Spring naar bijdragen

Zondag 9 oktober 2011


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 473
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Graag Teuntje! Gezellig! Ik wil een straf bakkie met een zoetje ajb.

Nou ik ga een beetje lezen vandaag.

En idd, Rosa, soms gaat het niet altijd lekker op het forum, maar dat is in het echte leven ook zo.

Een jaar geleden kon ik daar niet goed tegen, nu wel.

Ik ben er anders naar gaan kijken en rustiger geworden, gelukkig!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zo gaan werken lieve kanjers. Zit als het goed is op de bus:( omdat de bijrijder die eigenlijk zou moeten werken, niet thuis is. Balen. Ik zou vandaag op het gebouw zijn i.v.m. de open dag. Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Nou als het niet al te druk is, kan ik er nog bij zijn hopelijk.

Muspke voor jou een dikke :sun: zo maar hoor.:)

We houden het vandaag droog hé mensen? Tot vanavond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie en Will nog op 1 oor las ik

Von aan het sporten en tevens voor Igor een rondje :huh:

Rosa gaat goed, Gabs helaas niet...jammer meis

Igor al is weer weg, Mup hangdag...hoop dat je snel opknapt

Teuntje :present: Ms Luzac :present:

Madelief en Tina :heart:

Ik ben altijd alweer tegen het eind vergeten wie wat schreef....grommm....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Originally posted by: Yvonne
Wat zonde Gaby dat het weer zo uit de hand is gelopen.
's morgens al aan het bier en dan daarna nog naar je werk?
Daar zou ik maar echt heel goed mee uitkijken.... dat kan je gewoon je baan kosten lijkt me.
Maar waarom wil je twee dingen tegelijk?
Als je nou eerst eens de glaasjes zou laten staan, geduld hebben tot je daar rust bij heb gevonden en pas dan het roken aanpakken? Zou dat misschien wel werken voor je?
Sterkte meis.

Goedemorgen allen!

Ja is echt balen, voel ook aan mijn lijf dat ik het echt heb vergiftigd, voel me ook nu nog brak, en werken drank is belachelijk!!! Ik drink dan 2 halve liters bier, ga nog 2 uurtjes m'n bed in, en dan werken,dat deed ik op het eind/begin van mijn stoppen met drinken ook, was 1 van de eye openers dat ik niet meer kon drinken. Nu dus al binnen 2 weken, hoeveel bewijs heb ik nog nodig, het is of erop dat soort momenten ''iets'' me overneemt, ik moet drinken, ik kan niet anders, maar ik ga toch weer proberen vandaag i.i.g niet te drinken,roken vindt ik gewooon vies Yvon, ik doe het in momenten van stress,maar als ik drink steek ik de 1 met de ander aan, en mijn lichaam vindt het echt niet fijn! zou er nu ook niet aan moeten denken, jasses bah, maar drank verdooft,.en blijkbaar wil ik dat af en toe, eerder stopte ik na 1 dag, dit keer was het meer dan een week, eigenlijk had ik me er al min of meer bij neergelegd dat ik 6-8 blijkjes bier op een avond dronk, oke, dat moest dan maar, was het gevecht zo moe.........
Maar vrijdag was het veel en veels te veel, en dan zit ik weer in mijn isolement, want ik merk dat ik me weer afzonder, gordijnen dicht, dus ik WIL weer opnieuw beginnen, ga zo werken, en vanmiddag denk maar in bed liggen, om de dag door te komen, misschien vanavond naar de aa. Ik moet toch weer ergens een begin maken.

Iedereen een hele fijne zondag!

Liefs Gabyquote>


Wilde ook nog wat zeggen, dat isolement dat is volgens mij het probleem. Hele dikke kus van Teun:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief,

Ik kan daar niet zo goed tegen, in het echte leven ook niet.

Teuntje :present:

Ik bedoelde het anders;

Dat het er heftig aan toe gaat op een opbouwende manier vind ik alleen maar goed, maar dat het op een aanvallende manier gebeurd zoals bv afgelopen nacht vind ik niet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teuntje
Originally posted by: Gaby
Originally posted by: Yvonne
Wat zonde Gaby dat het weer zo uit de hand is gelopen.
's morgens al aan het bier en dan daarna nog naar je werk?
Daar zou ik maar echt heel goed mee uitkijken.... dat kan je gewoon je baan kosten lijkt me.
Maar waarom wil je twee dingen tegelijk?
Als je nou eerst eens de glaasjes zou laten staan, geduld hebben tot je daar rust bij heb gevonden en pas dan het roken aanpakken? Zou dat misschien wel werken voor je?
Sterkte meis.

Goedemorgen allen!

Ja is echt balen, voel ook aan mijn lijf dat ik het echt heb vergiftigd, voel me ook nu nog brak, en werken drank is belachelijk!!! Ik drink dan 2 halve liters bier, ga nog 2 uurtjes m'n bed in, en dan werken,dat deed ik op het eind/begin van mijn stoppen met drinken ook, was 1 van de eye openers dat ik niet meer kon drinken. Nu dus al binnen 2 weken, hoeveel bewijs heb ik nog nodig, het is of erop dat soort momenten ''iets'' me overneemt, ik moet drinken, ik kan niet anders, maar ik ga toch weer proberen vandaag i.i.g niet te drinken,roken vindt ik gewooon vies Yvon, ik doe het in momenten van stress,maar als ik drink steek ik de 1 met de ander aan, en mijn lichaam vindt het echt niet fijn! zou er nu ook niet aan moeten denken, jasses bah, maar drank verdooft,.en blijkbaar wil ik dat af en toe, eerder stopte ik na 1 dag, dit keer was het meer dan een week, eigenlijk had ik me er al min of meer bij neergelegd dat ik 6-8 blijkjes bier op een avond dronk, oke, dat moest dan maar, was het gevecht zo moe.........
Maar vrijdag was het veel en veels te veel, en dan zit ik weer in mijn isolement, want ik merk dat ik me weer afzonder, gordijnen dicht, dus ik WIL weer opnieuw beginnen, ga zo werken, en vanmiddag denk maar in bed liggen, om de dag door te komen, misschien vanavond naar de aa. Ik moet toch weer ergens een begin maken.

Iedereen een hele fijne zondag!

Liefs Gabyquote>


Wilde ook nog wat zeggen, dat isolement dat is volgens mij het probleem. Hele dikke kus van Teun:sun:quote>


Goedemorgen! :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan alleen voor mezelf spreken Teuntje, maar ik weet wel dat ik dronk uit eenzaamheid, maar ik merkte ook dat drank me meer in een isolement bracht, ik drink nl niet met gezelschap, enkel nog alleen, als er mensen zijn taal ik er ook niet naar, en ik kijk wel beter uit om dronken te worden waar mensen bij zijn, ze moesten een weten :$

(vroeger toen ik nog''leuk'' dronken werd, was ik wel een kroegganger hoor, was mijn tweede huiskamer, :huh: hoewel zeg maar eerste, tot het niet meer leuk was, stoppen, terugvallen, alleen thuis met gordijnen dicht)

dus door het stoppen verloor ik mijn sociale contacten, want ik ging alleen nog maar met hele zware drinkers om. Gevolg, ik voelde me vreselijk eenzaam, na jaren had ik dat wel weer een beetje op de rails, maar soms voel ik me nu eenmaal eenzaam en niet geliefd en onzeker, en dan..... drank:devil:

maar juist dat drinken brengt mij nog verder in mijn isolement....

snap je het nog???

lang verhaal, beetje kip en het ei verhaal, maar voor mij en om mijn eenzaamheid te verminderen, zou IK juist NIET moeten drinken

zucht....

Dagpact;

Will

Gaby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: albertina

Rosa,

Wat betreft de postings van afgelopen nacht,
daar heb ik heb ik een melding van aan de moderator
gestuurd.

quote>


Negeren lijkt me het allerbeste. Maar een melding aan Tactive is ook prima. Hoewel ze volgens mij alles wel lezen.

Goedemorgen nog voor de binnenkomers deze ochtend. Ik moest er net plots uit omdat zoonlief op de pc wou.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel een kop koffie en dan weg.

Verdiepingscursus buikdansen van 3 uur. Hartstikke zwaar.

Zou eigenlijk af moeten bellen want ik voel me helemaal niet goed.

Heel slecht geslapen, veel verdriet en erg opgefokt paniekerig gevoel. Pijn in mn lijf, dat is ook weer terug door al die spanningen..

Maar ik ga wel heen, dan maar kapot thuiskomen en nog meer ellende wat daar dan na komt.

Zo gaat dat dus wel vaker, alleen nu dan weer ietsje meer. Voelt wel als een terugval. (en dan heb ik het niet over drank)

Rustig aan maar, koffie, douchen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...