Spring naar bijdragen

Zondag 9 oktober 2011


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 473
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn ervaring is dat personen die zo mopperen op het forum met een glas (fles) in hun hand achter de computer zitten. Heb ik ook wel eens gedaan, helemaal in den beginne.

Ik kom hier nu jaartje of 3 en sta 2 jaar droog, het eerste jaar dronk gewoon nog, veel, heel veel. Ik had wel afgesproken met mezelf om niet dronken op het forum te komen uit respect voor de anderen hier, maar dat is niet altijd gelukt. Ik kwam dan liever de volgende dag (kater!) of liever nog vóór ik ging drinken. Stoppen is niet van de een op andere dag gegaan.

Als je hier komt met een slok op en mensen adviseren je te stoppen met drinken reageert een alcoholist net zoals je een bot van een hond af wil pakken.

grrrrrrrr

Mijn advies is hier wel te blijven komen, voor jezelf. Zonder verwachtingen, het is al gezegd, wij zijn geen hulpverleners maar medealocoholisten.

1 Onopgelet moment en ik ben weer terug bij af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: woman
Mijn ervaring is dat personen die zo mopperen op het forum met een glas (fles) in hun hand achter de computer zitten. Heb ik ook wel eens gedaan, helemaal in den beginne.
Ik kom hier nu jaartje of 3 en sta 2 jaar droog, het eerste jaar dronk gewoon nog, veel, heel veel. Ik had wel afgesproken met mezelf om niet dronken op het forum te komen uit respect voor de anderen hier, maar dat is niet altijd gelukt. Ik kwam dan liever de volgende dag (kater!) of liever nog vóór ik ging drinken. Stoppen is niet van de een op andere dag gegaan.
Als je hier komt met een slok op en mensen adviseren je te stoppen met drinken reageert een alcoholist net zoals je een bot van een hond af wil pakken.
grrrrrrrr
Mijn advies is hier wel te blijven komen, voor jezelf. Zonder verwachtingen, het is al gezegd, wij zijn geen hulpverleners maar medelalocoholisten.
1 Onopgelet moment en ik ben weer terug bij af.
quote>


Zou het niet nog MEER dan 100% EENS met je kunnen zijn! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, ik heb net de links qua music gezien....

Weet niet of je hiermee iets wilt zeggen

wees dan to the point alsjeblieft...

Kan zijn dat ik het niet snap,ik schijn ook maar een mens te zijn

wat is je vraag uit deze posting?

Of je hebt gewoon muziek op de draad gezet

dan heb ik een onjuiste 'iinput' op dit moment......

ligt dan aan mij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...