Spring naar bijdragen

Woensdag 21 september 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik log speciaal even in voor Borretje:

Heb vanaf 16.00 uur regelmatig aan je gedacht.....

Wat nu??? Wederom niet gelukt?

Ik ben niet precies op de hoogte, maar: wat moet ik nu tegen je zeggen???

Weet het even niet.

Alleen dit:

een moeder is het meest kwetsbaar in haar kind.

Borretje: :heart:

Voor alle andere luitjes:

tot gauw hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Bollie lieverd..
Ineens lukt het me niet meer.
Ik kan ineens niets meer schrijven, zo lijkt.:(quote>

Dan moet je het niet doen Borrie, laat het ff allemaal bezinken en dan schrijf je het op wanneer je daar aan toe bent. Misschien helemaal niet verkeerd als je ff rustig op de bank gaat zitten meis. Er is vandaag weer zo veel gebeurd. Maak een lekker bakkie van het een of ander en probeer een beetje rustigaan te doen.:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Borrie,

Maar het klinkt al met al wat minder vijandig dan de vorige keren, de rechter weet hoe moeilijk het is om van de alc. af te komen. Dat is denk ik heel goed. als je over 3 mnd. in hoger beroep gaat, weet je dan al of je hem weer krijgt?

maar erg goed is dat je jouw zegje ook gedaan hebt en dat er helemaal geen vooroordelen waren moet je toch ook een goed gevoel geven. En wat heel belangrijk is, is toch dat de rechter ook vind dat je erg goed bezig bent meis.

En wat ook erg fijn is is dat je nu toch je manneke 2 uurtjes per week te zien krijgt. Beter zo dan helemaal niets.

ik denk al met al dat je niet verloren hebt ook al voelt dat misschien zo aan.

Ik heb er toch een beetje een goed gevoel over. Ook dat je nu een andere weg ingeslagen bent. Je hebt kontact gekregen met de mensen en dat is zo belangrijk.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bor,

Ik kan zo goed begrijpen dat je erg teleurgesteld bent. Verder kan ik onmogelijk helemaal invoelen hoe moeilijk het voor je is, omdat ik niet in deze situatie zit. Dat realiseer ik me heel goed.

Als ik de reactie van Bolletje lees, dan zitten er, denk ik, veel ware woorden in.

Over 3 maanden, als je in hoger beroep kunt, ben je nog steeds AdB en dat maakt je zaak alleen maar sterker.

De kinderrechter laat het belang van het kind geloof ik altijd zwaarder wegen en hij wil natuurlijk zo zeker mogelijk weten dat je kind in de nabije toekomst niet weer een afknapper zal krijgen. Ik aarzelde om dat op te schrijven, omdat dat vast heel moeilijk voor je is om te lezen.

Toch: je bent zo goed bezig. Lieve Bor, zet hem op. Het komt goed.

Heel veel liefs,

Lytse.:sun::sun::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Borrie het doet pijn als je kind zegt dat hij van je houdt door de tel. Erg voor zo'n ventje dat hij op zo'n jonge leeftijd dit allemaal moet mee maken maar het is nu eenmaal zoals het is.

Als zo'n kereltje dat al op die leeftijd zegt, is het een heel pienter ventje maar ook iemand die nu al zoveel rekening houd met jouw gevoelens en zich al zo goed kan inleven in een ander. Daar kan ik ontroerd van worden. Je moet wel heel erg trots zijn als moeder. En zo'n kereltje wordt alleen maar zo, als hij dat als voorbeeld gehad heeft.;)

Ik hoop inderdaad dat over 3 mnd. je nog zo sterk in je schoenen staat als nu, misschien trekt de rechter z'n woorden terug en doet een uitspraak in jullie voordeel. Ik mag het echt hopen voor jouw ventje op de eerste plaats maar zeker ook voor jou lieverd.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen ik ga ook afsluiten voor vandaag.

Borrie ik hoop ook dat je vannacht een beetje kunt pitten meis, het zal je goed doen, en anders maar blijven schrijven op het forum. Alles beter dan drinken, maar ik weet zeker, jij drinkt niet.:)

Ik wens jullie een goeie nachtrust en tot morgen weer.:heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...