Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 september

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zat net aan een bakske koffie, dus een dropske liever niet.

Kan ook even niet iets leuks presenteren Spike, behalve dan dat ik vanavond voor de eerste keer in mijn leven pompoensoep heb gemaakt ... belde ik daarna met jongste en vertelde ik dat ik het schillen van die pompoen wel heeeel errug *bliep* vond.. krijg ik doodleuk te horen dat je zo'n ding helemaal niet hoeft te schillen... :angry:

Moest wel heeeeeeeel errug lachen achteraf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, kransgenoten, en speciaal Woman, pitze.

Het is zoals Jopie zegt, ik doe m'n drukke dingen, woon met m'n heerlijke lief, heb strijd met m'n heerlijke stiefzoon, en denk dan vandaag steeds: waarom moest dat nou zo bij Woman gaan?

Mijn goede moeder zou wel zeggen: het is het lot. Maar daar heb je ook niks aan.

Kracht, meisje, kracht en rust wens ik je.

De stinkstokvechter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou An ik denk dat ik dadelijk naar de binnenkant van m'n ogen ga kijken, das nog eens wat anders. Morgen ga ik met m'n vriendin naar een dierenopvangcentrum kijken Animal home. Is ooit op tievie geweest. Ze wil daar gaan werken omdat ze niet meer naar de d.a. gaat.

Ik ga morgen mee om eens te kijken wat dat is en heel misschien, als het me echt niet meer bevalt van de d.a. dat ik dan ook daar ga werken. Maar dan moet er nog heel wat gebeuren hoor.

Bij Animal home komen dieren die daar nooit meer weg hoeven. Ben er wel eens geweest, er lopen allemaal van die ouwe bakkies.

Goeie avond Haddock.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker... muntdrop lijkt me wel lekker. Ik heb karbonades gebraden en manlief is nu aan het koken als het goed is. Spruiten en aardappeltjes. Ja het gaat hier in de weekenden altijd er raar aan toe, de weekendlogeerder eet het liefst laat op de avond. Hij drinkt dan totdat we gaan eten en daarna wil hij niets meer en gaat slapen. Dus inmiddels zou ik wel wat lusten. Rare toestand hier. Maar nog steeds niets gedronken vandaag, gaat goed tot dusver...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...