Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Ik was al bang dat het zo'n ellendig gesprek zou zijn geweest dat je helemaaal mijlenver in de put was gaan zitten, gelukkig niet dus Nou, inderdaad maar langs je rug af laten glijden dan voorlopig, dan zal het ook wel niet urgent of al te ernstig zijn Summer, gelukkig... En nu ga ik hier aan de slag, om te beginnen de boodschappen doen, het is nu nog lekker rustig in de super.. Luitjes, geniet van het zonnetje zolang het nog kan, maak er een mooie dag van. Laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Huh, hoe kan het nou dat er tussen elke regel die ik schrijf een extra spatie zat, das weer wat nieuws dus . Affijn, dat zoek ik later wel weer uit... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 goede morgen allemaal. Borrie toine sterkte, als het nog lang duurt blijft er niets van je over geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Yvonne, jij hebt waarschijnlijk last van een variant op het beruchte Fleur-virus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Dankje nog voor je steun yvonnne! en iedereen! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Originally posted by: SummerGoeiemorgen iedereen,Deelnemers weekendpact Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan Luciene Marc An Heleen Rosa BolSummerigor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Igie, heb je nog steeds vakantie? Je hebt het wel getroffen met het weer hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Summer, ja ik dacht ook al dat je in een diepe put was gevallen. Krijg je mooi de kans om straks fris en fit voor je baas te verschijnen. FF goed doorwerken en al het andere is dan snel vergeten hoor. Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Moghu An. Ga je vandaag genieten van het nazomerweer of heb je het te druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Yvonne, dat is een goed plan, nu boodschappen doen. Ik ga snel douchen, doei allemaal tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Bedankt voor het warme welkom, doet me goed. Ik ga er nu weer vandoor, moet vandaag werken. Als ik het goed heb begrepen is het de bedoeling dat je je na deelname aan een pact na afloop "droog" meldt? Succes iedereen en een prettige dag! Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 rosa welkom. werk ze vandaag en hopelijk kun je het droog houden. knap van je dat je de stap gezet hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Morgen Beetje moe hier. Slecht geslapen Maar het wordt een mooie dag Yaja en Eks van harte!!!!!!! :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: En ook aan mezelf :D (blijft een leuk iets!)..Fleur, jij kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Dus jij meld je vanavond droog hé Roos? Fleurie jij superkanjer:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Rosa, ook van mij een hartelijk welkom!! Werkse vandaag! Sollie, typvoutje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 fleur een bosje :present: voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Thanks Igor Nog vijf maand te gaan! Voor de volgende twee maand zit ik safe. Beloofd is beloofd. Die drie volgende maanden moeten dan wel lukken zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Fleur, het gaat hem niet worden vandaag, hoe graag ik ook zou willen! Even inhaken op wat je gisteren schreef. Maar van hier naar jou fietsen, is me toch echt te zot! Dus ja, ik kan niet veel anders dan wachten op mn rijbewijs. Grrrrrrrrrr. Wat een dommerik ben ik toch he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Moggeh allen Lekker geslapen maar ik had nog wel een uurtje erbij gewild. Eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Fleur, je hebt een feestje vandaag? :present::present::present: en :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Dat is niet erg Liefje Hoe lang zou je daar over fietsen . Vast heel lang Mups Lijkt wel kusjesdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Nieuwe muis nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goeie morgen Mupske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Dag Bolletje. (ik doe mee met kusjesdag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Fleur!!! Ook een van mij!!! En ja ik vind het wel erg! Had me er zo op verheugd!! Dus zoals ik al zei, ik ga er toch maar een mooie dag van maken, althans, dat ga ik proberen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden