Jan1000 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Lieve Borretje, voor wat het waard is, ik lees je en voel met je mee. Misschien is het goed om lekker te gaan slapen zo en morgen e.e.a. weer oppakken. Warme groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Vanavond had ik dansles. Gewerkt aan dansjes voor de voorstelling van 10 december in het Muiderpoorttheater.... echt zooooo te gek. Een dans met sluier en zills, en een te gekke trommeldans waar ik vooraan sta en dus als de sodeju moet gaan trainen en oefenen. En ik doe een solo. Heb ik weer een doel, kostuums maken ervoor, dansjes goed oefenen. Dat maakt me gelukkig en dat dansen oei als ik daarvandaan kom loop ik op wolkjes. Morgen mag ik weer. Heb me nu aangemeld bij 2 dansscholen. Kan mij het schelen, dit is wat ik wil en ik dans het liefst elke dag.... De muziek is gewoon zo te gek en ik ga echt uit mn dak. Vooral omdat ik het nu best wel kan al. Dan wordt het alleen maar leuker. Ook hele moeilijke bewegingen beginnen nu goed te gaan, dus echt kicken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 He, Bor, ik snap je wel, hoor. Maar de anderen ook. Jij drinkt wat, vertelt 't toch maar, gooit dan idd. de rest weg, heel goed, en stopt. Dat stoppen is goed gedaan, dat weggoien nog beter. Maar het is ook zo dat je de laatste tijd wat wieberig bent, volkomen begrijpelijk, en al vaker, al forumend, er gewoon eentje inschenkt. Ik bedoel, het lijkt allemaal zo fragiel, de balans. Wat de amerikanen "skating on thin ice" noemen. Probeer je bij mekaar te houwen, Bor, zodat je je later niet bijeen hoeft te rapen, da's veel moeilijker. Bruuk dien harsus, famke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: womande voorstelling quote> Succes en good luck, Woman.Gaat vast goedkomen, en 't houdt je ook lekker bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Net op it iis komme, jûn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 He, kransgenoten, lekker terug uit m'n laatste late dienst. Nog ff TVuh, en dan erin. Heerlijk ff vrij. Morgen wil ik de crossaanhanger in elkaar gelast hebben, en de verlichtingsbalk monteren. Kan 't meisje ook mooi met 't jongkje naar de crossbaan zonder die motor achterin de auto te hoeven vechten. Ben in de ploegen vaak zelf 'sweekends werkende, helaas. Slaap lekker en: hou 't zo droog als je zelf wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: marjoNet op it iis komme, jûn.quote> At ut deris, gean ik erop!De overmoedige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Allinig as it swart iis is. Moai jonkje.. Moai dien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ik ha neat dien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 En nu gaat de stokouwe opslomen, mooi oud tactuskranswoord, doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden