witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Maak er een fijne dag van Igor en idd geniet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Luitjes, fijne dag ik ga ook maar eens in actie komen....tot vanavond als ik me kom droog melden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen, @ Shahire ook gefeliciteerd. Een fijne bruiloft en blijf trouw aan jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Maak er een fijne dag van en vooral niet vergeten te genieten zoals Igor zegt Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Fleurtje, wat een gevecht. Ik heb geen tips wat je zou kunnen doen om hier uit te raken. Ik bedacht trouwens net voor ik inlogde dat ik wilde schrijven dat ik wel begrijp als je vandaag nog even niet stopt met het roken. Stel maar gerust uit tot je weer wat hersteld bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ik moet alweer uitloggen ook. Heb zo een afspraak. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 hoi all, he fleur laat je niet kennen he! zo lekker getraind en het ziet er prachtig uit buiten, zo denk ik even naar de slager voor een BBQ vanavond, wordt zondag al weer pl....ris weer, dus nu nog even meepakken, toch? hoe gaat het verder? waar is mijn stukje taart ha? vanmiddag even op bezoek bij familie en lekker buiten zitten en genieten... nou geniet allemaal van de mooie dag en maak er wat van toinenemanB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ik voel me niets waard borretje. Gevangen in mijn eigen spinsels. Ik mis en ik treur Maar niets verandert omdat ik stilsta Dat doe ik Ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bolletje en Sha Van harte gefeliciteerd!!! Fleur, meis wat zie ik een strijd in jezelf....... Ik wil je heel veel kracht wensen en je een dikke virtuele knuffel geven. Al schrijf ik niet veel, ik lees wel veel. Ik zie hoe dapper je bent en waardeer enorm je eerlijkheid, petje af. Ook weet ik hoe eenzaam de strijd in jezelf kan zijn. Ik hoop dat het zonnetje binnenkort weer wat meer gaat schijnen in je leven! Liefs, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Fleurtje, ik noem dat droogdrinken. Je zit je te anticiperen op de drank. Je bent thuis, morgen vrij ... mismoedig etc. Je wilt je gewoon prettig voelen en niet dit rot gevoel. Je wilt het wegdrinken, maar dat mag dan weer niet van jezelf. Misschien helpt het je om helpende gedachtes te maken. Wat helpt het me om nu te gaan drinken, morgen zal ik me zo ellendig voelen en nog zeker een dag nodig hebben en doordrinken. Als ik nu ga drinken hoe ga ik dat mijn dochter uitleggen, ze zal boos worden. Dat kan me nu niet schelen maar morgen heb ik daar zo'n spijt van. De tip van Albertina vond ik wel goed: Als je twijfelt niet drinken. Ik ga vandaag voor NUL drank. Nu hopen dat ik sterk blijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 De knop 'vernieuwen' zit er niet. Gaat dat nu vanzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goede middag, eerst en vooral van harte Bollie en Sha!! Dan, Will kan niet meer inloggen maar wenst jullie ook een hele gelukkige verjaardag. Als ik de moderator een bericht wil sturen over Will zijn paswoord hoe doe ik dat dan best? Wat gaat het snelste want hij wil graag in loggen. Heb al een mail gestuurd naar rapporteer dit naar moderator, is dat voldoende?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Wat een nodeloos gevraag hier. Onder het inlogscherm staat duidelijk. INLOGGEVENS VERGETEN!!! Even de vraag beantwoorden en het is in orde. Met de nieuwe huisstijl, kan het ook geen kwaad alle cookies er uit te halen. Nog beter de hele browsergeschiedenis vernieuwen. DNS cache legen. Tijdelijke bestanden Tijdelijke internet bestanden Alles eruit en opnieuw opstarten. Een hoop rariteiten zijn dan verholpen. Met c cleaner en alles gaat als een tierelier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Oké Borretje begrepen , maar de overige tips zijn zeker zinvol om de nieuwe huisstijl wat op gang te brengen. Ga naar start-uitvoeren, Schrijf ipconfig /flushdns, druk enter. Even verschijnt het dos scherm en de cache is leeg. Een schone lei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Hoi Soothe, moest van Will nog zeggen dat hij dat al tot drie maal toe geprobeerd heeft maar geen reactie krijgt. Grtjs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Dan zal er vast een fout zijn Vlaams Meiske. Een pc schoon houden bespaart een hoop ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen en de jarige gefeliciteerd. Net terug van een 'geplande' terugval. Eerst maar eens bijkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Fleur, ik heb ook zo’n verdriet gehad en bij de meeste niet-drinkers heb ik dat wel gelezen. Ik huilde echt om alles een tijdje, nou dat was raar want ik huil nooit. Ik kon niks hebben, tv, kind op straat, iemand die iets aardigs zei etc. Zoveel verdriet van jaren wat er uit kwam, niet normaal. Maar ja drinkend had ik gewoon geen ruimte gelaten voor verdriet, ik dronk het weg. Het was een periode, op een gegeven moment werd het minder. Accepteren hoe je je nu voelt, je mag je zo voelen, niet boos worden op jezelf, niet jezelf veroordelen, lief blijven voor jezelf, enne je onderschrift he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Even voor lekker opschonen. Ga naar start- uitvoeren. Schrijf ipconfig /flushdns , druk enter. Spatie voor de slash. Even verschijnt het dos scherm en de cache is leeg. Een schone lei. Schrijf %temp% enter, alles wegdoen. Dus map legen. %windir%/temp, alles wegdoen.Map legen %windir%\prefetch. Let op! De map legen prefetch met een kleine letter, anders komt er een windows map, dat moet niet. Zo is alles lekker schoon en de PC sneller. LET OP. Altijd de map legen. Niet de Map weggooien. Nu ga ik van de zon genieten. P.S hihi, is straks het hele forum verdwenen. ( Grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 An, kijk je een beetje uit? Je zegt de hele tijd dat het zo moeilijk gaat worden vandaag, alsof je al bij voorbaat een excuus hebt dat het je je niet gaat lukken en daarna gewoon kan zeggen, zie je wel ik wist het, het was te moeilijk. Zeg tegen jezelf dat je het kan, omdat je het wilt kunnen, omdat je weet dat je het kan, kijk niet naar de drank, kijk naar de mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Vlaams meisje. Inderdaad een mailtje. Raporteer de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 c: cmd, we gaan toch niet terug naar de dos-periode ha, brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Hela Bor U ok???? (tja wou lips hartje doen maar vind de emicons niet) En ja, Bor, Soothe dat heb ik dus gedaan he een mail naar de moderator gestuurd . Will kan dat nl. niet doen want hij kan niet inloggen. Toineski, nog wat leuks vandaag? Iets eten???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden