Madelief Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Jan, weet ze nu wel of niet dat je niet meer drinkt? Vroeger deed ik dit ook wel eens als grapje, alleen wel bij iemand die ik goed kende, mn vriendje ofzo, maar niet zomaar ergens in de kroeg! Fleur, je gaat errug goed zeg!!! Will, je bent toch niet tussen wal en schip beland??? Waar zit je? Ja volgens Fleur in de wei, maar met dit weer lijkt me dat niet echt lekker! Het is hier noodweer inmiddels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Fleur, is dat een Vlaamse uitdrukking trouwens? In de wei? Als ik hier in de wei ga liggen, heb ik grote kans op een goeie koeienflats!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: fleurtjeKrijg ik daar ook een kus voor? quote> Ik sla mijn arm om je heen en kijk je aan met glunderende trotse ogen, ik pak je vast en kus je zacht en zeg, Fleur Fleur Fleur....... CHAPEAUX !!!! XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jan1000 Originally posted by: fleurtjeKrijg ik daar ook een kus voor? quote> Ik sla mijn arm om je heen en kijk je aan met glunderende trotse ogen, ik pak je vast en kus je zacht en zeg, Fleur Fleur Fleur....... CHAPEAUX !!!! XXXquote> WOOEEHHAAA!!! Wat gebeurd er?? Een romance, zo vlak onder mijn neus??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jan1000Ik sla mijn arm om je heen en kijk je aan met glunderende trotse ogen, ik pak je vast en kus je zacht en zeg, Fleur Fleur Fleur....... CHAPEAUX !!!! XXXquote> Fleurie nu moet je op gaan letten meid. Daar begint alle gedonder mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 :D Het zou kunnen Liefje..Wij zeggen 'hij zit op een goei wei' waarmee we zeggen dat em ergens goed zit. Meestal als er een dame in het spel zit. Pff ik kaats. Moet er weer ff vandoor. Dochter komt zo. Lijkt me leuk verliefd te zijn en gekust te worden. Laters En terug aan Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: jan1000Ik sla mijn arm om je heen en kijk je aan met glunderende trotse ogen, ik pak je vast en kus je zacht en zeg, Fleur Fleur Fleur....... CHAPEAUX !!!! XXXquote> Fleurie nu moet je op gaan letten meid. Daar begint alle gedonder mee hoor.quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Spikie kunnen we hier iets voor je doen zodat het voor jou wat makkelijker wordt? Heb je behoefte om iemand van het forum te bellen dan? Of misschien iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ja dan wordt het moeilijk Spikie. Je blijft er dan zo alleen mee zitten. Maar ja wat niet kan, kan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Even vlug tussendoor, ben op het werk beland voor een lange nacht en moet zo goed als direct gaan vertrekken. Maar wil eerst iedereen in de huiskamer een erg goede avond wensen. Prachtige zonsondergang hier ;-)) Liefje, een datum is in de maak, heb net nog met fleurtje gebeld Ik hou je op de hoogte via pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven, hallo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Spike, ja prima en ik ga vroeg naar bed. Lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: lillybij 50+ kan je ook incontinent worden,.. heb ik gehoord... brrrrmaar je bent zo jong als je je voelt toch???!!!quote> 45 ook al gewoon om lachen johom jezelf lachenje blubberbuik en hangborstende putjes in je dijenen het hangend vel onder je armende rookrimpels op je bovenlipen het eelt op je hakkenen ga zo maar door. en bij nader inzienvoor iedereen die het moeilijk heeftdus óók tatumoordelen is altijd makkelijkaan mij om uit te zoekenwaarom ik me erover opwindbol, dubbel om je berichtgewéldig!!!!!quote> die rookrimpel noemen ze toch een liprokje,. gheheheach wat maakt het uit, we verdienen toch ook een rimpeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik heb daar ook geen moeite mee hoor een rimpeltje meer of minder Lill. Ik weeg zo'n 89 kg. en vind het allemaal prima. Heb altijd wat meer pondjes gehad. En wat voor 'n kleding draag al helemaal niet, als het maar geen jurken nylons of rokken zijn, dan vind ik het goed. Ik vind het voor mezelf veel belangrijker hoe ik in het leven sta, en of ik kan groeien naar evenwicht in mezelf, en naarmate ik ouder wordt, gaat dit ook een beetje vanzelf. Ik ben nooit zo'n strever geweest die cariere moet maken, zeker niet met gelakte nagels of dik onder de poeder. Dus ik hecht weer hele andere waarden aan het leven dan sommige anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 hahaha Jopie!! moest zo lachen om je bericht! je bent veeeels te kostbaar en waardevol voor een uitverkoopje,, vind je postings vaak zo leuk.. Toine net mijn halve zolder op marktplaats gekieperd, nu ik niet drink sla ik aan het ruimen... wasbord, klompemes, een carouselpaard met echt paardehaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hoi Allemaal, Rekening niet betaald ben even van internet afgesloten. Ik kom me weer melden einde maand, zit nu even op Will d`r pc Succes allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: TatumIk vind het niet leuk om te janken. Ik vind mezelf dan niet leuk.quote> janken is helemaal niet erg hoor Tatum,...drinken is veel erger,.. en vooral als de oorzaak van de tranen is meid!!!lekker snel nuchter worden, en opkrabbelen!!!Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Bor, Truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Precies Jop. je wordt milder. De behoefte aan groeien en de energie die je hebt is anders. Ik accepteer veel gauwer een situatie, vind het allemaal best en leid nu een leven waarin ik vaak geniet van dingen, en ben minder gericht op wat ik allemaal zou willen. Ja ik weet niet hoe ik het anders moet uit leggen. Meer het gevoel van, het is goed zo. Ik zit volgens mijn h.a. in de herfst van m'n leven, en dat voelt ook een beetje zo. Ik maak me niet meer zo druk. Nou moet ik wel zeggen dat ik niet datgene tegen kom waar sommigen hier zo mee vechten. Trusten lieve Borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik ben een echte mopperkont. In de winter van mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 soothe hoe oud ben je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 of mag je dat aan mannen ook niet vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Goedenavond Frummels, ik heb niet alles gelezen hoor! Het was veel vandaag! Net lekker het onderste uit mn pannetje soep op. Vandaag voel ik me goed, gelukkig! Het laatste wat ik zag hier dat je in de herfst van je leven beter, fijner en evenwichtiger in het leven staat. Daar wil ik wel even op reageren, hoe voelden jullie je toen je 45 was? Ben ik best benieuwd naar! Voor mij is dit de leeftijd, ik ben dus 45, waarin ik het gevoel heb dat ik juist nu midden in het leven sta! Oke ik heb geen perfect lijf, na 2 kindjes is dat goed te zien. Maar ik straal wel! Ik loop tenslotte niet in mn bikini over straat. Als er nog gefloten word naar je op deze leeftijd nou dan ben ik best tevreden! Haha! Hopelijk gaat het over 10 jaar nog zo, ik bedoel, zoals ik me nu voel. Volgens mij ligt het niet aan imperfectie, of wat dan ook. Het zit hem in je uitstraling, hoe zit je in je vel. Oke ik heb niet elke dag dat gevoel, maar toch wel heel vaak! Maar ik hoop als de herfst in mijn leven komt, ik er zo ook over denk en ik me ook zo voel als jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 In de zomer mopperde ik ook Hannah, maar toen dronk ik nog. Mopper nu een ietsiepietsie minder. Af en toe een beetje klagen, dat wel. Soort stoom afblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Janneke 63 jaar. Kan het ook niet helpen. Anders had ik me vroeg op moeten knopen. Ach, het heeft z'n charme. Men loopt niet meer zo tegen alles te hoop. Beetje beschouwelijk in sommigen zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden