Spring naar bijdragen

donderdag 29 september

albertina

Aanbevolen berichten

Nog even dit: wat leuk dat je bij 'tips en adviezen' o.a. foto's kan plaatsen en dat er een draadje is over huisdieren: 'vragen en verhalen voer je huisdieren'. Maar ook computervragen en creatieve toestanden. Wat leuk, zo kom je nooit meer van deze site af :D

Even een vraag voor iemand die meer de regels van tegenwoordig weet: mag je de link naar een foto ook hier neerzetten als het bij je onderwerp zo uit komt? links naar youtube filmpjes mogen tegenwoordig ook. Dat was volgens mij vroeger anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaat goed Jeannet. Ik houd het prima vol morgen wordt mijn 7de dag. Ik snoep nu wel iets meer (anders liep ik dat pad voorbij en nu het wijnpad :-)) maar dat zal ook wel wennen. Maar het werkt gewoon wat beter als je steeds een smaak van het één of ander in je mond hebt. Tenminste zo werkt dat voor mij.

Moet jij nog bepaalde moeite doen om het droog te houden naast dat je jezelf vrolijk toelacht in de spiegel?? :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft oorverdovend stil;) Ik zat ns te rekenen en ik drink al ruim zo'n 30 jaar. Oeps, dat is best wel lang - dat is waarschijnlijk het grootste deel van mijn leven. Ben nu 51 (is ook erg hoor, djeez).

Ben maandag op de weegschaal gaan staan, heb mijn gewicht plus de datum op de spiegel geschreven om te kijken of ik ook af ga vallen. Maar dat is niet het belangrijkste, een frisse blik is onder meer het doel- ik stond elke ochtend mijn ogen te vergroten en anders zette ik een bril op zodat mijn pupillen groter leken - hoe gek kan een mens toch doen? - en de kringen moeten weg. Die hou ik heel de week al nauwgezet in de gaten.

Gelukkig heb ik zo'n vergrootspiegel bij de Ikea gekocht, kan je het extra goed bekijken.

Zeker als je helder bent hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lucienne, het kost me nu nog geen moeite maar dat komt heus nog wel. Of, hopelijk, is dit net zoiets als bij mensen die ineens kunnen stoppen met roken, dat kan ik dus echt niet.

Maar ik wil zo graag fit zijn en de dagen aankunnen op mijn werk. Ik deed dan wel net of er niks aan de hand was maar ik was regelmatig verrot.

En dat hebben anderen heus wel door.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik heb het er ook vaak over, met mijn oudste zus, met mijn vriendinnen, en bij mijn collega's komt het ook wel eens ter sprake - maar dan hou ik me natuurlijk op de vlakteB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ik vrees dat ik de laatste ben.Alleen Jane's lichtje staat nog aan. Volgens mij zegt dat niet altijd wat, want ik sta soms nog als "on line "terwijl ikm al een tijd uitgelogd ben.

Heb jij daar ervaring mee Jane?

Ik meld me trouwens droog.

@ Teveel: over de stoppers en minderaars - op de manier waarop jij het beschrijft werkt het natuurlijk niet. Als ik over mezelf praat ging het bijv. zo:

ik heb tijdens mijn traject met Tactive afgesproken op welke dagen ik wel of niet zou drinken. Daar moet je je natuurlijk aan houden, want dat was de afspraak. Ik ben na een tijd meer dagen niet gaan drinken (n.l. 4) terwijl het in het begin 1 dag was.

Je moet natuurlijk jezelf niet voor de gek houden.

Jane ik blijf nog even hangen om te zien of je reageert.

Groetjes,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piekeren is voor mij ook heel herkenbaar, ik denk wel voor meerdere mensen hier

(de warmte in huis...leeftijd? :D)

Maar even serieus, piekeren is vervelend...kan je 'nekken'

kan je down maken en dat je dingen soms niet meer even overziet

zo was het geval bij mij de laatste week..helaas, iets waar je zelf door moet...

ik had het gevoel dat ik in een 'put' was gevallen

nog net met handen aan de rand....

ik heb 2 nachten liggen piekeren met de vraag: waarom voel ik me zo, hoe komt het zo...

alles op een rijtje proberen te zetten, geloof en denk wel dat ik er nu eindelijk uit ben

alleen...nu moet ik het aanpakken...ding voor ding/beetje bij beetje

dus probeer per dag, denk ik, 1 ding aan te pakken

ik heb voor mezelf bedacht vannacht

ik leef per dag (voorlopig), maak er het beste van

wat er op mijn pad komt dat komt.....daar moet ik mee dealen

ik probeer te genieten van alle kleine dingen die ik tegenkom (ik benoem ze dan voor mezelf ook)...wat een lief takje hangt er over de weg...

ja, klinkt dom, mij helpt het om rechtop te blijven staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees het nu terug en denk even: crisis Sha...op zo'n antwoord zit niemand te w8en...nou ja, ik dacht zonet even zo...en laat het maar staan.

Een beter iets weet ik even niet, ben ook een beetje mijn 'spirit' kwijt...maar die is er wel weer aan het aankomen omdat ik na al dat *blieb* gepieker erachter ben gekomen wat er 'loos' is met me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk antwoord van mij: Jan, na een heavy periode ben ik eigenlijk na mijn vakantie in een 'gat' gevallen en dat voelde zo alleen..zo vet alleen!! Waarschijnlijk omdat ik ook van hier naar daar ging, het valt weg...ineens...en dan inderdaad ook nog eens alle andere dingen die erbij kwamen...!!!

Ik had vannacht echt zoiets van: oke, dat is het dus wat me uiteindelijk zo dwars zit...ik mis gewoon de dingen die er eerst wel waren.....

Nu heb ik zoiets (dank aan mijn maatje Snoep!!) ik ben er ook nog....

problemen met financieen zijn *blieb*...

problemen met kind idem, zijn verdere mogelijkheden voor..

zo is het eigenlijk met alles...er is vast een oplossing voor dingen waar we mee zitten

alleen weten we soms niet waar we moeten zijn of het wordt ons teveel (denk ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...