Madelief Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: taxileuk advies .''naar bed gaan om niet te roken''gaat mijn baas leuk vinden denk ik .''sorry , ik kan morgen niet werken . ik moet slapen anders rook ik teveel '':huh:quote> :D:DHihi, Taxi!! Ja ik heb het geluk dat mijn partner ook mijn werkgever is.Dus ik kan mijn eigen tijd indelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Marjo heeft haar eigen manier om iets te beschrijven. De één snapt het totaal niet, de ander weer wel. Ik lees Marjo graag! Zelf schrijf ik niet zo cryptisch, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet snap. Zo ik ga nog even wat lezen en dan slapen, morgen weer vroeg dag! Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Spike, Wanneer ik mensen ontmoet en "kliekjes "vorming ervaar . Dan ben ik weg , niet omdat ik niet binnen de "kliek" kan komen. Maar omdat ik daar niet bij wil horen. Ik heb daar een gruwelijke hekel aan net als jij .( zo denk ik van je te lezen.) Eigenlijk komt dat door onze onzekerheid denk ik. ( je daar druk over maken) Want stiekum willen we in sommige gevallen wel? Maar gelukkig heb ik in de loop van het leven geleerd en ervaren dat het mij vrij staat het een bij de een en het ander bij de ander te kunnen "halen" Ik ben me dat gaan realiseren toen ik in de gaten kreeg dat dat andersom ook zo werkt. De een heeft behoefte aan mijn humor, de ander aan mijn mening, de volgende aan mijn hulp enz. Jij en ik hebben de keuze met wie we om willen / kunnen gaan. . Van wie we wat aan willen/kunnen nemen. Met wie we kunnen lachen maar daarnaast ons niet begrepen voelen over andere dingen die we wel belangrijk vinden. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel Spike. Het vereist acceptatie van je eigen onvermogen maar nog beter: zien waar je goed in bent. Liefs Heleen. psje,Heb het wederom niet droog gehouden...... Een pactje " in de hand gehouden" zit er hier niet in he?? (geintje hoor): !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hallo Borretje , "even" lezen ? Vind het altijd een klus hoor.... heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Joh Made, dat meen je niet 2.5 pakje sigaretten per dag??? Goh dan hoop ik toch echt dat het je lukt om S.D.B te worden, je hebt al de vervaring hoe je het moet doen. O en ik ga ook afsluiten. Weer droog. mensen slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Grapjas , gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Fijn te horen, ik ben nog niet zo ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Waar heb je gevaren dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 borrie als je het geld van niet drinken apart legt kun je er een boot van kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ha Igor, Wat ga jij kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 kliekjes Dat zijn eigenlijk overschotjes, toch? Ik heb toch nog tabak gevonden. En heb dus nog drie sigaretten gerookt. Dat maakt een totaal van zes vandaag. In ieder geval toch beter dan de 20 van ervoor hé Denk dat ik het ga doen zoals Nien...lijkt me een zachte manier van toepassen. Thanks Nien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 En slaapwel aan de rest Teveel , is goed gegaan hé! Mups :lops;, vraag me af hoe het met jouw niet-roken gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Fleur, knap van je maar dus toch nog shag gevonden, gruis zeker zelfs dat smaakt dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Kliekje (boerenkool) is een restje (boerenkool)...en dan lekker een dag later opbakken in de koekepan, njammie!!!!!!!!!! Weet je wat boerenkool is Fleur? Groenvoer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Precies Fleur! Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Wat heb Igor gekocht dan?? Kan het allemaal niet bijhouden hier hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Nog een fijne voortzetting ik kruip achter de naaimachine om een gordijn in elkaar te zetten dat wil ik gewoon morgenochtend hebben hangen!! dus zo gezegd...zo straks gehangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: ShahireFleur, knap van je maar dus toch nog shag gevonden, gruis zeker zelfs dat smaakt dan quote> Al blij dat ik niet in de asbak heb gezeten en oude peuken heb moeten gebruiken..Een mens doet wat )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Soothe, welkom terug heb je het fijn gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Oh ja Fleur, dat doen ze altijd op mijn werk de stompjes eruit halen en openvouwen om het dan nog op te roken dat vind ik dus echt jek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: ShahireWeet je wat boerenkool is Fleur? Ja halllllllooooooo????!!! Das is kool van bij den boer hé!Zo dom ben ik nu ook weer ni zenne Ge dacht dak da ni wist hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Waarom doen ze dat bij jou op het werk Sha? Dat is vreemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hoi allen. Ik kom een uurtje geleden binnenrollen. Het was leuk-leerzaam en erg warm. Even resetten. Jullie horen nog. Later ga ik een beetje op zoek naar de highlights. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Nou, om eerlijk te zijn :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D no comment!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Vind je dat leuk Bor? dat ik het niet kan bijhouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden