Shahire Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Goedemorgen frumpjes, Het is bar koud nog buiten dus als jullie de kans hebben.... je mooi nog even omdraaien in je warme bed hier nog even tanden poetsen en dan @work vannacht bijna mijn bed uit gegaan....hoef waarschijnlijk niet te zeggen op dit forum waarom in ieder geval niet om te dammen maar we hebben het doorstaan! Wijffie :light::light::light: Happy Birthday!!!! Er zit nog een klein laagje koffie in de pot geen tijd meer om nieuwe te zetten anders kom ik straks te laat dus de eer is aan:...........................??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 goede morgen allemaal. wijfie van harte gefeliciteerd maak er een schitterende dag van nou zal ik de koffie en de ontbijttafel klaar zetten dan. yvonne al wakker??? ga je zo mee naar de sportschool? ( niet net doen alsof je nog slaapt he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Dank aan Igor voor jullie ontbijt Fijne ochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 werk ze sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Goeiemorgen... Lekker bakkie Igor! Wijffie gefeliciteerd met je verjaardag. Igor, zou graag meegaan, maar heb logé's en krijg straks nog meer visite... (en nee, er is niet eens iemand jarig hier:) ) Maar volgende week..... hoop ik dat het eindelijk weer eens wat rustiger wordt hier en dan ga ik echt weer mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 yvonne ik hou je eraan nou dan spring ik onder de douche en ga alleen, of zijn er nog liefhebbers om te gaan sporten. ik haal je zo op hoor op m'n fietsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Donderdag ga ik weer mee hoor Igor, beloofd. Lekker sporten dus, ben zowaar een pietsie jaloers op je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Zo, hoor de eerste logé boven die wakker is... ik ga afsluiten, luitjes, maak er een mooie dag van . Laterrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Yvon, ik wil donderdag ook wel een dagje mee om te sporten, zie dat ik dan net vrij ben Fijne dag met je loge's!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Goedemorgen deze zondag Frummels! Wijfie van harte gefeliciteerd, maak er een leuke dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 mogge, brrrrr weer eens chago, ga niet trainen. ga maar eens het record booskijken verbeteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Zeg Toine, kun je dat record dan niet ergens anders gaan verbeteren in plaats van hier. Ik zit me net kostelijk te vermaken op diverse draadjes hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 en waarom zou je niet trainen toine??? hup onder de douche en je sportkleren aan. ik spring nu op de fiets en ben zo bij je. met of zonder chagrijnige kop ik sleep je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 en jij gaat een rondje in de zee zwemmen jopie hup met die dikke pootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 ik ben weg. latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Goedemorgen allemaal, ik moet mezelf even op het goede been plaatsen, met het verkeerde uit bed gestapt. Koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Een hele Goedemorgen allemaal! Hier schijnt de zon ff bijlezen met een bakkie koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Jopie, het is hier nog enorm rustig iedereen ligt nog op 1 oor ook niet verwonderlijk met deze regen!! hopelijk komt er straks wat rur in de tent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 zon??????????? waar?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 jopie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: albertinamet het verkeerde uit bed gestapt.quote> Tina, weer even terug je bed in en dan aan de andere kant eruit stappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 goedenmorgen lieve mensen, dag 12 is aangebroken voor mij maak er een mooie dag van, al is het wat nattig buiten Originally posted by: toinemogge, brrrrr weer eens chago, ga niet trainen. ga maar eens het record booskijken verbeteren quote> goednmorgen Toine, kan ik je echt niet aan het lachen maken? ook niet met mijn allergekste gezichtje? hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Sha, kan niet, het beddengoed zit al in de was. Meteen actie, dan is het sneller over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Lilly, je gaat goed! Dag 12. Gaat stille zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 lekker dat ontbijtje van Igor... Lil gaat vandaag voor jullie allen virtuele kippensoep maken, met heeel veel vitamientjes erin... C[_] C[_] C[_] C[_] C[_] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden