Spring naar bijdragen

Zondag 25 september

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb zn kleinkinderen ontmoet en een ex schoonzoon.

We hielden ons voornamelijk bezig met elkaar leren kennen en wittebroodsweken om het zo maar even uit te drukken. Gister zou ik voor meegaan naar het feestje in het cafe van zn broer, waar veel familie ook altijd komt, zn zoon, dochter en zn broers.

ik hou facebook en hyves in de gaten, de mensenlinq site en het condoleanceregister.

Morgen weet ik vast meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@albertina, dank je voor je welkom. Mooi dat je nog zo blij met je vader kunt zijn. Welke leeftijd heeft hij?

Manlief is net ook vertrokken dus weer alone in the house. We hebben voordat hij weg ging nog gegeten dus zal het voorlopig wel goed gaan. Ik ben wat met een website aan het proberen e.d. dus daar ga ik maar eens even mee bezig. Geen verveling moet er toeslaan. Zijn hier nog experts op het gebied van WordPress.org?

Spreek jullie later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve mensen ik ben terug.

Nou ik heb vandaag lekker gewerkt. Goh wat is het daar groot zeg. Het is vroeger een hotel geweest met restaurant en café. Alles marmer en open haarden hele mooie grote kamers. alleen nu is het een echte beestenboel. alles, katten en honden loopt door elkaar en dat gaat helemaal goed.

Ze hebben ook een stel paarden maar daar is de Bol een beetje bang voor eerlijk gezegd. Heb wel op les gezeten maar weigerde een paard met een zweep te slaan.

Ik denk dat ze zo'n twee honderd katten hebben zitten en misschien wel zo'n 50 honden of nog meer. In ieder geval veeeeel meer als wat wij hebben zitten. En ze houden het normaal gesproken schoon met z'n drietjes. En toch hangt er een heel ontspannen sfeer, niks gejaagd of opgefokt.

Heel anders dan bij de D.A. Ik ga er woensdag weer naar toe maar laat de D.A. nog niet vallen.

Wil in ieder geval blijven zolang ons hoofd nog leeft. Ik kan het daar nog niet missen. bovendien zou ik het gevoel hebben dat ik toch enkele mensen in de steek laat, er gaan er bij ons al zoveel weg.

Maar ik denk dat ik a.s. woendag toch maar toe zeg, een dag per week te komen.:)

Zo, nu een happie doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hallo en goedenavond,

Borretje :heart:

Ik moet wat bekennen, ai..., Fleur ik durf bijna niet.

Vanmiddag thuis, hier waar Maas en Waal zich verenigen tot Merwede.

Mooi stadje, heel veel terrassen, schitterend weer...

Het eerste terras waar kennissen ons welkom zwaaiden, niet gedaan.

Het volgende, aan de rivier, W zei nog " daar is nog een tafeltje" niet gedaan.

En toen, een terras met mijn zus, zwager en vrienden...

Twee rode, en toen weg gegaan, wilde niet meer meedoen.

2 mannen, 2 vrouwen, aan de witte wijn.

Toen wij weg gingen werd de 4e fles in de koeler gezet.

Gezellie: zeker, lachen: zeker, maar mijn W vond het niet zo geinig.

Zij aan de de Spa blauw en verse muntthee, dus een open oog voor de werkelijkheid.

Daarstraks haar laten lezen wat ik gister geschreven heb en wat Fleurtje zei enz...

Morgen dan maar, het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Borretje, ik ben helemaal nieuw hier sinds vandaag. Maar ook ik ben hier om te helpen en geholpen te worden. Zullen we nu allebei een groot glas water pakken en samen opdrinken? Het is straks al maar zeker morgenochtend heel erg leuk om in de spiegel te kunnen lachen, je duim opsteken en zeggen goed gedaan!!

Liefs van Jeannet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Woman,

Speciaal voor jou log ik even in:

Ik heb gisteren en vandaag veel aan je moeten denken.

Allereerst: gecondoleerd met het overlijden van je vriend.

Wat mij naar aanzien van jou het meest treft is dit:

Sta je er alleen voor?

Ik bedoel:

is er niemand in de omgreving van je vriend waar je dit ook maar enigszins mee kan delen?

Heel fijn dat VM je nabij staat!

Echter: is er een mogelijkiheid dat jij of VM contact zoekt met andere naasten?

Een broer, vriend, kleinkind?

Het lijkt me zo belangrijik voor jou in deze fase dat

de omstanders van je vriend ook weten dat

JIJ deel uitmaakt(e) uit de laatste levensdagen van hem.

Begrijp je wat ik bedoel?

Zoek contact!

En laat weten dat je in de laatste maanden van het leven van je vriend iets voor hem betekent hebt!

En hij voor jou!

Woman-lief:

neem dit advies voor wat het je waard is!

Liefs van

Primula

:present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Dat heb je goed gezegd Prim. En leuk je weer eens te lezen hier. :present: Nu ben ik niet zo heel erg bij omdat ik een paar weken weg was maar ik heb je de afgelopen dagen niet gezien geloof ik. :)

Harry!!!!!! :angry:quote>

Ja harry, je wist het nog niet maar eigenlijk is Mupke de moeilijkste van ons twee :P:D

zwaai zwaai

Mups, zoals mij dochter zegt...Hvj :sun:..ik kom later nog ff binnenvallen om te zien hoe het ging vandaag maar moet er nu ff vandoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers,

Eerst en vooral woman :heart:, misschien wat laat maar zeker zo gemeend !!!

Ik ben gisteren iets verschrikkelijks te weten gekomen en eigenlijk wist ik het al.

Ik kan niet drinken !!!!!

Zelfs enkele slokken zijn gewoon te veel.

Vrijdagavond liep ik in een grootwarenhuis om enkele inkopen te doen en bevond me plots in de wijnafdeling. Deed me niets of weinig maar kon het niet laten om over enkele wijnen een uitvoerige uitleg te geven aan E. Net of ik was een expert :$. Ik proefde hem haast en het sap kwam me in de mond, maar ondanks een duistere gedachte om toch maar een flesje mee te nemen, stapte ik resoluut verder. E was best trots op me maar voor ik het wist stond ik in de biergang met tientallen soorten van mijn lievelingsbier. Weer die aarzeling om toch enkele mee te nemen, doch weer verder gestapt zonder. Geen drank in huis meer en vrijdag alweer proper afgewerkt. Ik ben nochtans redelijk geschrokken van mijn gedragingen aldaar en de stille trek die zich in mijn hoofd worstelde.

De dag nadien (gisteren dus), na 's middag alweer wijn te hebben afgeslagen waren we na de middag op pad, het was een poosje geleden en ik ging met de vriendin even op een terrasje vertoeven waar ik beloofde om maar twee leffe's te drinken en dan door te gaan. Na enkele slokjes kreeg ik die beruchte klik (tiq ?) en keek al uit naar de tweede. Onvoorstelbaar en weer schrok ik van mijn trek. Hij kon niet vlug genoeg naar binnen en net voor de tweede leeg was, kwamen er oude vrienden voorbij die zich onmiddellijk bij ons nestelden en hup...... hier gingen we. De blijdschap die ik vanbinnen voelde dat ik kon verder drinken was onbeschrijfelijk en het hek was meteen van de dam. Resultaat, rond 00.15 straalbezopen mijn (haar) bed in en vanmorgen om 5.30 op om te gaan werken.

Moraal van dit verhaal........ ik kan niet drinken. Alhoewel ik nu veel minder frequent drink, mijn temesta en trazolan flink heb afgebouwd en veel rustiger ben, kan ik nog steeds niet enkele slokjes binnengingen of het loopt uit de hand en ik vind het verschrikkelijk.

Stoppen ??? Zou moeten, zou het beste zijn, zou het slimste zijn en zou het makkelijkst zijn, maar ik durf er gewoon niet aan te denken. Minderen ?, tja, het aantal keren ik drink wel, de hoeveelheid echter niet. Ik zou zo graag enkele biertjes of wijntjes willen drinken en dan stoppen, maar het lukt me (nog) steeds niet.

Ik vertel dit alleen maar om te delen en hoop dat er iemand is die er iets aan heeft.

Ik voel me schuldig en triest dat ik niet kan drinken, maar ja, ik zit hier niet op dit forum om vliegen dood te meppen hé ;)

Mea Culpa :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, morgen... echt morgen, en dan gaat het goed.

Zeker te weten .

Spike, eten is een eerste vereiste, niet eens over nadenken verder maar gewoon doen !!!!

Als je dat niet meer doet zit je op een hellend vlak, maar dat weet je vast wel.

Met niet eten help je je zelf niet, integendeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, Mupke,

Morgen is de dag, yes.

Wordt ook wel een uitdaging, na mijn werk eerst mijn kleinzoon thuis ophalen waar mijn kleindochter al gelijk naar de keuken loopt voor bier of wijn als ik kom.

Daarna bij vriend naar zijn droger kijken en ook die vriend weet niet beter dan dat ik alleen alcoholhoudende dingen drink...

Maar gaat lukken, dat kan ik morgen melden, zeker weten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...