Spring naar bijdragen

Zondag 18 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Aagje de eerste,

Nou ik heb hem verteld hoe blij we met hem zijn en zo, maar (serieus hè?) dat we niet begrijpen dat hij niet duidelijker zegt dat hij die puinhoop v..d. Rep. en Bush heeft geërfd.

En ook dat Bush hier niet geliefd was, zacht uitgedrukt.

Dat hij zijn rug recht moet houden en niet meer kan doen dan zijn uiterste best en aanvalis vaak de beste verdediging, zie oorzaak puinhoop.

Ook nog een vraag van een vriendin"

of hij tijdens zijn speeches zijn hoofd niet steeds van links naar rechts wil bewegen omdat dat voor de TV kijkers irritant is.

Verder hem veel sterkte en love gewenst van mij dus.

Werd ik nog bedankt (automatisch) en kreeg de verz. dat de pres. probeerde zoveel mogelijk mails te beantwoorden.

Afwachten maar. Ik geloof niet meer in de Sint en heb nu toch iets om naar uit te kijken.

Hier hoort een emotion, maar dat kan ik (nog) niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou :angry:

Loop al twee dagen te denken aan een biertje. Eentje..niets mis mee denk ik dan.

Wat het geeft zie ik later dan wel, zo denkt nummer 1.

Loop ik naar de winkel, nog steeds aan het overwegen. Ja of nee..Ja of nee..Ja of nee.

Moest koekjes voor school hebben.

Kom ik in de winkel en vergeet ik het helemaal. Is geen automatisme meer..biertje grijpen dus.

Baal onderweg terug naar huis maar te lui om terug te stappen. Of misschien wil ik het niet graag genoeg. Is het nog steeds een fantasie in mijn hoofd en wil het lichaam niet mee.

Nou ja..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zo Albertina, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Hoe moeilijk het leven soms ook kan zijn, humor kan je redden.

Ik ga eens wat nieuwe kerstkaartletters op mijn toetsenbord plakken, want ze zijn weer versleten. Typt niet lekker. Heb wel een ander toetsenbord, maar dit rammelt er zo lekker op los, zelfs zonder mij, lijkt het soms .

Ga eens wat anders doen dan mail beantwoorden. Nee van Obama was mijn initiatief, maar ik heb een "zoon" in Egypte, die maar niet snapt dat hij hier niet kan komen werken.

Nu geschreven dat hij erover op moet houden en een leven opbouwen in het nieuwe Egypte.

Eet smakelijk en prettige avond,

mss kom ik nog terug, als jullie me niet zat zijn tenminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jan1000
Ik had gisteren een verassing, ze kwam me kussen en kuste zo rose in mijn mond, heb hoestactie gedaan en servet volgespoten, het moet niet gekker worden!quote>


Dat is wel heel gemeen..vind ik dan. Of weet ze niet dat je een probleem hebt? Toch maar flauw grapje..

Al zes maand en half Janneman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...