BamBam Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen deze morgen. Voor ons allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 En ja, dit is gewoon begin van een draadje. Weer een dag, mooi weer dag, dag mooi weer en zo gaat het keer op keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Hoest met Harry en t'hoofd? Een geweldige hoestbui wekte me om 5 uur, Lang leve het roken zeg maar. Wel beetje vroeg hoor. Zo mn mandje nog maar es opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 mogge bam, ohoho nog strontverkouden. wat kan een mens zich fysiek beroerd voelen. mijn oren tutteren en alles doet pijn en zit vol. had gisteren bijna de jenever door de cola, maar wordt wijzer, niet gedaan en nu trots op en blij. ok dat gezegt goedemorgen en wordt volgens mij mooi weer. utrecht in blessuretijd 1-0 verloren koffie - diclofenac - sigaret- paracetamol - dampo - snuit toine:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen, hardnekkig die verkoudheid, hier van hetzelfde laken en pak. Niet echt ziek maar wel belabberd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 het hoesten gaat zo een pijn doen he volgens mij heb ik een rib kapot gehoest. nou ja, we gaan er voor vandaag proest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen Bambam en goedemorgen alvast voor wie nog komt. Mijn hoofd gaat best wel, niet iets om blij mee te zijn eigenlijk. In de verte probeert de pastoor middels zijn klokken me te verleiden een bezoek aan zijn tempel te brengen, dat ga ik niet doen. Maar ben wel eens een beetje jaloers op mensen die het wel doen. Het maakt, denk ik, zondag tot een bijzondere dag, geeft rust, richting en zekerheid. Ik ga dalijk wel warme broodjes en croissants halen, dat vind ik leuk dat dat hier kan. Kleindochter R is om zes uur bij W gekropen, ze liggen nu samen heel zachtjes te snurken. Mooi is dat, geeft me een gevoel dat het goed is en goed blijft. Straks een en ander inpakken en naar huis. Morgen werken, W morgen werken en kleindochter naar school. Vandaag heb ik eigenlijk al ochtenddienst maar lekker vrij genomen. Voel me goed, ben blij met mijn voornemen, met Fleur en Mups, met het forum... Hele fijne dag allemaal, Harry PS: Ben benieuwd of ik de Harry ben die An bedoeld, zal wel niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Harry, een mooi voornemen. Vandaag dag 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 warme broodjes en croissant! oeh doe ik nu een moord voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen Lieve Frummels!!!! Peukie al op en koffie komt er aan! Vandaag nog een beetje van het mooie weer genieten. Voor een ieder die het nodig heeft, veel sterkte en hou het droog! Beterschap voor de snotteraars! Zo, ik duik zo mijn badje in! Tot later! Heb nog niet bij kunnen lezen, maar dat ga ik vandaag doen. Woman, ik denk aan je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 mogge madelief je bent in een goede stemming, mooi! in het bad, goed idee, ga ik ook doen, pot dampo erbij en laat maar lopen die handel doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Niet gaan moorden voor een kraksant Toine:o maar snap je wel. Goed van die jenever. Dag 1 jongen of is het alweer dag 6? Maakt niet uit, gaan! Hier ook al verkouden, beetje. lekkerrrrrrr de RRRRRRRRR zit nog niet eens in de maand, ff lekker zeuren. De lucht was heel mooi helder vanochtend, veel sterren te zien. Mooi. Het ziet er naar uit dat het een mooie dag gaat worden. Wat betreft in ieder geval. Rest vd week ook prachtig. Vandaag naar de tuin, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 vandaag alweer dag 5 na 8 maanden droog en wat je zegt gewoon gaan! niet zuren en gewoon doen. veel plezier vandaag bam, denk dat ik vandaag maar even uit de zon blijf hehe nog eve thee met honing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goeie morgen toppers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Topper zelluf Bol. Oke, Heintje gaat naar bed. Doei, laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 mogge an, lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Morgen ook Bolletje, Albertina, Toine en (Made)Lief, Ben er ook uit en stap zo in de douche, de rest slaapt nog. In het voorjaar op verzoek van W centrale verwarming aangelegd, is nu wel erg lekker. Ga er een mooie dag van maken, een mooi dag dat gun ik jullie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Morgen An, Bambam nu naar bed? Werk je in ploegendienst? Welterusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 toine, ja dank je. Het lijkt erop dat ik eindelijk eens gewoon in slaap val en dat na ruim 2 maanden. Teveel, ja ik vroeg me af of je DE Harry was. Maar het zal wel niet. Was je hier een aantal jaar geleden ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Sinds 4/2/2010 An, dat staat er tenminste en dat kan wel kloppen. Daarvoor niet hier geweest, ook niet als Harrie. De andere Harry dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Teveel, ok, HarryY dus. Succes vandaag!, gaat goed komen. Kijk naar alle dagen dat het goed ging. En dat je nu echt wel weet wat je NIET wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goeiemorgen luitjes. HIer pas nu mijn bed uit, uitgeslapen dus. Eerst maar even een bakske inschenken , pafke buiten en teruglezen. Hoop dat Woman een beetje heeft kunnen slapen vannacht. Toine, er schijnt hier in het noorden een soortement van zware verkoudheid met verschrikkelijk veel hoesten te heersen die wel achte weken kan aanhouden.. En inderdaad... door erbarmelijk veel hoesten schijn je een rib te kunnen kneuzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Morge Jopie Nu echt in de douche, intussen is iedereen wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goeie morgen Har. Toine An en Bammie. Dadelijk naar dier en thuis. Ben heel benieuwd hoe het daar nu is. Ja en verder, iedereen genieten van het zonnetje. Pitamientjes op doen. Gaat die verkoudheid gelijk weg. Enhu Jop, en Vonneke natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden