bolletje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Woman nog steeds niets wijzer geworden? Vervelend zo hé? Ik hoop in ieder geval dat je vannacht wel wat beter slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 @Rapilos zal ik zeker in de gaten houden. Nou werkt de cafeïne in koffie bij mij ook helemaal niet maar ik zal er op letten. @Jeannet Graag gedaan :-) Ik weet niet precies wat die thee doet ik zal het etiket eens lezen. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Geweldig Luciene dat je dit weekend niet gedronken hebt. Chapeau en een grote bos :present: :present: :present: :present: :present: helemaal voor jou. Kanjers ik ga er weer eens mee stoppen. ff tievie koeken en dan lekker m'n bed in, droog en wel. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ja Niwi, zo'n knopje hebben we idd allemaal veronderstel ik, bedienen is een andere zaak. Toch voor mij en de meesten onder ons dan. Waarom is er toch geen middenweg ?? Ben erg moe nu natuurlijk en ik kruip er dra in. Precies Teveel, ook niet echt straal, maar zoals je zei, TE veel en zeker meer dan gepland. Goeienavond iedereen hier nog eens, ook jij LadyJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ga 10 tegen een kijken. Welterusten voor straks. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Toedels Rapi en Bollie, veel kijkplezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Trusten lieve Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Woman, Gisteren heb ik je per PB twee mogelijk zinvolle links doen toekomen. Nu denk ik dat deze niet zijn binnengekomen omdat je mailbox vol is geraakt. Dus dan maar zo: De Tijding F Search Succes! Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 @Spike: wel lastig als die drinkebroer(s) je eigen omgeving is. Hoewel ik mij heb voorgenomen om me niets ervan aan te trekken als ze mij willen verleiden tot een drankje. Gister had mijn man bij de boodschappen 6 flessen wijn meegenomen terwijl ik daar juist niet om gevraagd had. Maar ik moet blijkbaar veel duidelijker zeggen jongens voor mij geen alcohol meer. Toen ik daar iets van zei: waarom neem je dat nou mee zei hij, nou, ja daarom. En vanmorgen zag ik dat hij er ook één koud had gelegd, lauwe wijn moet ik niet. Dus hoopt waarschijnlijk dat ik toch weer een drankje neem. Ik had daar vrijdagavond nog een gesprek over met hem en hij vond dat als ik wilde stoppen was dat mijn plan en mijn verantwoordelijkheid en ik moest hem er niet mee lastig vallen. Duidelijk dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 @Bolletje jij bent dus ook keigoed en slaapse voor straks met mooie dromen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Spike, je hebt helemaal gelijk - ik heb het al vaker ondervonden. Maar nu wennen ze er maar aan. Het kaf gaat zich denk ik toch wel scheiden van het koren, uiteindelijk. Wat er ook gebeurd is, gedaan is gedaan. En nu lekker een kroel voor je kat of poes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik ben er ook mee weg lieverds, even bankhangen voor de tv en dan de diepe rust vinden, zeker in mijn hoofdje, Chiao bella familia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 De funeral is donderdag. Nu nog achterhalen waar en hoe laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 @Lucienne. Duidelijk ja. Klinkt heel bekend in mijn oren, van familie en vrienden - zij zeggen dat je niet moeilijk moet doen, er geen probleem van moet maken etc etc. Terwijl je er juist steun in nodig hebt. Ik worstel ook al jaren. Hou je voornemens vol - dan worden die 6 flessen vanzelf 3 of 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ja, had ik ontvangen, dank je wel. Mn mailbox is nog niet vol. Originally posted by: MarcWoman, Gisteren heb ik je per PB twee mogelijk zinvolle links doen toekomen. Nu denk ik dat deze niet zijn binnengekomen omdat je mailbox vol is geraakt. Dus dan maar zo: De Tijding F Search Succes! Marc quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Jeannet, ja het is de omgekeerde wereld. Als je niet drinkt heb je wat uit te leggen. Jij hoeft helemaal niks uit te leggen. Je ogen zijn geopend en je wilt er wat aan doen. Daar is moed voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ook goeienavond Will, ben nog druk aan het bijlezen maar word er niet vrolijk van. ik doe lekker met het theerondje mee; zoethout met verse gember, jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 @Jeannet: neee is niet de bedoeling dat die flessen 3 of 2 worden. Als mannie thuis komt wil ik dat ze er nog alle zes staan. hahaha Maar ik snap je bedoeling hoor. Maar ik vrees dat ik niet kan minderen. Dat heb ik al vaak geprobeerd en ik ga toch steeds weer in de fout. En dat niet meer weten wat je tegen iemand gezegd hebt vind ik zo erg!! Daar wil ik echt van af!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Luciene en DAT gaat nu lukken. Precies ook wat Jeannet zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Nu maar naar bed, welterustne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Originally posted by: jeannetAllen, uit de berichten op het forum enzo begrijp ik dat velen van jullie naar de huisarts hebben gedurfd en medicijnen hebben gekregen om - zoals ik het begrijp - van de drank af te blijven. Bij mijn huidige huisarts ben ik nog nooit geweest en ik durf het echt niet om daar langs te gaan en dan gelijk hiermee aan te komen. Hoewel ik het wel vaak heb overwogen. Ik zou gelijk heel hard gaan huilen van schaamte en dat is nou niet direct zo'n goeie indruk.quote> Allereerst Welkom Jeannet!!Dat verhaal van de huisarts herken ik.Toch heb ik uiteindelijk de stap gemaakt!Ik zag er zo tegenop, dat wil je niet weten!En wat denk je?? Het viel 1000% mee!Nu heb ik een abbonnement bij hem!Ja hij is er altijd voor me en helpt me met minderen!Ja ik ben een minderaar, raar maar waar.Hij, mijn huisarts, weet nog dat ik zo rond de 20 flessen wijn per week dronk.Dat is nu geheel anders.Dus....met andere woorden, ga er naartoe en huil!Het is zo belangrijk dat je geholpen word, of je nu stopt of mindert.Voor jou een groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Truste An en tot later. Ik ga ook nog even op de bank hangen en dan naar bed. Het was me het weekendje wel om even een understatement erin te gooien. Dag Allemaal Slaapzacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 An, slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Luciene, hoe zou het zijn als je die flessen nou gewoon weggeeft aan iemand die er wel mee om kan gaan? Of in bewaring desnoods. Het is toch vd gekke dat jij nu energie besteedt aan iets wat je niet wilt? En je kunt je man om steun vragen i.p.v. te saboteren, klinkt niet aardig zoals ik het nu schrijf, maar wat hij doet vind ik ook niet erg helpend voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Morgen gaan we verder !! Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden