Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 oktober 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 521
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lenie, we misten je al en vroegen ons af wanneer je terugkomt.

Een kennis die zelfmoord heeft gepleegd, pffff heavy!

Als je zelfmoord wilt plegen dan heeft dat vaak te maken met diepe pijn, verdriet,

verwondingen, in de steek gelaten zijn.

Ik heb zelf 25 jaar geleden meegemaakt dat een benedenbuurman 's morgens in de boom hing.

Ben er naartoe gerend en hem eraf gehaald, helaas te laat. En toen was ik even verdachte zelfs.

Maar dat was snel opgehelderd.

Nie leuk allemaal, maar ...... je bent opgekrabbelt

B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Lenie!

knap dat je het bij 1 dag hebt kunnen houden (je uitglijder) lukte mij de laatse keer niet, toen van de 6 dagen er 5 gedronken, waarvan de laaste echt idioot veel, dus maar weer opnieuw begonnen, valt me wel steeds zwaarder om weer te stoppen, voel me er ook wel alleen in, want woon alleen en drink ook alleen ,dus er is eigenlijk bijna niemand die ervan weet, en als ik er wel eens iets over zeg, snapt ''men'' het niet, eenzame strijd, daarom wel blij om hier herkenning te vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, hij was lid van de Bhagwan met oranje jurk hingie destijds in de boom.

Ik maakte me ook zorgen over al die jonge kinderen die voorbij fietsten dus heb m eraf gehaald, hoopte inderdaad dat nog iets te redden was, helaas.

Dat voelde ik eigenlijk al toen ik hem vasthad. Ik was toen nuchterder dan nu in meerdere opzichten en heb het van me af gepraat door het vaak te vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helemaal waar So What!!!!

En ja Jopie, dat is ook lastig, bij de AA leer ik op moeilijke momenten veiligheid in te bouwen, nu voelde ik mijn terugval al aankomen, zaterdag heel moeilijk, maar niet gedronken, wel opgebiecht aan N, maar dat is niet echt tot hem doorgedrongen, zegt ie nu, zondag N gebeld om te vragen of we elkaar nog zouden zien, of niet en of hij me dat voor 15 uur kon laten weten, als hij niet had gekund, had ik na het werk naar de sauna gegaan en daar gebleven totdat ik naar de AA meeting kon, dacht dus dat ik me aardig ingedekt had, afspraak met N liep fout, en ik heb dat meteen aangepakt om te gaan drinken, en was het gevecht toen zo moe, dat ik meteen door ben gaan drinken, en heb het 4 dagen ''netjes'' gehouden, maar de 5e dag helemaal mis, veels en veel teveel, dus nu maar weer opnieuw begonnen, maar ik moet inderdaad veiligheid voor mezelf inbouwen op moeilijke momenten, en dat is niet altijd even makkelijk, er is niet altijd een meeting, of iemand voor handen, het vereist een hoop geregel en geplan, aan de andere kant denk ik dan dat mensen met kids of een partner het makkelijker hebben, omdat ze altijd wel iemand in huis hebben, of er komt iemand thuis, lijkt me heerlijk, maar goed ook dat romantiseer ik denk ik,

ach zo heeft ieder zijn/haar ding, maar we moeten simpelweg de eerste niet nemen, wat er ook gebeurd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, ik denk inderdaad met een partner is het makkelijker!

Tegelijk bedenk ik me dat ik nuchter ben geworden zonder partner en nog steeds!!!

Die verdomde tegenslagen ook altijd!! Wordt tijd dat we terugslaan.

Dus... lekker de bal terugkaatsen, afleiding zoeken, afreageren en gewoon

denken aan shaffy... we zullen..... (-;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabs geweldig hoe je het doet meis.:sun:

Andere van Duin had toch ook nog een liedje waarbij hij als hij een zin zong, hij iedere keer gebeld werd door iemand anders die dan weer een hoop commentaar had op wat hij zong? Ik weet niet meer hoe dat liedje heet maar ik moet daar wel eens aan denken als mensen hier het nodige commentaar hebben op anderen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Lenie , we kennen elkaar niet maar.................

spuitjes schoonmaken omdat anders een zoon van je wegwilt en jij hem thuis wilt houden, of omdat jij hem kwijt wilt.? Vindt niet dat je hem in beide gevllen een spuitje mag geven hoor ;-)

Groeten Diesel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Frummers!

Ben net pas weer thuis.

Nog niet bijgelezen, ga ik straks doen.

Het is nu bijna 20 jaar geleden dat mijn moeder is overleden.

Mijn vader kwam met een doos persoonlijke spulletjes van haar op tafel...

Ik in tranen, maar oke.

Wat denk je? Heb ik mijn moeders laatste horloge gekregen!!

Echt heel mooi, en onderweg naar huis in de auto, bleef ik er steeds naar kijken.

Dit doet mij heel veel!

Ook hebben mijn broer en ik, hij was er ook, samen in het dagboekje over ons, de kinderen gelezen.

Pffffffffffffff. emotie op emotie dus!

Blijkbaar heeft mijn moeder heel veel geschreven!

Echt het was een bijzondere dag.

Nu ga ik even bekomen, en bijlezen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...