Shahire Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Vandaag open ik graag de dagdraad En ik wil deze vandaag openen omdat ik een ontbijtje op bed wil brengen En wel voor een heel speciaal iemand voor mij Eigenlijk niet alleen vandaag… Want eigenlijk behoort ze iedere dag wel een ontbijtje op bed te krijgen Al sinds de eerste dag dat ik probeer AdB te worden Heeft en staat ze me nog steeds met alles bij!! Als het niet hier is dan wel per sms of mail of porretjes op facebook... Samen begonnen maar ik heb het niet waar kunnen maken Samen een half jaar lang kunnen vol houden… En toen ging Sha in twee maanden tijd de mist in, pact verbroken… Schaamte, schuld…maar zoals mijn Grietje zei: vooral naar jezelf toe…! (ik dus!!) Dus overnieuw vanaf de 10e sept en Sha ging weer de mist in op de 23e …. En weer een pact verbroken...... En de laatste keer kwam: ik raak eraan gewend……….. En die laatste zin……………kwam heel hard aan!! Heel hard!!!!!!!!!!!! Lieve Snoep, vandaag speciaal vandaag voor jou 2 beschuitjes, 1 met kaas en 1 met hagelslag Glaasje jus o’range erbij en een lekker eitje en croissantje Kopje koffie en bekertje melk er naast! Deze kom ik je nu speciaal aan jou brengen... Sha is back on earth!! Heb alles overdacht wat je me hebt geschreven, en hele AdB mag het weten…(what the F…) Dat ik me gewoon geen beter maatje had kunnen wensen als jou!! Dat mogen al deze frummers vandaag weten!! Ook voor mij blijf JIJ nummer èèn!! Hoe belangrijk een maatje is heb jij mij wel doen inzien... En ik ben zo ongelooflijk trots op jou!!!! Zo…en dat wou ik gewoon even kwijt! Sha ( enne...geniet van je ontbijtje Grietje). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Mooi Shah. Late dienst gehad hier, op bed. De ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ach tuurlijk...ik vergeet helemaal alle andere lieve frumpjes hier maar het kwam mij ten oren dat Fleur graag vroeg wilde opstaan voor jullie ook speciaal voor jullie ontbijt... want ze had nog een afwas te doen?? (heb ik ook maar gehoord hoor....)!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Oeps, nog iemand wakker...slaap lekker Haddock!! Sha ook nu (vol me vet betrapt dat ik nog wakker ben...hmmm) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ga dan ook, heh. Piekeren leidt tot niets, hoogstens tot meer piekeren. Gewoon afkappen lijkt makkelijk gezegd, maar zo is 't wel. Morgen wor je dr nie beter van, om 't maar 's plat te zeggen. En mensenkennis had ik al, maar hier nog veeeel meer opgedaan. De rust, jonge. De ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ja ouwe :heart je hebt gelijk! Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Sha is weg................slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen Frummels! Wat een nachtbrakers zijn er hier toch! Ook ik heb maar kort geslapen.... En ik weet het, piekeren lost niets op. In de nacht pieker ik het meest. Dan lijkt het leven donkerder. Maar oke, nu een bakkie, ééntje maar hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goede Morge ! ben al wakker vanaf 5 uur en dacht zal me even melden hier heb zo als altijd wel maf lopen dromen maar daar raak ik wel aan gewent vandaag verder klussen met m'n vloer ik heb me toch een spierpijn van gister dat wil je niet weten maar ik zet gewoon maar even door, d'r komt ook nog een kameraad helpen wat spullen verplaatsen. de 1e koffie heb ik al op en zit lekker in mn computer hoekje met tv er bij in m'n kloffie Iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen, wat leuk om snoepje zo in het zonnetje te zetten. Ook hier weer een kort nachtje, eerst maar eens een bakske koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen.. Dat de nachtbrakers maar een flink gat in de dag mogen slapen. Even wachten tot W klaar is in de badkamer, douchen en weg. Fijne dag allemaal. Geniet er van, het wordt een mooie aanloop naar een schitterend weekend. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 sha:heart: krijg tranen in me ogen van dit bericht ben blij dat je weer terug op aarde bent jij bent speciaal voor mijn dat weet je:present: zo en nu genieten van dit heerlijke ontbijt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Harry, ook goedemorgen, fijn dat je hier weer bent. Werk ze, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen allen. Wat een verschrikkelijk lief ontbijt heeft Sha voor Snoep gemaakt. Ik heb het berichtje gelezen en was er even stil van. (nou zeg ik over het algemeen ook al niet zo heel veel s' morgens vroeg, maar evenzogoed.... ) Hartstikke lief Sha... Zo, en dan nu een bakske koffie en een pafke in de tuin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ik heb gistermiddag iets heel doms gedaan, vanwege de reovatie is het wel zo slim om de ramen en deuren dicht te laten. Toen ik thuiskwam ontdekte ik dat de deur naar mijn terras nog op een kier stond. Alles is bedekt met een grijs laagje stof, geukkig alleen in de eetkamer. Het ergste is dat daar ook mijn boekenkast staat, ook een beetje stoffig. Dus alle boeken moeten eruit en afstoffen maar. En ik heb héééél veel boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 albertina jij gaat je gelukkig niet vervelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Nee, wat dat betreft.... Misschien wacht ik even, ik moet werken en het is mooi weer, morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Snoep zit lekker te smikkelen geloof ik? MarQ, wat zal die kamer er mooi uitzien als hij af is... en die spierpijn? Gaat vanzelf weer over, het is het waard moet je maar denken. Har, lekker werken vandaag. Tina ook goeiemorgen, kort nachtje? Pfff :$ Las net nog even de laatste berichten van vannacht. Jan, ik hoop voor je dat je toch weer mensen gaat vinden met wie je kunt delen. En inderdaad, kijk naar de kleine mooie dingen zoals je al doet. In vond het helemaal niet dom klinken van Sha om van de kleine mooie dingen te genieten die je tegenkomt, om ze ook te benoemen, integendeel. Het is iets wat ik zelf ook heel veel doe. En als je er op gaat letten.... zijn dat er best veel. Maar ik geef toe, ik zit mezelf ook wel eens uit te lachen als ik bijvoorbeeld even een heel blij gevoel krijg als ik een fietser voor laat gaan en die bedankt me dan breed lachend met opgestoken duim... (om maar iets te noemen). Dat kan me gewoon heel blij maken. Net zoals een musje dat heerlijk in de tuin zit te scharrelen om eten te zoeken. Het zijn zulke kleine dingen, maar als je er op let... En als je er niet op let kunnen dagen gewoon veel grauwer zijn/lijken.. Zo, en nu dan bakske nummer twee en nog een peukje. Nog steeds donker buiten. En alles doornat, wat zit er een vocht in de lucht. Maar het ruikt al weer zo heerlijk naar de herfst in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ook goeiemorgen Marc. Tina, lekker rustig laten staan, dat stof loopt niet weg hoor en genieten van het mooie weer. En als het meezit.... is het ook morgen en overmorgen nog mooi meen ik te hebben gehoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen, Die kan je zak steken, Snoep. En nu gelijk snel de ochtendrituelen. En voor de de vrijdagmiddagborrelaars onder ons alvast succes in het weerstaan van de verleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Albertina, Dit heb ik ook eens gehad. De bovenkant van mijn boeken heb ik toen schoongemaakt met een zachte schilderskwast en de stofzuigermond er dicht bij. Met een stofdoek wrijf je altijd wel wat stof in het boek en dat is jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zo, koffie is naar binnen... Hoogste tijd om de badkamer in te duiken nu Snoep nog aan het ontbijt zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 ik ben allang klaar met douche ik mocht de afwas laten staan voor fleur zei sha dus bij deze is echt een schatje onze fleurtje:heart: fleur wat ik niet op heb mag jij op eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 goede morgen allemaal. nou snoepje, dat was een heerlijk ontbijtje ik ga wel aan de joghurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Marc, bedankt voor de tip. Dat ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden