Gaby Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Blondie goed gedaan ik weet het de dagen of avonden kunnen vreselijk zijn,maar de ochtenden zijn altijd fijn als je niet gedronken hebt ik zal voor je duimen morgen voor je gesprek, laat je ons weten hoe het gegaan is? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Gaby je gaat goed, fijn:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Blondie sterkte maar je kunt het:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 volhouden Carpe iedere dag wordt makkelijker en je wilt niet drinken dat houd je ècht tegen dan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ik doe weer mijn best AR, maar had het weer flink verpest maar goed we ontnuchteren weer......... en vandaag niet gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 toevallig wel Hannah, vandaag pas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 truste Fleur:lips: truste Sow:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Net gelezen dat Isa een bericht plaatst namens Spike en dat lijkt weer op de berichten die door tactive gisteren zijn verwijderd en geschreven waren door een andere nieuwkomen, Spirit Us. Ik ben de draad kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 pluim voor jou Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ja Hannah:heart: dat is het, de rest is afwachten Jopie:present: mijn berichten zitten vol, maar het is goed gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Verwijderd door de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Mijn ervaring is dat personen die zo mopperen op het forum met een glas (fles) in hun hand achter de computer zitten. Heb ik ook wel eens gedaan, helemaal in den beginne. Ik kom hier nu jaartje of 3 en sta 2 jaar droog, het eerste jaar dronk gewoon nog, veel, heel veel. Ik had wel afgesproken met mezelf om niet dronken op het forum te komen uit respect voor de anderen hier, maar dat is niet altijd gelukt. Ik kwam dan liever de volgende dag (kater!) of liever nog vóór ik ging drinken. Stoppen is niet van de een op andere dag gegaan. Als je hier komt met een slok op en mensen adviseren je te stoppen met drinken reageert een alcoholist net zoals je een bot van een hond af wil pakken. grrrrrrrr Mijn advies is hier wel te blijven komen, voor jezelf. Zonder verwachtingen, het is al gezegd, wij zijn geen hulpverleners maar medealocoholisten. 1 Onopgelet moment en ik ben weer terug bij af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: luciene. We maken toch wat mee hier op het forum. Als het niet zo akelig was zou je tocn in een deuk liggen. het lijken wel ingehuurde acteurs...Daar zal ik het bij laten.....quote> GTST kan er nog iets van opsteken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: womanMijn ervaring is dat personen die zo mopperen op het forum met een glas (fles) in hun hand achter de computer zitten. Heb ik ook wel eens gedaan, helemaal in den beginne. Ik kom hier nu jaartje of 3 en sta 2 jaar droog, het eerste jaar dronk gewoon nog, veel, heel veel. Ik had wel afgesproken met mezelf om niet dronken op het forum te komen uit respect voor de anderen hier, maar dat is niet altijd gelukt. Ik kwam dan liever de volgende dag (kater!) of liever nog vóór ik ging drinken. Stoppen is niet van de een op andere dag gegaan. Als je hier komt met een slok op en mensen adviseren je te stoppen met drinken reageert een alcoholist net zoals je een bot van een hond af wil pakken. grrrrrrrrMijn advies is hier wel te blijven komen, voor jezelf. Zonder verwachtingen, het is al gezegd, wij zijn geen hulpverleners maar medelalocoholisten. 1 Onopgelet moment en ik ben weer terug bij af. quote> Zou het niet nog MEER dan 100% EENS met je kunnen zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Rotte appels ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Jopie, het enige wat ik je nu kan zeggen is eigenlijk kan ik verder niets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 nee Carpe geen oud zeer, ik heb me er vroeger eens een keer mee ingelaten met zoiets, probeerde de forummers te beschermen. geen succes tegenwoordig reageer ik niet meer op die dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 In ieder geval wel weer is 28 (inmiddels) pagina's Reuring in de tent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Aagje komt net binnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 hoi Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ja veel pagina`s hè Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 En ik dan AR?? Krijg ik geen leuk hallo bij binnenkomst:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 hé hoi Witte:D sorry ik dacht dat je al een poosje binnen was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Isa, ik heb net de links qua music gezien.... Weet niet of je hiermee iets wilt zeggen wees dan to the point alsjeblieft... Kan zijn dat ik het niet snap,ik schijn ook maar een mens te zijn wat is je vraag uit deze posting? Of je hebt gewoon muziek op de draad gezet dan heb ik een onjuiste 'iinput' op dit moment...... ligt dan aan mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden