Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Heee Pareltje

Lekker dat je weer thuis bent.

Hoe gaat het vervolg??

Ga je het op eigen kracht doen of laat je je ondersteunen?

Lenie,

van harte beterschap met je arm

Geplaatst
Originally posted by: will
Hier erg goed hoor, moest ik hem tegenkomen laat ik hem niet meer los tot je fiets uit zijn zakken valt :D
Wees daar maar zeker van hoor !!quote>

:D Hehe, heel goed. Wel doorrammelen dan, ik wil mijn bel ook terug en mijn fietstassen.
Trust allemaal
Geplaatst

Lieve Bor,

Wat een fijn bericht, dat je man je weer gaat vertrouwen. Bij mij is het nooit zover gekomen dat hij mijn pinpas had, maar elke keer als hij thuiskomt is hij er zich van bewust dat ik gedronken zou kunnen hebben.

Ze zeggen niet voor niets dat vertrouwen gaat te paard, en terugkomt op kousevoeten! De partners hebben al zoveel met ons meegemaakt.

Fijn dat je dit met ons wil delen.

Voor jou en je man :present::present::present:

Lytse.

Geplaatst

Klopt Heleen, velen zijn echt heel moe tijdens het afkicken.

Ik meld me ook droog af, toch nog redelijk gewerkt ondanks de kiespijn, heb nu para-diclofenac en anti-biotica en nog doet het pijn :angry: en dan te bedenken dat ik een hele hoge pijngrens heb, hoop echt dat het niet te lang duurt dit, voelt toch echt aan als zenuwpijn, maar goed misschien voelt een ontsteking ook zo?

had wel weer een mazzeltje vandaag, was bezig met de stenen, komt er iemand langs, en die wil die grote zware hebben :) dus die komt ze morgen halen :D dat scheelt mij een hele hoop werk, en hij ook weer blij, dus daar richt ik me nu maar op, de positieve dingen, die ook echt wel gebeuren in mijn Leven, N kan ff in z'n sop gaar gaan liggen koken :angry:

Ga er vroeg in, want als ik slaap voel ik kies niet, welterusten voor jullie allen, droom zacht :lips:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...