Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Nou Madelief dan ging ik iedere dag naar de tandarts:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Knoflook gaat bij mij ook bijna overal in. Behalve niet als ik bloemkool eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: Aicha tot iedere dag een tip als je gesopt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Fruitvliegje, ik weet het ook allemaal wel maar het heeft me toch van het roken af gehouden. Weet ook niet waarom. Ik denk die irritante stopmeter die je elke keer weer in beeld krijgt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Bol, ook als je gestopt bent krijg je nog steeds iedere dag tips hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik heb zelden zo lang gelachen als net Aich. Dat gebeurd niet zo vaak hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Bol weer eens niet begrepen.Typefout heb het alweer hersteld:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Niet uitlachen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 nee hoor Aich. Maar ik schaterde van het lachen. Dat zijn zo van die momenten dat het uit m'n tenen komt. Bijna moet snakken naar adem. Dat gebeurd misschien 2x per jaar. Het kan best zijn dat als ik vanavond in bed lig, ik weer begin. En dan Fruitje met z'n sinasappelmethode en z'n stopmeter. Hahahahahaha snorrie Fruit. Ik kan het ff niet laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ben net even in de keuken gedoken en heb een heerlijk sopsoepje voor je gemaakt Bol. Stuur per postduif even naar je toe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Wat heb je er allemaal ingedaan Aich.? Knoflook? Sp. Pepers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik hoop het ook voor je Hannah, het wordt eens tijd, dat je wat aan positieve energie op kan doen. Dan kun je er weer een tijdje tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hier alles okee,ben al een paar dagen mooi droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hahahahaha heeft Helga v.Leur het over een pilotengat. Zo'n ding schijnt in de lucht te hangen. Als ik hem maar zie en niet ruik, want volgens mij zit daar een luchtje aan. Hahahahahahahaha mensen ik ben een beetje melig, merken jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Bol, een flinke scheut afwasmiddel, een stuk of 4 madame Jeanette's. een kilootje knoflook, vond nog wat muizenkeutels (moet je maar zien als mini balletjes gehakt) Heerlijk. Eet smakelijk Een van mijn meest favoriete recepten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Bolletje melig? Is toch niks mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Morningstar dat is een bloemetje waard. Iedere dag is mooi een dag meegenomen.:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeDagpactLien - Joris - igor - Luciene - Wijfie- Bol- Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Uhm..... Ik vergeet me steeds af te melden voor dag, avond en weekpacten. Sorry mensen en in het bijzonder @jeannet......... Ik ben wel trots op mezelf, ik heb een erg lastig weekend achter de rug en heb het droog gehouden. Ik sta nu 1 maand droog, en heb het nog steeds erg lastig (balen) en ben af en toe niet te genieten. Maar dat zal hopelijk steeds een stapje meer de goede kant op gaan. Voordelen: Geen hoofdpijn en katers meer! Geen blackouts meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Lees ik dat goed Lytse?? Vandaag helemaal niets??? Geweldig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Bert, ook voor jou een dikke pluim!! Ook al ben je niet te genieten!! Grapje!! Dat gaat ook wel over hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Lieve Frummers, Ik ga heel erg vroeg mijn bed in. Ik heb overal pijn. Dus een pijnstiller en een boek mee... Morgen hoop ik er weer vroeg te zijn! Truste alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: snoepjejippie ben zo blij..me dochter is geslaagd voor haar rijbewijs..in 1 keerquote> Snoep, wat fijn!! Feliciteer haar van mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik was er en ga ook weer allen nog een fijne avond, heb niet alles doorgelezen dus niet op alles gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hoihoi, ik heb een dag achter de rug niet te kort. Ben net terug uit het ziekenhuis, mijn vader is met spoed opgenomen, hartklachten. In de namiddag ging hier de telefoon, hij voelde zich niet goed, dus ik hups in de auto, naar hem toe, tas ingepakt. (waar denkt een mens aan) en hup, naar de eerste hulp. Om eerlijk te zijn ben ik doodmoe en zat van alles. Het was me een dagje wel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden