VM1 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: Lytse Originally posted by: marjoOp slag dood, onder de achterband van een tractorShit happens, even op het plattelandOf juist.De buurman huilt.Dat mag.Natuurlijk mag dat Marjo. Ik hoop dat hij niet op de tractor reed! Mensen zonder dieren kunnen zich niet voorstellen hoe het is om je huisdier te verliezen.Lytse.quote> En deze wilde ik dus eigenlijk quoten, zonder dat ie 10 keer verscheen.Ik wilde iets zeggen over honden en de manier van omgaan met dieren in het algemeen. Dat op het "platte land miss toch op een andere manier met dieren wordt om gegaan. Maar door deze "rare" reactie van mijn labtop .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Helemaal gelijk Bammie, Heerlijk t forum Lekker zeggen, wat je gevoel je in geeft.. Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Help! Ik wou afsluiten en er gebeurde iets vreemd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ik wil enkel zeggen, dat ik het jammer vindt dat het momenteel ''zo'' gaat op dit forum, hoop verwijten, hoop wantrouwen, jammer...... want ik denk toch echt dat er hier een hoop goede dingen bewerkstelligd kunnen worden! Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Jemig VM....Fleurtje kan dubbelen maar jij spant nu wel helemaal de kroon!! Spannen jullie soms samen...moeten we gaan inzetten op jullie wie de meeste dubbels heeft Of zie ik nu dubbel??? Nee, onmogelijk...heb niet gedronken! Bril niet op??...jawel...kan het ook niet aan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Wijffie, goed om te horen dat je zo'n fijne dag hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Witte en Gabs vooruit.....met de geit en gats ik ben klaar wakker....grommm komt Haddock straks om de hoek kijken voel ik me betrapt dat ik nog laat op ben of morgen Snoep... dat ik zo laat was ik reageer gewoon niet meer...ben ik er ook niet...(denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Haha VM....leuk bedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ja Sha, ik moet er weer voor gaan, ik weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Hoi Kirky, Hannah heeft je vast gebeld. Tukkers onder elkaar. Je bent dus voor de bijl gegaan. Gelukkig heb je je herpakt, dat zeker. Maar toch niet na vier jaar Kirky. In November sta ik vier jaar droog en jij begon later. Erg ben ik hè. Groet van de helderziende. P.S Kirky, ga goed. En.. je mag gewoon meedoen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 hele hoop tegenslagen, maar mag geen excuus zijn, bewonder Woman, wat dat betreft, hoop ook ooit zover te komen, Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Zo het Kirky probleem is opgelost. Nu de Spaanse poes nog. Wat een toestanden. En de Spaanse poes is zeker geen Spike. Te gek wordt het hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Kirky, ik grap maar wat hoor. Je kent me toch. Helaas wel denk je zeker. Doe lekker mee man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 ik snap niets meer van deze mysteries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Hannah, ik dol wat. Ook omdat jij het een beetje rot vond, snappie. Wel toevallig dat Kirky de primeur net meemaakt. Overigens mag je best bellen hoor. Niets mis mee. Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: GabyJa Sha, ik moet er weer voor gaan, ik weet het quote> We moeten er allemaal voor blijven gaan Gabsdoor weer en wind.....zelfs storm moeten we zien te overwinnenen volgens mij proberen we dat ook allemaalen samen komen we er ook welde ene dag is nu eenmaal wel eens moeilijker dan de anderezo is het u eenmaal, we moeten er allemaal mee dealen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Kirky dat klopt 2007! Ik denk zo ongeveer in augustus/september. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Voor ik ga slapen nog ff toch, hey! CK blij je weer es terug te horen (lezen) :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 leven zonder drank maakt alles zoveel mooier . Geplaatst door kirky | Berichten: 9389 | Aangemeld: 28-12-2007 Kirky, ik heb het gevonden. December. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Sha het begon met af en toe een biertje, maar nu drink ik vanaf zondag alweer elke dag minstens 6 blikjes en eigenlijk wil ik het niet, en ''iets'' in me toch weer wel, neem me elke dag voor, vandaag niet, maar toch vanavond weer 6 blikjes bij de snackbar gehaald, en ik rook nu mijn laatste sigaret (pakje leeg) terwijl ik daar toch echt mee dacht klaar te zijn, vanaf 27-2 niet gerookt, zucht...... wil mezelf weer herpakken?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Kirky, In ieder geval hoop ik dat je weer sterk komt te staan, of je staat het al. Je ging er goed tegenaan. Drank was voor jou geen optie. En ja een uitglijder kan. Ook na 20 jaar!! De tragiek van alcoholisme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 MOET mezelf weer herpakken, voelde me verdorie veel beter zonder drank en nicotine, dit slaat nergens op wat ik nu mezelf weer aan doe, ik denk dat ik mezelf een pleziertje/beloning geef, maar het is ONZIN! en ik WEET het, maar ik doe het toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 jeetje Kirky na drie jaar! wat is dat toch , willen we onszelf blijven verdoven? maar de ECHTE verdoving zoals vroeger, is er bij mij al lang niet meer, en bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: GabySha het begon met af en toe een biertje, maar nu drink ik vanaf zondag alweer elke dag minstens 6 blikjes en eigenlijk wil ik het niet, en ''iets'' in me toch weer wel, neem me elke dag voor, vandaag niet, maar toch vanavond weer 6 blikjes bij de snackbar gehaald, en ik rook nu mijn laatste sigaret (pakje leeg) terwijl ik daar toch echt mee dacht klaar te zijn, vanaf 27-2 niet gerookt,zucht......wil mezelf weer herpakken?!quote> Gabs, tuurlijk kun jij je ook weer herpakken lieverdergens zit er iets bij je, maar dat weet je zelf ook wel...volgens mij hebben we het hier al vanaf het begin over (nou, eerlijk gezegd jij)en als het klopt wat ik denk dat het is...krijg je het zelfde advies als maanden geleden...kappen en opnieuw beginnen...al het oude in de tuin omhakken, nieuw zaad planten en dan gaat het opnieuw groeien!!Jij bent jij...take it or leave it!!! Ga nou toch eens lekker voor jezelf lieverd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: SootheEn ja een uitglijder kan.Ook na 20 jaar!!quote> Je maakt een grap!!!??Ik hoop toch niet dat je dit echt meent Soothe...schrik er eigenlijk van...na tig jaren moet dat toch wel eens over zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden