Jan1000 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: borretjeJan; Ik heb dag 8 vandaag.Oke, was een dag kwijt, ha! Of je kunt of niet Borretje,je hebt het moeilijk, kwou dat ik je wat kon geven waar je gelukkig en tevree van wordt. Ik kan je wel dit geven: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ff binnen.. Heb ik Kopje net gemist zeg Nu ja, ze komt nog wel binnenstuiteren zekers? Ze moet haar schoen nog terug Hey Liefje, had niets concreets gelezen maar dacht al wel dat het iets te ver trappen zou zijn . Borretje, waar hebben ze hun beslissing op gebaseerd dan? Ze moeten een reden hebben meegegeven toch? Nu al roepen dat je opgeeft is impulsief. Beter eerst een nachtje over laten gaan. Witte . Lijkt zo lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Tijd voor bedje Slaapwel nachtbrakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Slaap lekker allemaal Ik ga in ieder geval met een glimlach naar bed het was een genot om te merken hoe eigenlijk alles hetzelfde blijft gemopper, extravagantie, hulpvraag of roep, attentie, begrip, onbegrip maar uiteindelijk samenhorigheid en bovenal positief dank een ieder hiervoor en ga vooral door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 jij ook he Tas en niet zo lang wachten steeds hoor om hier ff te zijn je wordt nog steeds gemist dag meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 en slaap lekker voor de nog lezers hiero:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: Marc Originally posted by: lucieneWeekendpact: Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan LucieneMarczo klopt tie weerquote> Er zijn nog genoeg plaatsen vrij.plekje voor mij?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Leuke avond gehad met collega's bij hun heel wat drank door gegaan ik heb het niet eens gemist nu verzadigd van de vele bitter lemon en spa's Heleen slaap lekker voor straks en natuurlijk ook voor nog eventuele andere lezers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Hoi hoi, opnieuw, ik moest nogal plots vertrekken en nu pas terug. Enkele "oude" bekende gezichten gezien. Is altijd fijn vind ik. 1 oktober is begonnen en het is superzacht buiten, net midzomer. Heerlijk toch ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Nighty night forum, ik kan hier ff rusten en dat ga ik dan ook doen, want ik zit heel het weekend in Gent. Uitstapjuhhhh Dodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Slaap lekker, medelijsters/kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Geniet van Gent Will, is mooie stad. Brugge ook trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Dankjewel Jan. Ben er al veel geweest en ook nu kijk ik er naar uit. en dat met dit superweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden