemaal! Fleur moet ff Snoepje zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ahhhhh geen snoep in de kast. Automatisme sucks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 IIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Nou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Iedereen met een sok in de mond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Lange tijd fleur, respect respect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Krijg ik daar ook een kus voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jopiewel eens jongejongens-sokken gezien?quote> Niet echt, maar ze staan vast stijf van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden