An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Salmiak met suiker, zachte zoete en ja muntendrop.. komt ie.... Zelden dat ik me verveel. Snap er niks van en wilde dat het morgen was. Lekker in de zon gaan bakken en braaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Jopie, jaaaaaa ik ben er helemaal. Jij gelukkig ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Jopie, ja dat klopt. Betere een nuchtere verveling dan een bezopen depressie met verveling. Wat een geweldige zin eigenlijk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Zat net aan een bakske koffie, dus een dropske liever niet. Kan ook even niet iets leuks presenteren Spike, behalve dan dat ik vanavond voor de eerste keer in mijn leven pompoensoep heb gemaakt ... belde ik daarna met jongste en vertelde ik dat ik het schillen van die pompoen wel heeeel errug *bliep* vond.. krijg ik doodleuk te horen dat je zo'n ding helemaal niet hoeft te schillen... Moest wel heeeeeeeel errug lachen achteraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Kunnen we niet een leuk virtueel spelletje doen? Haasje over, tikkertje, verstoppertje, online gamen ik zie ik zie wat jij lekker niet ziet en het is??????? of zoiets:P Ik zit de film van die chihuahua's te kijken maar daar is geen zak aan. Verveel me niet hoor, gebeurd bijna nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 He, kransgenoten, en speciaal Woman, pitze. Het is zoals Jopie zegt, ik doe m'n drukke dingen, woon met m'n heerlijke lief, heb strijd met m'n heerlijke stiefzoon, en denk dan vandaag steeds: waarom moest dat nou zo bij Woman gaan? Mijn goede moeder zou wel zeggen: het is het lot. Maar daar heb je ook niks aan. Kracht, meisje, kracht en rust wens ik je. De stinkstokvechter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Spike, haha, gezellig muziekje, zeer passend nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Haddock, er zijn gewoon geen woorden voor. En het leven gaat gewoon verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Zo is 't, An. Ik hou er ook over op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Bol ik zit half naar een corrupt stelletje te kijken op ned. 3. Daar komt straks wel een leuke politie serie op die ik ga kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 wie zei nu net doen of waarheid??of heb ik dat gedroomd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Haddock, nee hoor voor mij hoef je er niet over op te houden. Iedereen die wat kan zeggen is geweldig. Waarom hebben we anders een forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Janneke, ik had vannacht toch iets en nu weet ik nog steeds niet of het waarheid is of een droom. VOORDAT het gebeurde stond ik al bij het raam en iemand stak een vuurpijl in onze tuin af dat is toch ook raar. Waar gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 kan iemand mij ook zeggen hoe het 'vernieuwen'nu gaat?? of gaat dat vanzelf? voorheen was er een knop voor maar heb nu steeds het idee dat ik achter de feiten aanloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Bolletje, ok, ik heb erover nagedacht.......... verstoppertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Nou An ik denk dat ik dadelijk naar de binnenkant van m'n ogen ga kijken, das nog eens wat anders. Morgen ga ik met m'n vriendin naar een dierenopvangcentrum kijken Animal home. Is ooit op tievie geweest. Ze wil daar gaan werken omdat ze niet meer naar de d.a. gaat. Ik ga morgen mee om eens te kijken wat dat is en heel misschien, als het me echt niet meer bevalt van de d.a. dat ik dan ook daar ga werken. Maar dan moet er nog heel wat gebeuren hoor. Bij Animal home komen dieren die daar nooit meer weg hoeven. Ben er wel eens geweest, er lopen allemaal van die ouwe bakkies. Goeie avond Haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 hai an, das idd erg raar zeg!! ik geloof wel een beetje in het lot en dat soort dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 ook dat wat we nu hier met zn allen doormaken reden heeft voor de toekomst. denk dat we er allemaal sterker uitkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Janneke, ik vertelde het hier vanavond aan tafel en niemand vond het raar dat is toch ook raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 gelukkig dacht echt al aan korsakov jopie haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Bolletje, mooi, en kijken kan toch altijd, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ik druk F5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ja lekker... muntdrop lijkt me wel lekker. Ik heb karbonades gebraden en manlief is nu aan het koken als het goed is. Spruiten en aardappeltjes. Ja het gaat hier in de weekenden altijd er raar aan toe, de weekendlogeerder eet het liefst laat op de avond. Hij drinkt dan totdat we gaan eten en daarna wil hij niets meer en gaat slapen. Dus inmiddels zou ik wel wat lusten. Rare toestand hier. Maar nog steeds niets gedronken vandaag, gaat goed tot dusver... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ja dat ga ik doen. Lekker vroeg m'n koffer in. Ff die kleine dreutel nog uitlaten en dan zien jullie me morgen weer goed? En houdt het netjes, niet dat ik morgen weer moet horen dat jullie van Tactive een waarschuwing gehad hebben. Trusten allemaal, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 hai an, das idd erg raar dat niemand het raar vond ik vond het wel raar en toevallig, alhoewel ik dus niet echt in toeval geloof, dus heeft het een reden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden