luciene Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 weekendpact: Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan Luciene Marc An Heleen Rosa Bol Summer igor Primula Wijfie Lien2206 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goeie morgen allen, wat een weertje zeg. Dit is genieten zo'n nazomer. Ik kom me even aanmelden voor het weekendpact. Vandaag 2 maanden niet gedronken, maar aangezien dit een risicoweekend is meld ik me toch even aan. Originally posted by: luciene weekendpact: Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan Luciene Marc An Heleen Rosa Bol Summer igor Primula Wijfie Lien2206 Bor Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goeiedag! Wijffie volhouden vandaag Toine, ik stuur je wat extra energie Fleurtje, zeven roosjes voor jou :present::present::present: Waarom zou je weer gaan drinken als je eraf bent? Om te bewijzen dat je niet meer verslaafd bent? Dat snap ik nooit zo goed. Dan geloof je toch nog ergens dat drinken aantrekkelijk is, of dat het genieten is als je het bij 2 of 3 kunt laten. Ook bij 1 glas wordt de alcohol in je lichaam in een nog erger gif omgezet en moet je lichaam hard werken om dat weer af te breken. En ik weet maar al te goed dat ik na een tijd van onthouding na 1 glas al een roes voel. Ik wil juist die roes niet meer. Ik wil het heldere, zuivere gevoel vasthouden. Net zoals ik ook niet 1 sigaret of 1 trekje wil. Het is maar hoe ik het zie. Vandaag ga ik lekker lanterfanten. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 @Madelief en @Zuske en voor anderen die geïnteresseerd zijn: onder 'Tips en Adviezen' kopje: '21-12-2011 en wat wij daar aan hebben' heb ik een samenvatting geschreven van wat het transformeren van vissentijd naar aquariustijd inhoudt en wat dat voor je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Morgen Bor geef terug dat ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Fleur voor ZEVEN MAANDEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Voor Fleur je bent en blijft een kanjer :sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Hoe is het verder met Bor? of wil je liever niet over praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 :Pwie heeft er iets leuks te vertellen om toineneman wat positieve energie te geven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Nien 2 maanden vandaag Lekker he? Volhouden hoor, ook dit risicoweekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Heb ik je net gestuurd Toine, moet misschien even inwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Nah ik heb genoeg van den opruim Ik ga windowshoppen Dank je wel Kate En nu riebedebie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Bedankt iedereen :$ Stond alweer wat achter Nien, ben jij van naam veranderd? Ik denk dat ik weer niet helemaal mee ben Echt weg nu zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Blijft lachen met jouw dubbeltjes Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 mis een aantal mensen hier bolletje jopie spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Hou je taai Bor. Je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Marjo is ook al een tijd verdwenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Fleurtje Gefeliciteerd met je 7 maanden:present: Dank je Kate. Ik ben ook niet van plan om dit weekend te gaan drinken. Vanavond een feestje waarbij de alcohol en de joints rijkelijk over tafel gaan. Maar hij weet ervan, dus als ik maar even blijf dan wordt dat goed begrepen! Morgen BBQ. Ik wil juist die roes niet meer. Ik wil het heldere, zuivere gevoel vasthouden Daar herken ik me volledig in! Ik ga nu lekker varen, bikini check, boek check, handdoek check, zonnebril check, fruit check, fris check. Wie doet me wat. Hou het droog vandaag allemaal Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 toine van lachen krijg je energie: POTJE GOLFEN ????? Op een vroege zondagochtend staan 3 vrienden op de golfbaan een balletje te slaan waarbij ze zich verwonderen dat hun echtgenotes er geen probleem van maakten dat ze de zondagochtend niet thuis zijn. Het eerste antwoord hierop: Ik heb een idéale oplossing; Ik sta zondag's altijd heel vroeg op, bak verse broodjes, maak vers fruit klaar, pers verse jus d'orange open een klein flesje champagne en breng mijn vrouw dit ontbijt op bed. Zij is dan altijd zo dankbaar dat ik kan gaan golfen zonder in de problemen te komen. Ach zegt de ander, veel te ingewikkeld. Ik word wakker, geef mijn vrouw een zoen, open de portemenee en haal mijn credit card eruit en zeg: schat het is vandaag koopzondag, waarom ga jij niet eens lekker shoppen? Ik kan daarna gaan doen waar ik zin in heb. De laatste hoort dit aan en verzucht: veel te duur en te ingewikkeld. Ik word wakker, trek de gordijnen open en roep mijn vrouw: wat een mooie dag, laten we lekker gaan vrijen. Waarop zij altijd vraagt, zou jij niet gaan golfen met je vrienden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Nien, ben jij van naam veranderd? Ik denk dat ik weer niet helemaal mee ben Haha, ja Fleurtje, van Nien naar Niets en weer terug naar Nien. Dat is om het lekker makkelijk te maken quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Hoi Het gaat best goed. Veel geslapen dat helpt een heleboel Ik kan iedereen een warm advies geven......zorg dat je een leven hebt waar je op terug kan vallen. Mn atelier, buikdansen, de vrienden om me heen. Paar jaar geleden, ja toen ik nog zielig eenzaam dronk, had ik dat niet. Dit is voor mij helemaal nieuw. In crisistijd vrienden en dierbaren om me heen. Volgens de psych komt dat omdat ik dat vroeger mezelf aan MOEST leren om alleen te overleven. Toen ik 9 was heeft mn stiefopa zich aan me vergrepen, niet verkracht maar erg genoeg. Ik had het vol schaamte aan mn moeder verteld. En die deed nix. Ik moest gewoon mee heen, we gingen elke maand naar opa en oma. Daar lieten ze me gewoon alleen. Ik was dus constant in gevaar, en terrecht want toen is het nog een keer gebeurd. Ik heb dus van mn 9e tot mn 15e ongeveer in die modus geleeft. Kreeg borsten nou ja, ik hoef niet uit te leggen hoe dat voelde voor mij. Tussendoor kon mn broer ook zn handen niet thuishouden. Ik ben dus een hele sterke surviver. dat is best handig maar ik ben ook nog eens extreem autonoom daardoor. En daar kom ik nu eindelijk eens vanaf. Ik heb wel eens een assement test gedaan, daar kwam uit dat ik zo extreem autonoom was dat het tegen dictatorschap aanzit. oei. Nou ja nu een warme kring van mensen om me heen, mn hond Raksha die me beschermt tegen elke vlieg die me iets wil doen en mn hond Zowie die vriendjes maakt met iedereen en bij iedereen op schoot springt. hihi Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Fantastisch Woman dat het zo goed met je gaat. Ja het leven doet vaak vreemde en harde dingen met ons, als we er maar goed uitkomen, dan is het goed. Je schrijft over je atelier.. schilder je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 zoek een (pb) maatje het is weer gruwelijk mis,onbijt met wodka,eet alleen maar junkfood,enfin tijd om de draad weerop te pakken! maar heb wel een hulpje nodig,wie oh wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Woman wat een power zit er in je en wat heb je meegemaakt. Ik herken daar wel enkele dingen in bij mijzelf. Geweldig meid hoe je bezig bent en geniet van de leuke dingen om je heen. Ik wens je veel moed wijsheid en kracht:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 leuk zo,n hernieuwde site! waar is pb gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden