Madelief Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Goedemorgen slaapkoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 jezus jopie, kon je tekst nog iets langer ha, net wakker. ben zo verkouden als wat, iedereen hier, zelfs tommy en bobby lopen te niezen. warm-koud-oorpijn-spierpijn brrrrrr, zijn er vandaag nog kamerdebatten? ga vandaag maar wat met binck klooien en uitzieken. voel me verder goed, beetje last van mij afgevallen, door weer een keer te drinken en intezien dat het nergens over gaat. hoe is het met jullie? hoop dat borretje beetje ok is.. fijne dag nies snuit roggel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 goede morgen allemaal. hopelijk zijn jullie vandaag beter gemutst. toine het rochellen mag je stiekum doen. beterschap en ziek maar lekker uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Morning Moet later starten wat wil zeggen..moet tot laat werken. Ik heb geen probleem met de dagdraad van gisteren. Het irriteert me wel maar ach, daar geraak ik ook wel door. Soms is het gewoon te gek voor woorden. Een rommeltje Spijtig dat het zo'n invloed heeft op sommigen dat ze afstand nemen, anderzijds ook weer goed dat ze er afstand van durven nemen. Mij maakt het niet uit. Ben best lastig om sommigen hier. Kom ik ook wel door. Ik hou wel van het spel des levens. Soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ik ben knorrig ...heel gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Als jij hem niet pikt wel ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 oowwwhhh nu loop ik te beschuldigen terwijl ik nog niet eens in de koelkast heb gekeken Kijk de toon is gezet Af Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ik ben zo voorspelbaar...*blieb* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 fleur andere muts opzetten. ik zal wel even koffie thee en smoothie maken. helpt misschien een beetje om jullie vrolijk te maken . en ik zal even een sprintje trekken naar de winkel voor een grote fles cola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ik ben er wel ongeveer achter waarom ik ben zoals ik ben. Knap toch? Ik wist het al ergens maar het rommelde te veel vanbinnen. Ik zocht een stukje en heb hem gevonden Is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ach Igor is een schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ach Igor is een schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ach voor die ene keer mag ie wel twee keer blijven staan Weet je wat ik vreemd vind bij niet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ik gebruik wel veel het woordje Ik moet ik zeggen Jeetjemina! Fleur wacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: jopienou?quote> Kon dat niet wat vlugger? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Goeie morgen lieve kanjers:sun: Slecht geslapen en daarna weer duizenden kleine vliegjes aan het meppen geweest. Met m'n slaapkop nog denken dat ik hele vieze handen had en ze moest gaan wassen. toen ik het licht aan deed, was er niets te zien.:Disgust; Nou zuip ik niet meer, heb ik nog een delirium:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 goeiemorgen mensen en yes yes yes morgen stranddag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Vroeger dacht ik altijd dat ik zo vergeetachtig, impulsief, emotioneel was omdat ik dronk of het de nasleep was. Net zoals ik dacht dat elk lichamelijk kwaaltje daar uit voortkwam.. Het is stom misschien maar toch ook raar om er achter te komen dat je ook hoofdpijn, vergeetachtig, etc kan zijn zonder al maanden iets te hebben aangeraakt. Ik vind het een gekke gewaarwording. Bij niets kan ik nog zeggen dat het ligt aan de drank Nee het is ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 En ik moet er weer vandoor..Genoeg Fleur voor de ochtend. Bol, met mij is het erg gesteld maar nog niet zo erg als bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 veel water drinken Bolleke dat helpt:D nou ik merk dat ik ook nog moeilijk met teleurstellingen om kan gaan, en dat nu doe met vreetbuien ipv drank de basis is dus niet echt veranderd er moet troost in blijkbaar. nou ben ik wel blij dat het chocolade en nootjes is geworden maar evengoed ben ik ontevreden over mezelf. Genoeg getherapied voor 2 hele levens dus ik denk dat ik in de accepteermodus mag. en mag volleyen nu en in het weekend op het strand ja idd life ain't that bad at all have a nice one doday! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Hahaha Fleurie maar jij bent nog een jonge vlam. Dat is ook niet zo fijn Jop. Maar ja wat doe je er aan???? Jane wat heerlijk hé? Geniet er nog maar lekker van hoor, wie weet kan het volgende week niet meer. Zie dat Borrie inmiddels ook weer geariveerd is? Goeie morgen lieverd. Ik zal maar niet vragen hoe het met je is. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ik wil wel weten hoe het met knorrie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ik denk dat dat een van de hoofdkenmerken is van een verslaafde, Jane. Een stuk zelfacceptatie, en het moeilijk om kunnen gaan met teleurstellingen. Het moeilijk om kunnen gaan met gevoelens, en ze daarom weg willen drinken. Ik was altijd erg bang voor mijn eigen gevoelens. Wilde ze eigenlijk niet voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 lieve frummers,... zonder even tehebben bijgelezen, eerste even biechten. gisteravond op mijn 16e dag heb ik gedronken... het was een vorm van drank gebruik zonder misbruik.. dat was steeds mijn wel of niet over de grens gaan... al praat dat mijn voornemen niet goed, dat weet ik wel... ik voel me dan ook niet zo schuldig... maar moet ik bekennen dat ik me schuldig voel, omdat ik het niet voel... snapt u het nog ik heb geen kater, en voel me lichamelijk niet rottig... pffff hoe zal ik ermee omgaan, is dit een misser, of hoemoet ik het zien... fijne dag en ik hoop op een handvatvan jullie kant liefs Lil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden