Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 senk joe allemaal, zal eens kijken of het lukt dat ze wt doen. @gaby....je hebt het maar weer gehad...sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Gaby, gelukkig dat ie niet hoefde te boren oid. Hoewel Anti Biotica ook niet fijn is. Ik vrees dat ik het misverstand de wereld in heb geholpen dat je vandaag niet terecht kon, sorry, verkeerd gelezen denk ik. Laat je niet opnaaien door N! Je bent zelf belangrijk, laat hem even in zijn sop gaar koken, niet te druk over proberen te maken, ook al is dat makkelijker gezegd als gedaan! Madelief, lekker witlof met ham en kaas uit de over:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 eueueuhhhh, Niets hoe zit het met m'n ramen?...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 even niets te melden fijne avond all toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Originally posted by: Lenieeueueuhhhh, Niets hoe zit het met m'n ramen?...hahahaquote> Ik heb hoogtevrees:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 he shoot.... hahaha @Toine.... ook niet leuk wat je over Niets zegt...hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 dwarslegger datik ben...toch zelf gezogen en een heel stuk gewdweild....zo tussen de bedrijven door. op 1 stuk na dat lukt me niet met alle bochten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 eens kijken of die Lutser het ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Zo mensen ik ben de hele tijd bezig geweest om die groene rotletters en de daar bijbehorende #$%$%^^&^%$ reclame weg te krijgen van de berichtjes van het forum maar het lukt niet. Vanavond krijg ik bezoek en misschien dat die er iets mee kan. Ik ben een beetje heel erg pissig. Ik vraag niet om die reclame, en vind het gewoon heel brutaal dat ze dat zo maar mogen. Zo nu voor het eten zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 ik heb daar heul geen last van? hoe kan dat nou? ik heb googlr chrome, zal dat het zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Borrie, kom eens gauw hier dat ik je eens goed knuffel {{{}}} Dit heb je nu eens dubbel en dik verdiend hoor !!! Goedemiddag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 goeiemiddag frummrs.... den Will se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 hoi will sorry kan even geen hoodletters tikken....zo'n geklooi nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Geen flauw benul Leentje waar het aan ligt. Maar we kijken wel, die persoon komt van de week en ik heb tactive ook een mailtje gestuurd. Misschien kan die ook iets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Klinkt niet goed Bol, die reclame. Lijkt me een ongewenst programma of zo dat actief is op jouw computer. Is het alleen op het forum, of ook op andere sites? Hoop dat je het er af kan krijgen, ik denk niet dat tactive er iets aan kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Goedenavond En weer thús Was gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Da's mooi. Was jij niet naar detox? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Kllinkt inderdaad niet goed Jaap. En ik weet niet wat ik er aan kan doen, das het ergste. Bah. wat een rotmentaliteit hebben sommige mensen. Hey die Marjo. Hoe is het gegaan met de opname? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 mensen, mama gaat ff op sjauw. gedraag u allen....doe ik het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Vanmorgen zag ik er ineens even tegenop, nieuwe werkplek om te kijken... het is me zo enorm meegevallen en ik heb het eigenlijk zo leuk gehad wel een afdeling met erg veel lichamelijke verzorging die ze nodig hebben badderen, steunkousen, proteses, tena's en noem maar op dus de ochtend was ook in een mum van tijd om woensdagmorgen nog even meedraaien op de unit ernaast, die clienten zijn iets zelfstandiger maar ik geloof dat ik eigenlijk al mijn keus heb gemaakt en op deze vacatures (is voor beide units) ga reageren zo,dat was even mijn dag qua werk..........fijne avond mensen, ga ik ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Marjo, goed je weer te lezen Ben benieuwd hoe het is gegaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Sha! Klinkt heel positief!! Fijn! Marjo, goed je weer terug te zien hier! Hoe is het gegaan? Ben heel benieuwd! Zo, nu eten.... tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Ja hoor detox Ging goed Met eervol ontslag.. Goed van je Shahire! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 @Jopie voor jouw bericht van 17.52u dat is nogeens opbouwend! bedankt,daar haal ik veel uit! Marjo, was het fijn? Ben ik blij om, welkom terug, wil je delen? kunnen we misschien nog iets van leren! zo en nu mag ik weer werken, allemaal een fijne avond, en tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 oh ja en Sha, fijn dat het zo goed bevallen is, leuk werk is goud waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden