Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Wat een goed idee, eerst even douchen en dan naar de winkel. Jeetje, het spookt wel door mijn hoofd zeg om drank te gaan halen. Ik ga daarna maar nog even buiten genieten. Iedereen een mooie avond. Binnen zitten is niets nu. (Voor mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Dank je An, ik heb de bemoediging opgevangen Man is al een uur thuis en ik liep onwennig om alles heen te draaien. We hebben het er nog wel even over gekregen hoe hij vorige week vrijdag op mijn plan om te stoppen reageerde. Ik zei dat er veel lieve mensen om mij heen stonden en dat hij niet bij dat clubje hoorde en alleen omdat hij zichzelf buiten die club had gezet. Hmmm daar moest hij even over nadenken. Hij heeft nog niet binnen in huis gedronken wel in de directiekeet. Hij is geen prater. Jammer toch hoor. Nog toevoeging: wel lief dat hij dus nog niet binnen heeft gedronken. Huisvriend komt het weekend niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Jaap als je het in je hoofd haalt om te drinken krijg je draai om je oren van mij. En de hond mag je lekker in je bibs bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: JaapWat een goed idee, eerst even douchen en dan naar de winkel.Jeetje, het spookt wel door mijn hoofd zeg om drank te gaan halen.Ik ga daarna maar nog even buiten genieten.Iedereen een mooie avond. Binnen zitten is niets nu. (Voor mij)quote> als je dat zou doen,dan heb jij morgen een SPIJT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 hahaha Aicha je weet het ook wel leuk te zeggen... 'k lig in een deuk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Lucienne, het gaat er op lijken dat dit het ideale weekeinde gaat worden om nog sterker te worden. Bij mij ook overigens, geen feestjes, geen drank in huis, dat voelt veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Fijn te horen An. Nog mensen behoefte aan een weekendpact? Ik wel dus bij deze: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Fijn te horen An. Nog mensen behoefte aan een weekendpact? Ik wel dus bij deze: Aicha Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zo schoon en wel achter PC. Kom al een beetje tot rust, zo in mijn onderbroek. En ik laat me niet door een hond bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 broek aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 T shirt aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Sokken aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Schoenen aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Jaap, als je gaat zuipen krijg je van mij een boycot en dan plaats ik drie maanden géén muziekjes meer. (Nu hoop ik dus wel dat mijn keuzes jou bevallen!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Tijd om te gaan. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ik beloof niet te zuipen. En meestal bevallen jou muziekjes me wel. Dus dat zou heel erg zijn. En zou ik ook anderen benadelen. En dat wil ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 TOINE!! Ik voel me grieperig.... spierpijn, keel, hoesten, koortsig... Eerst dacht ik nog te veel zon maar nee, ik kan heel goed tegen de zon en dit voelt toch eerder grieperig. Dus hangen op die bank met een boek. Slaap lekker voor later iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 ja vm dat is allemaal tione zijn schuld want die spettert groen slijm rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: snoepjeja vm dat is allemaal tione zijn schuld want die spettert groen slijm rondquote> Inderdaad, ik moest vanmorgen mijn beeldscherm schoonbikken met zo'n ijskrabbertje :Disgust; Allemaal groen en aangekoekt..() Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zuske!! Getsie!! Ik ben aan het koken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Oeps... sorrie.... (Ik moet zelf ook nog eten. GROEN () eten. Zelfde boerenkool als gisteren.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Nog mensen behoefte aan een weekendpact? Ik wel dus bij deze: Aicha Jaap heb een lastig weekend voor de boeg, vanavond alleen thuis, morgenavond een feestje en zondag waarschijnlijk een BBQ. Dus ik kan wel een extra stok achter de deur gebruiken. Dus: Weekenpact: Aicha Jaap Dwegbert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ik ga er weer vandoor, m'n groene eten opwarmen en dan lekker bankhangen met tv of boek. @Madelief: toch nog eet smakelijk... @Alle zieken: beterschap! Vandaag gelukt niet te drinken, ondanks dat ik dat zwemmen en zonnen weinig aan vind als het zo druk is. Zondag ben ik van plan ook niet te drinken. Gaat waarschijnlijk moeilijker worden, want ik ga met mijn broer en schoonzus onze moeder opzoeken die zwaar dementerend (alzheimer) in een verpleeghuis zit. De laatste tijd zit ze veel te gillen, kan ze niet meer praten (af en toe versta je een woord) en zit ze in een rolstoel want staan lukt ook niet meer. Hoe lang moet ze nog zo lijden.. Ze heeft het al vanaf haar 57e jaar, toen begon het met vergeetachtiger worden. Ze is nu 69.. De laatste tijd nam ik altijd bier, omdat het zo moeilijk is haar zo te zien. Nu ga ik een cola nemen. Dus bij deze: weekendpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Weekenpact:AichaJaapDwegbertZuskequote> Dwegbert (en de anderen ook natuurlijk) veel sterkte met zo'n weekend vol leuke dingen waar normaal drank bij vloeit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Jeetje Zuske morgen heel veel sterkte toegewenst. Al 12 jaar.. Drinken je broer en schoonzus wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden