AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 JANE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hela Will!! seg, ik was dus mijne foon kwijt en heb dus je nr. niet meer . Idem voor Zonnetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hoi Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 AR heb genoeg eten idd in huis Chocola en thee my friend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ha tiger, shakey shakey wakey wakey humor AR dat zal je redden:heart: Taxi en Snoep doen het voor heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Carpe ben ik even blij dat je reageert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hoi Jane, Will komt zo naar mijn huis om met hem te praten, en reken maar dat er 27 jaar frustratie uit komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 hahaha, sorry Jane, kennen jullie het weekblad Humo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 En humor houd ik wel hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ik geloof van wel Nina:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Oh thx Taxi, ga ik zo es uit tellen dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 misschien bedoelde ze dat ik ergens een humo in moest houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hahaha Ja AR dat bedoelde ze vast!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Akelei, dat je de hond een veeg uit de pan geeft vind ik niet kunnen hoor hij doet toch niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 t was gewoon een slordige tikfout Nien en AR heb ik wel vaker al verbeterd trouwens shame shame mijn vader is een nazaat van de Belg(!) die ooit de dikke van Dale schreef dus ik heb wel wat op te houden he op taalkundig gebied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 hoi Akelei:heart: blij je weer te lezen al was jij hier misschien liever niet geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Oh thx Akelei, en geef je dat dan in een keer 'savonds (of 's ochtends)??? Het is maar dat ik de hele tijd de indruk heb dat ze honger heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Nien ik heb 2 katten de ene wil af en toe kunnen eten uit haar bakje en doet er de hele dag over (als ze de kans krijgt) de ander vreet alles op en gaat dan dat 2e bakje leegeten en dan zielig kijken waarom er niets is. Dieren zijn net mensen he ik lijk meer op mijn kater die vreetzak:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ach, Jane... Den Humo is toch leuk! En zeker vol met humor. Dus prima toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 foei Akelei niet willen zien; nou ja eigenlijk niet dus:D gauw helemaal ADB dus en dan weer ksssstttt? Maar fijn dat het beter gaat, zolang er stijgende lijn zit in je pad ben je op weg naar de top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ja he Akelei!! Die blijf ik zo leuk vinden (hoewel waarschijnlijk niemand meer weet waar ik em vandaan heb..) Yepper de Yep Jane!! Net mensen! En ik ben dan eerder zo ene die de hele dag door peuzelt... Maar mijn nieuwe vriendinnetje hier is dus een schrok (k) op!! Hoe is het met het sporten tegenwoordig Akelei?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Frummers, ik ben nog maar bij pagina 11... Man man, wat een gedoe! Ik zeg altijd; zoveel hoofden, zoveel zinnen.... Ook nog niet gekeken wat er zoal is weggehaald. Misschien moet ik dat ook niet doen. Ik ga verder met lezen, terwijl mijn soepje staat te pruttelen. Will, ja ik denk dat het een lekker soepje word! En we gaan een datum plannen he?? Helaas zal ik Zonnetje dan niet meer zien, en dat wilde ik toch ook heel graag. Of het moet op zeer korte termijn, maar ik denk dat ze het wel erg druk heeft nu? Nou ik hoor het wel.... Even verder lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: womanHihi je kan ook met een zwaard buikdansen....Echt waar !Staat hoog op mn lijstje om dat te leren, geweldig lijkt me dat..quote> Nou dat word dan snel oefenen Woman!!. Want ja je weet het he? Misschien heb ik over 3 weken een feestje te vieren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Sowhat, wat bedoel je dan met een bak brokken? En ja idd ik heb ook de indruk dat meerdere maaltijden verspreid beter zijn.. Vanmiddag gaf ik ze zo'n buffelbot, was in nog geen half uur he-le-maal op! (en sorry hoor iedereen ik weet ook wel dat dit niet echt alcohol gerelateerd is voor velen maar dit is toch wat mij nu bezig houd en voor mij dus wel gerelateerd is in de zin van dat ik met andere zaken bezig ben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 en dus geen sorry nodig Nien is voor mij/ons ook indirect zo, toch? en scrollen heb ik hier ook geleerd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden