bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Als je het maar rustigaan blijft doen Gunn. Iedereen moet het och op zijn eigen manier uitvogelen wat het beste bij hem of haar aanvoelt en als het jou lukt om het voorlopig bij 2-3 biertjes te houden dan ben je al veel verder als menigeen. Prima kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Sha. ik doe het maar even hier maar ik heb je berichtje bij het weekpactdraadje gelezen. Wat is dat nou, heb je gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Vind t leven gewoon eenzaam soms, sowhat. Bolletje, nee. Ik dacht altijd dat ik het wel kon. Blijkbaar heb ik meer hulp nodig en een schop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Mogen jullie doen! een virtuele dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 'k heb inmiddels ook een nieuwe labtop. De oude hield er plots-klaps mee op! En dat vond 'k héél erg, want 'k had een hele hoop data op die harde schijf staan. Allemaal weg! *Jank!*. 'k moet weer helemaal overnieuw b'ginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 @Anders, *Pets!* Daar dan, onder je achterste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Dat is niet weg Gunn, een pc shop of goeie (PC)kennis kan het zo ophalen en op je nieuwe zetten. Anders met Refu gaat t anders:heart: beter voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Das minder Gunn. Vervelend is dat als ie er ineens mee uitscheid. Had je niets op zo'n memory- cart of hoe heet zo'n ding, gezet? Of kun je daar alleen maar foto's en back-ups opzetten. Ik heb hier wel zo'n ding liggen maar wat ik er mee aan moet, al sla je me dood. Geen flauw benul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 @Jane4, M'n D schijf misschien nog wel, maar de C schijf (systeem schijf) is compleet naar de vaantjes! Er stond een hele hoop muziek op. Weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Was even wat anders aan het doen Heb ook niet zoveel zin om het uit te leggen Mocht dat al gaan.. Niets persoonlijks Naar niemand niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 ik heb er geen verstand van gunn maar dat lijkt me heel erg voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goh Kanjers ik krijg me toch een dut zeg. Ik ben best moe merk ik ineens. Dus ga ik afsluiten voor vandaag, en vroeg m'n bed in. Morgen weer een daggie op de basis proberen. Iedereen een weltrusten, slaap lekker en morgen weer gezond op hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Slaap lekker, Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: Hannah1Op de posting waar deze dag mee begon.Ja ik ben boos Jopie.En moet dan naar mezelf kijken.MAW jij hebt gelijkLigt aan mij waarom jou posting waarin je mensen toch min of meer veroordeelt verkeerd ziet.Jij mag alles zeggen, maar ondertussen ligt het aan ons.Met je posting kan geen enkel mens een kant op.Fijn dat jij weer een baantje hebt dat dan weer wel.quote> Ik kan er erg goed mee uit de voeten en voelde me aangesproken.Heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Slaap wel allen! Ik ga lekker mn bedje in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Truste, Lieve! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Hoi Anders, Wat naar zo'n gevoel. Ik heb je verder nog niet gelezen, maar ja. ik lees ook niet elke dag. In ieder geval sterkte. Ik ben nu erg moe, dus welterusten allemaal. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: An Originally posted by: irisjeHeerlijke serie House. Ben er weg van.Hoi Bolletje, nee, ik was zo'n dag of 8 helemaal gestopt, maar gisteren weer een glaasje op. Wil het nu volhouden om minder te drinken en twee dagen per week niet.quote> Irisje, heel goed en geweldig van jou met dat minderen.Maar veel medeleven en begrip toon je TOTAAL niet hier.Hier zijn mensen die na EEN glaasje weer helemaal terug bij af zijn.Kan je het woord EEN glaasje en dat soort opmerkingen gewoon achter wegen laten.Zeker nu er van alles aan de hand is en dan kom jij vrolijk aanzetten.Jemig wat vind ik dat ongepast zeg.Trouwens het is je al eerder gezegd.Er zijn er hier heel veel die 'minderen',maar dan het fatsoen hebben om dat in bedekte termen te brengen.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Mijn luikjes worden ook zwaar. Truste, mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 was ff aan de foon maar het gaat hier nog redelijk merk ik. Geen 10 blz moeten bijlezen, dat scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Hoop dat het verder goed gaat met je ingri! Ik duik er ook vroeg in hier mert een boek en pot thee heb al een hele reep en nootjes op weer, pffff hoezo emo-eter? slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: An Originally posted by: irisjeHeerlijke serie House. Ben er weg van.Hoi Bolletje, nee, ik was zo'n dag of 8 helemaal gestopt, maar gisteren weer een glaasje op. Wil het nu volhouden om minder te drinken en twee dagen per week niet.quote> Irisje, heel goed en geweldig van jou met dat minderen.Maar veel medeleven en begrip toon je TOTAAL niet hier.Hier zijn mensen die na EEN glaasje weer helemaal terug bij af zijn.Kan je het woord EEN glaasje en dat soort opmerkingen gewoon achter wegen laten.Zeker nu er van alles aan de hand is en dan kom jij vrolijk aanzetten.Jemig wat vind ik dat ongepast zeg.Trouwens het is je al eerder gezegd.Er zijn er hier heel veel die 'minderen',maar dan het fatsoen hebben om dat in bedekte termen te brengen.quote> Is dat echt zo?Wilde net mijn verhaal doen maar toch maar niet dan? Snap er niets van, sorry.Heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Slaapwel aan al diegenen die slapen gaan Amai Will, ge zijt zo still Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ha ja! Wou'k net vragen Hoest Sir on tour? Mooi weer d'rbij Althans hier wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden