luciene Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjeGoede morgen,ja Tina dat is om iets van te krijgen he!!Nogmaals sterkte! Een vriendin van mij wil een PRH cursus gaan volgen.Heeft iemand daar al van gehoord? Of heeft iemand al es zo'n cursus gevolgd?quote> Nooit van gehoord.. ff gegoogeld: Personnalité et Relations Humaines (persoonlijkheid en relatie)Zal vast een goed idee zijn VM. Aan jezelf werken is altijd een goed idee. Je hebt maar één 'jezelf' uiteindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Hoi Sowhat, Wat leuk dat je een hond hebt wel wat minder van die vis. Je hoeft in ieder geval niet meer te eten denk ik. Ik /wij hebben drie labradors, een witte en twee zwarte teven. Fijne dag vandaag. Teuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Teun je had een vraag gesteld bij het weekpact over wat adviesen. Ik heb daar op gereageerd, heb je dat gelezen? En je wilde mee doen met het dagpact? Zal ik je er bij zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Teuntje, welkom nog overigens. Nou zo erg is het gelukkig nog niet, aan de andere kant begrijp ik het ook wel. Ik heb de afgelopen dagen gezien hoe hard de verpleging moet werken, er was een verpleegkundige die had 10 patienten onder zijn verantwoording. Gebrek aan personeel. En ze zijn erg aardig en lief voor mijn vader, daar kan ik echt niets op aanmerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Hoi bolletje, Nee, heb ik nog niet gelezen ga ik zo doen. Wil je mij erbij zetten? Het is ongelooflijk hoeveel steun jullie elkaar geven, ik hoop dat ik dat ook voor jullie kan doen. Donderdag en vrijdag moet ik weer naar mijn werk, kan dus pas in de middag weer reageren. Heel veel liefs en bedankt, voel me echt veel minder alleen. Teuntje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Hallo Teuntje, ik had je nog geen welkom geheten. Bij deze: van harte. En wat je zegt over als je ouder wordt dat je in de gezondheidzorg dan aan de leeuwen bent overgeleverd (zoiets ) dat gevoel heb ik er ook heel erg bij. Dan maar hopen dat je kinderen hebt die heeeeel goed op je letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 @ Almeria? Gaat alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeDagpact;ARBorlienBolJeanne.Teun:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Teuntje, van harte welkom hier!! Ik ga zo kijken bij wie is wie. Aan het dagpact doe ik niet mee, ik ben een minderaar. Vandaar.... Will, ben je van de boot gevallen?? Woman! VM, je laptop is zachtjesaan op zijn einde?? Althans dat begreep ik van je berichtjes gisteren? Zo nu even wat eten, is ook belangrijk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Niet bijgelezen maar dat komt nog. Kom me alsnog afmelden van het dagpact van gisteren, niet gelukt. Volgens mij voor het eerst dat ik een pact af spreek en dat het niet is gelukt. Vandaag ook nog heel de dag in de bonen, want oh hemel, ik heb een hoofd als een toeter. Tjee wat is het moeilijk om dit op te biechten zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
merel1 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Hallo Ik ben nieuw op dit forum maar doe vandaag mee met het dagpact.Morgen zien we wel weer verder. Merel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ben verdorie gisteren weer de mist in gegaan. Dacht ga op dierendag hondje verwennen met een fricandelletje en ja bij de patat zaak verkopen ze ook bier. Dus eerst 1 en toen was het hek weer eens van de dam. En natuurlijk dan ook maar weer wat gerookt dat hoort zo bij elkaar voor mij. Ga ff met mijn kop tegen de muur aanbonken dames en heren. Bah wat een slappe hap van mijzelf zeg. op mijzelf dan . Meld me zo wel weer begeleider komt er zo aan. Hoop dat ik een flinke schop onder mijn kont krijg!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Blondie, Dat negatieve zelfbeeld hebben ze je aangedaan. Voel jij je misschien ook het zwarte schaap v.d. familie of deugt er volgens jouw omgeving niet veel aan jou? Als dat maar heel erg lang door je omgeving wordt bevestigd dan voel je je ook niks. Let maar eens op hoe jouw omgeving je benadert naarmate jouw therapie vordert. Ze zullen het niet eens met je eens zijn en je weer proberen naar beneden te halen. Jij bent gek, daar hebben we haar weer. Het is allemaal jouw schuld! Je doet het zelf, moet je het maar niet doen! Je stelt niets voor, kijk maar naar die of die, die doen het goed, ik ga wel s mee met jou om met de therapeut te praten, kan ik uitleggen hoe het hier gaat!;maar jij kiest voor je zelf dan. De onvanger hoeft niet altijd blij te zijn met de boodschap. Hou van jezelf en probeer zoveel mogelijk voor jezelf op te komen. Geloof mij, je bent het waard!!!!!!!! Het zwarte schaap heeft een functie, want dan richt men zich niet op hun eigen fouten en geloof mij zij hebben er veel, heel veel. Ik wens je heel veel sterkte en liefs Teun:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goeie morgen An, Wat jammer dat het gisteren niet gelukt is meis. Het is moeilijk hé om, als je je rot voelt, of spanningen hebt, a.d.b. te blijven. Ja het is vooral toe geven dat je het niet gelukt is, wat het moeilijk maakt om het op te biechten, maar de wereld vergaat niet. (Gewoon) weer verder gaan met waar je gestopt bent, dat is veel makkelijker dan het idee om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Had je de kracht niet om het van te voren te melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Aicha :devil::devil: waarom niet even gebeld? Dan had je op dat moment een schop onder je kont gehad het is nu natuurlijk al gebeurd en baal je ervan gelukkig......... maar het zet je wel weer tot nadenken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Aicha, Get up and don't look back. Is een liedje, schuldgevoel is alleen maar extra ballast. Probeer het volgende keer niet te doen meid. Probeer een noodplan te maken voor als je weer in zo' situatie komt. Als je dat plan kan toepassen, al is het maar een of twee keer dan zul je zien dat je sterker in je schoenen komt te staan. Teuntje:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 @An en @Aicha Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen en net zoals Bol zegt verder gaan met waar je hiervoor mee bezig was. Jullie kunnen het!! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 ik heb net hier de wasmachine aangezet anders had ik je er even bij gestopt Aicha had ik je wat rondjes laten meedraaien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 @Merel van harte welkom hier. ik wens je heel veel succes bij je strijd. Het meest handige is om de eerste te laten staan. Zo eenvoudig is het :D Ik zal even bij 'wie is wie' lezen wie je bent (als je daar al langs geweest bent) Maar welkom dus!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 An ook? Ik lees het net....jammer An dat het niet is gelukt!! Een hoofd als een toeter, misschien lekker vet snackie erbij? Hihi...ik zit je vanaf hier misselijk te maken in de hoop dat nu denkt: nooit weer!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Dagpact; AR Bor lien Bol Jeanne. Teun:present: Merel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 @Bol om 10:07 had ik mij nog op de dagpact gezet maar het hoeft schijnbaar vandaag niet... Ik heb een dagje vrij?? :D... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Aicha, ja sorry, maar ik schoot gewoon vreselijk in de lach. Dierendag... frikandel.... fritestent en bier... Tja. Dank voor het meeleven. Het idiote is dat ik er dus zelf niet mee zit. Foute boel denk ik. Ja, koppijn, ... allemachtig zeg.... Ik wil niemand aanzetten tot.. Ik heb wel het probleem dat het dus HIER bij moet blijven, en daar zit ik (bijna) wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Naja, daar zit ik dus harstikke mee, en ik ga hier nu afsluiten totdat ik weer 'normaal' ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Teun, heel vaak zie je dat mensen die je kleineren je proberen afhankelijk te maken of te houden. Als iemand het nooit goed doet betekent dat dat deze mensen het gevoel hebben dat ze boven je staan en het altijd beter weten, je kunt niets dus zullen zij het wel voor je doen of je proberen zo te laten lopen zoals zij dat willen. Vaak heeft men niet in de gate dat ze zichzelf heel afhankelijk maken naar die andere. Als je dat in de gate hebt, kun je er wat aan gaan doen waardoor in ieder geval jij niet meer beinvloed wordt door nare opmerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden