Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 oktober 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 521
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jan1000
Originally posted by: borretje
Sexleven is niet om naar huis te schrijven, zo blijkt.
Het is zoals het is, veel aanvaarden maar, maar veranderen kan nog, toch?
Jan?quote>


Haha ja het kan nog veranderen, ik kreeg een pb van iemand die adviseerde naar de markt te gaan en er eentje van de fiets te trekken, hahaha!
quote>


ik moet heel nodig plassen maar mag niet
ben pas om drie uur hopelijk aan de beurt
en moet er ook nog heen fietsen zo
jeetje dat houd ik toch nooit vol


??????
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gevaarlijke gedachten Bol. Ja, zou kunnen. Op dit moment voor mij niet zo zeer hoor.

Ik associeer het niet zo met gevaarlijk. Ik zou heel erg teleurgesteld zijn in mezelf als ik eraan toe zou geven. Dat wel.

Drank was voor mij niet gevaarlijk in de zin dat ik de hele dag aan de fles hing. Dat heb ik nooit gedaan. Maar ik realiseer me wel steeds meer dat het heel goed zo ver had kunnen komen als het niet zo was dat ik werk zou hebben. Ik weet bijna zeker dan ik dan heel erg zou kunnen afglijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dronk wel door de week ook Carmen. Maar nooit meer dan 4 flesjes bier. Twee voor het avondeten en twee voor het slapen gaan.

Is evengoed ook teveel natuurlijk. Ik moet het niet bagatelliseren.

Ik vind fruit heerlijk. En ook goed als soort vervanger bij het stoppen met roken. Je raakt er niet zo vol van als van snoep of ander snaaispul. ;) Dit jaar worden stoppen met rokenmedicijnen nog vergoed. Per 2012 is dat weer afgelopen. Misschien moet ik dit ook nog gauw maar doen. Ik zit hier nu met mn laatste 4 sigaretten. Daarna moet het afgelopen zijn. Hoop ik! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Heel lang geleden had ik een baan op een uur treinreizen afstand. Het was ook nog eens een goed betaalde en varantwoordelijke baan. Ik heb wel na aankomst eerst een uurtje op de wc ( ja, gewoon op de vloer met de deur op slot) mijn roes uitgeslapen. Werk is fijn om veel redenen, maar ook dat kun je ver** door drank.

quote>


Akelei, dan heb je toch nog een drankkegel als je op je werk komt? Niemand die ooit iets gemerkt heeft?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...