bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Borrie geniet met volle teugen lieverd. Ik gun het je van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ikke ook droog vandaag en de dag is nog niet om, maar zit heel veilig hier Borrie geniet ervan, ik weet hoe je er naar uitkijkt. Maak er een fijn moment van ! Bollie Ik moet er weldra vandoor, want er komt een schip aan dat mijn aandacht nodig heeft. Fleurtje, lekker stuk, vlieg er maar eens goed in, ben er zeker van dat je het droog zult houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Jan ik vind zelfmedelijden niet perse een negatief woord hoor. Als je erin blijft hangen doe je jezelf pijn, maar het voelen mag gewoon vind ik. Bolletje ik ga even kijken bij jouw draadje. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Wil, schip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hey die Superdesuperrekel van me. Jij gaat weer goed hé? Alleen nu niet meer gaan motorrijden hé? Veel te koud voor je. Hoe is het met het poeziebeesje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Het is nooit te koud voor motorrijden. Rijden op een motor geeft je een gevoel van vrijheid. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Carmen, i hear you Ja Jan, that's what i do for a livin Bollie, poezebeestje houd stand, Bazma rocks. Ze wordt precies nog liever en liever, en dankzij de vriendin zit het beestje lang niet meer zoveel alleen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 ff weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ik zat wat te googlen naar de betekenis van ADD en kwam op de volgende site terecht. http://www.touretteplus.nl/kk_600000.html Waarom zoekt iemand de betekenis op van ADD zou je je wellicht afvragen. Ook dit is afgelopen donderdag besproken en mij werd gevraagt of ik met mee psycholoog in gesprek wilde om uit te zoeken wat er aan de hand is met mij. Als ik het geen zo lees op deze site dan denk ik dat ik er niet verkeerd aan doe. Als je ADHD hebt, kun je van veel verschillende verschijnselen last hebben. Deze verschijnselen hoeven niet allemaal tegelijk voor te komen. Er zijn verschillende kenmerken van ADHD, maar de kernproblemen zijn: Aandachtsproblemen en/of concentratieproblemen Vergeetachtigheid. Moeite met details. Spullen kwijtraken. Snel afgeleid raken. Van alles tegelijk doen. Niet kunnen blijven luisteren. Wat tegen je gezegd wordt, gaat het ene oor in en het andere uit. Moeilijk op één ding kunnen concentreren. Impulsiviteit Meteen doen, niet eerst nadenken. Gedachten 'eruit flappen'. Voordringen zonder er erg in te hebben. Voor je beurt spreken, vaak ook omdat je bang bent te vergeten wat je wilt zeggen. Hyperactiviteit Altijd een gevoel van onrust in je lijf. Aandrang om te gaan bewegen. Voortdurend friemelen met de handen of met een voorwerp. Tikken met de voeten. Doorpraten alsof er geen rem is. Gespannen zijn en blijven. Moeilijk tot rust komen. Beweeglijk zijn in de slaap. Ik merk dat de aandachtsproblemen en de impulsiviteit heel erg bij mij aansluiten. Van hier uit kwam ik op de volgende site terecht: http://www.ggzgroep.nl/adhd/ Hier las ik een stukje zal het hier even neerzetten: Aandachttekort * Snel afgeleid * Moeite met plannen * Moeite met het volhouden van saaie of onplezierige taken * Moeite met organiseren * Snel verveeld * Zich moeilijk kunnen concentreren * Niet makkelijk kunnen switchen van de ene naar de andere taak Impulsiviteit * Valt anderen in de rede * Antwoord geven voordat vragen goed en wel gesteld zijn * Moeite met wachten * Dingen doen zonder hier goed over na te denken * Dingen doen waar je laten spijt van krijgt * Ongepast commentaar er zomaar uitflappen Ik lees zoveel herkenning, mijn dochter is net als mij. Misschien moeten we haar ook maar eens onder de loep nemen en zien wat er bij haar schort. Moest het even kwijt en dacht gelijk aan jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: taxiik ben vandaag helaas niet droog gebleven, maar dat komt omdat ik in de regen liep.quote> Goeie ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ik storm even binnen, drukke dag, maar met gevolg: nieuwe pup, 1/4 wetter, 1/4 stabij, half toller, helemaal leuk! Komt begin november! Nieuwe marktplaats keuken, 3,5 jaar geleden 25.000 gekost, nu voor 1500! Wel veel werk, natuurlijk, smetteloos eruit halen, wat minder smetteloos maar wel goed instaleren! En ook nog 'n andere Laro, diesel i.p.v. benzine, scheelt weer. Nu snel de houtkachel aan, gas is veeeeels te duur. De deurzetter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Haddock wat ontzettend leuk zeg een nieuwe pup. Ja dat wordt weer opvoeden dus je haden vol. Lieve mensen ik ga afsluiten en een beetje bijtijds naar bed. Morgen open dag. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ik kom mij nog even droog melden... Dag 3 zit erop. Ik duik mn bedje in. Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Haddock, drukke tijd op komst, je eigen vriend opvoedden, ha! Gas is inderdaad duur, en electra ook. Had afgelopen jaar 10.000 kw. Nu laat ik meter controleren, inmiddels closeinn boiler uit, spaarlampen gezet, vaak waslijn ipv droger etc. Zit nu gem op 5000 kw, nog te hoog dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Slaap lekker Bolletje  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hallo Spirit, wat goed dat je je aangemeld hebt! Drink je al lang? Concrete aanleiding om te minderen of stoppen ? Ik wens je in ieder geval veel succes, er zijn hier velen die je met raad en daad bijstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Kom ik over als een betweter? Als een onaangenaam persoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Carmen nee, zeker niet. Spirit us, ja. Ik was ten einde raad, nu droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Zo waar! Spiri, ik ken je niet, welkom hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Spiri, ik kon niet slapen en zat muziek te luisteren. Ik zag je hier, terwijl ik het nummer Eenzaamheid van Stef Bos plaatste. Ik ga morgen lezen bij wie is wie. Veel sterkte, en blijf hier komen he?? Hier schrijven geeft enorm veel steun. En als je even niet gehoord word, er zijn hier veel mensen, dan opnieuw roepen, evt. in HOOFDLETTERS!! Nu ga ik echt naar bed, Slaap wel allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hallo... zijn er mensen aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 welkom Carpe welkom Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: TeuntjeGoedemorgen allemaal,Gisteren is het weer bal geweest. In mjn dronken bui gisteren weer vreselijke ruzie gemaakt, echt een drama! Eindelijk durf ik nee te zeggen. ik heb besloten te erkennen dat ik mij bijna altijd helemaal niet goed voel, bijna nooit. Gewoon altijd alles doen wat een ander tevreden stelt, verhalen aan moeten horen en daar dan niet meer mee verder kunnen deze wordt namelijk opgeslagen bij de rest van de chaos in mijn hoofd.Vanaf nu ben gestopt met drinken. Het behoeft geen applaus want ik heb er genoeg mee kapot gemaakt. Niet alleen mijn omgeving maar vooral ook mijzelf. Nooit toegeven dat je je verschrikkelijk voelt en waarom want daar kan die ander niet tegen. De schone schijn ophouden. IK STOP ERMEE! Wanneer ik eindelijk voor mijn eigen gevoel ga kiezen blijf ik dichter bij mezelf en hoef ik ook niet meer te drinken. Mijn medicijnen zullen dan beter gaan werken dat is ook fijn. Maandag neem ik contact op met mijn hulpverlener voor een eerdere afspraak.Dames en heren allemaal heel veel sterkte.TeuntjeLieve Teuntje,Hou vol. Je bent op de goed weg.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Dank je Albert, ik ben nieuw hier en heb me voorgesteld op Erik's post op wie is wie, maar ik weet dus niet hoe je een nieuw berichtje plaatst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden