Mai Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 De afwas roept Die doet men na het eten Heb ik geleerd Het was puur fysieke ontgifting De rest weet ik (en jullie) al That's life! Later!
witte Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Heee Pareltje Lekker dat je weer thuis bent. Hoe gaat het vervolg?? Ga je het op eigen kracht doen of laat je je ondersteunen? Lenie, van harte beterschap met je arm
sailor Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 winkels dicht en niks in huis dus ik meld mij droog!
will Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Hoi Lenie en al de bijgekomen, niwi incluided. Ff druk hier, pc klanten
Madelief Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Ha Will!!!!!! Alles oke?? Heeft de roeier het druk gehad?
will Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Hey Liefje, de nacht is nog wat meegevallen, maar nu vanavond spin ik als een tol. Veel pc werk bijgekregen, maar je hoort me niet klagen zenne
will Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 En ik zie Niets ook al, goooood evening my dear
Nien Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Willie! Hij gaat lekker. En bij jou? Ben je ali nog tegen gekomen;)
Nien Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Sailor, dag 1 zit er bijna op voor je. Kom je je morgen weer melden? Bij deze meld ik me droog voor de dagpact. Ik ga er lekker optijd in.
will Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Hier erg goed hoor, moest ik hem tegenkomen laat ik hem niet meer los tot je fiets uit zijn zakken valt Wees daar maar zeker van hoor !!
Nien Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Originally posted by: willHier erg goed hoor, moest ik hem tegenkomen laat ik hem niet meer los tot je fiets uit zijn zakken valt Wees daar maar zeker van hoor !!quote> Hehe, heel goed. Wel doorrammelen dan, ik wil mijn bel ook terug en mijn fietstassen.Trust allemaal
heleen Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Zooooo, zeg Bor , wat een verhaal... Knap hoor. Heleen
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Lieve kanjers ik meld me ook weer droog af. Ga afsluiten want heb een paar mooie films gehad dus genieten hier. tot morgen allemaal en slaap lekker.
heleen Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Slaap lekker allen straks...Heleentje duikelt zo na een droog dagje haar bedje in. Wordt met de dag vermoeider (s,avonds dan) Zal er ook wel bijhoren he? Dag.
Madelief Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Slaap lekker Frummers!! Morgen weer vroeg op.
igor Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 ik meld me ook even af voor vandaag. droog voor straks welteusten
albertina Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Speciaal voor Marjo, welkom thuis en nu vasthouden.
Lytse Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Lieve Bor, Wat een fijn bericht, dat je man je weer gaat vertrouwen. Bij mij is het nooit zover gekomen dat hij mijn pinpas had, maar elke keer als hij thuiskomt is hij er zich van bewust dat ik gedronken zou kunnen hebben. Ze zeggen niet voor niets dat vertrouwen gaat te paard, en terugkomt op kousevoeten! De partners hebben al zoveel met ons meegemaakt. Fijn dat je dit met ons wil delen. Voor jou en je man :present: Lytse.
Gaby Geplaatst 19 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst 19 september 2011 Klopt Heleen, velen zijn echt heel moe tijdens het afkicken. Ik meld me ook droog af, toch nog redelijk gewerkt ondanks de kiespijn, heb nu para-diclofenac en anti-biotica en nog doet het pijn en dan te bedenken dat ik een hele hoge pijngrens heb, hoop echt dat het niet te lang duurt dit, voelt toch echt aan als zenuwpijn, maar goed misschien voelt een ontsteking ook zo? had wel weer een mazzeltje vandaag, was bezig met de stenen, komt er iemand langs, en die wil die grote zware hebben dus die komt ze morgen halen dat scheelt mij een hele hoop werk, en hij ook weer blij, dus daar richt ik me nu maar op, de positieve dingen, die ook echt wel gebeuren in mijn Leven, N kan ff in z'n sop gaar gaan liggen koken Ga er vroeg in, want als ik slaap voel ik kies niet, welterusten voor jullie allen, droom zacht
An Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Gezien, kort maar krachtig. Ik ga ook naar bed, welterusten.
Lytse Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Hi Irisje, Wat een opsteker, de hele week incl. je verjaardag, is het goed gegaan. Je kunt het meid! Lytse.
Lytse Geplaatst 19 september 2011 Rapport Geplaatst 19 september 2011 Fleur, laat als altijd, Je doet het goed hoor Vlaamse vriendin; van een rillerige en misselijke Lytse. Ik zal wel verkouden worden of zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden