bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Fruithapje schilderen met dementen? Lenie gewoon een keer met die zweep erover moet je eens kijken hoe die mannen voor je vliegen. Nee hoor Heer Soothe dat bed is voor mij alleen. Geen anderen meer in bed. Daar heb ik m'n zakken van vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Kan je lekker verticaal liggen Bolletje. Beetje de ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Mensen, ik ga jullie verlaten. Ik ga een weekje naar Reinland Pfalz. Ergens tussen Koblenz en Trier. Trier moet een mooie stad zijn, met veel Romijnse invloeden. De Porta Negra etc. Ben er nooit geweest. En ik ga naar Bonn, het geboortehuis van Beethoven bezoeken. Die sfeer wil ik voelen. Ik vind dat ik dat gezien hoor te hebben, omdat hij voor mij de grootste is. Niet gaan rouwen hoor, ik kom weer terug als alles meezit. Houd het droog en zwicht niet voor de eerste. Begin maar met de tweede. Mensen een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 zijl.....zeil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 lenie sorry hoor ..maar vind niet dat jou jongens respect voor jou hebben zal hier niet gebeuren..je woon toch met zijn alle of niet is niet kwaad bedoelt hoor maar ik kan daar slecht tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Joop van Zijl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Hihi Jaap, werd dat bedoeld;) Ik ken hem nog wel. Hij was goed. Aanp taalfout:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Originally posted by: SootheMensen, ik ga jullie verlaten.Ik ga een weekje naar Reinland Pfalz.Ergens tussen Koblenz en Trier.Trier moet een mooie stad zijn, met veel Romijnse invloeden.De Porta Negra etc. Ben er nooit geweest.En ik ga naar Bonn, het geboortehuis van Beethoven bezoeken.Die sfeer wil ik voelen.Ik vind dat ik dat gezien hoor te hebben,omdat hij voor mij de grootste is.Niet gaan rouwen hoor, ik kom weer terugals alles meezit.Houd het droog en zwicht niet voor de eerste.Begin maar met de tweede.Mensen een groet. quote> Veel plezier Soothe!!Daar ben ik zo'n beetje opgegroeid!! Trier is prachtig, maar ook de kleinere plaatsen zoals Bernkastel-Keus zijn mooi!Geniet ervan!!Maar je gaat wel in een riskante periode... wijnfeesten etc...Vooral de Federweiser is veradelijkl!! (is geen merk trouwens)Maar oke, jou gaat dat wel lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 heb je helemaal gelijk in Snoepje, sinds hun vader bij me weg is doen ze zo. ik kan er niets mee vol houden en hopen dat ze snel uitvliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Soothe, Viel Spaß Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Goedemiddag, Lekker getraind en gegeten. sdkfjas;lfkjsdflkjas;flkjflkasjfs Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Originally posted by: borretjeQuote; Wat voegt het toe als je toegeeft aan drank vandaag? Dat het sneller morgen is of dat je niet over morgen hoeft na te denken? Wat voegt dat toe?Gewoon, jezelf eventjes verliezen.Eventjes weg van alles wat ik voel en van zaken waartoe ik gedwongen wordt om te moeten doen.Moet doen, geen keuze hoor.Maar als ik mezelf even, ook al is het maar heel even, verlies in die drank, weet ik ook dat ik meer ga verliezen dan me lief is.Een "normaal" mens zou dat dan gewoon niet doen, zou er niet eens over nadenken.Maar dit mens wel hoor.Die wikt en weegt dat af.Zou ik?Zou ik niet?Was ik net zo verdrietig, nu ben ik kwaad.Om het feit alleen al, dat ik dat afweeg, terwijl er zoveel valt te verliezen.quote> BORRIEEE!!ik voel met hetzelfde nu,.. alleen niet over vandaag, maar over morgen,.. zal ik, zal ik nietpfffffffffffffffwaarom zijn we niet gewoon `gewoon`!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Soothe...veel plezier. ik ga jullie ook verlaten...op naar mijn vriendin en heerlijk de keuken in. fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Dank je wel Madelief. Bernkastel-Keus, zal het opschrijven. Jij bent daar opgegroeid. Zijn aardige mensen de Duitsers. Beetje ordnung, geen flauwekul, zoiets. Wat dacht je van Bonn aan de rijn met z,n druiven. Ik red het wel Madelief. En jij ook. Geen "gekke" dingen doen. groet. Federweiser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 jammer lenie ik zeg altijd zolang je hier in huis woon.hou je je aan de regels regels naar leeftijd natuurlijk en doen we allemaal wat..doe je niks voor mijn doe ik niks voor hun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Viel Spaß Dank Jaap, het zal lukken. Lenie, ook dank. Houd je taai. Toi Toi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Fijne vakantie Soothe, geniet ervan. Gaat wel lukken zo te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 ik doe ook niets voor hun hoor...ben in staking hahaha nou ik ben weg!! toedels.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Heel veel plezier Soothe. Lekker eten hé Leen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 bol scoote zat te zeuren over zijl ikke niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Originally posted by: SootheMensen, ik ga jullie verlaten.Ik ga een weekje naar Reinland Pfalz.Ergens tussen Koblenz en Trier.Trier moet een mooie stad zijn, met veel Romijnse invloeden.De Porta Negra etc. Ben er nooit geweest.En ik ga naar Bonn, het geboortehuis van Beethoven bezoeken.Die sfeer wil ik voelen.Ik vind dat ik dat gezien hoor te hebben,omdat hij voor mij de grootste is.Niet gaan rouwen hoor, ik kom weer terugals alles meezit.Houd het droog en zwicht niet voor de eerste.Begin maar met de tweede.Mensen een groet. quote> Heel veel plezier. Leuk steden kijken... Heleen.Heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Originally posted by: JaapJoop van Zijlquote> Joop in bed, zijl op de vloer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ach Snoepie maakt toch niet uit. Ik zal het wel weg halen oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 nee hoor hoef niet ik schrijf meestal zoals ik praat en let er gewoon niet op als je het maar begrijp:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden