Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 He Woman. Waar heb je de diclofenac voor gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: akeleiEn in die tijdsprong wil ik dan ook gelijk 10 jaar jonger worden hè? , want ik voel me moe en oud. quote> Misschien is een operatie wat voor je Akelei? Of Botox? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoIK EET EEN SINAASAPPELquote> Hahahahahaha!!!!!!! Nou je lijkt op mij!! Dat eet ik echt nooit!Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goedenavond :-) Lord of the Rings, mooiste film ooit. Een paar weken terug ze nog allemaal gezien achterelkaar, een soortement van marathon, ik sla dus over deze keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Is het raar, een sinasappel eten? Ik doe het bijna dagelijks. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: jan1000 Originally posted by: borretjeSexleven is niet om naar huis te schrijven, zo blijkt.Het is zoals het is, veel aanvaarden maar, maar veranderen kan nog, toch?Jan?quote> Haha ja het kan nog veranderen, ik kreeg een pb van iemand die adviseerde naar de markt te gaan en er eentje van de fiets te trekken, hahaha!quote> ik moet heel nodig plassen maar mag niet ben pas om drie uur hopelijk aan de beurt en moet er ook nog heen fietsen zo jeetje dat houd ik toch nooit vol ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Sinasappels zijn niet erg lekker, ik heb chilli sin carne met rijst gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: CarmenSinasappels zijn niet erg lekker, ik heb chilli sin carne met rijst gehad.quote> He he!! Gelukkig ben ik niet de enige!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Oei oei Mups dat zijn gevaarlijke gedachten hé, maar wat ontzettend goed dat je er toch niet aan toe gegeven hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoIK EET EEN SINAASAPPELquote> Goh k'schrik me kapot zeg. lazer bekand van m'n stoel met m'n verket in m'n hand.Wil je dat wel eens laten in het vervolg Ap:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: yajalaDan kunnen mensen hier niet komen 60 h43* terw513 ze dat z6 n6d5g hebben e5gen3512!quote> Ik dacht dat je iets tiepte wat niemand weten mocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Gevaarlijke gedachten Bol. Ja, zou kunnen. Op dit moment voor mij niet zo zeer hoor. Ik associeer het niet zo met gevaarlijk. Ik zou heel erg teleurgesteld zijn in mezelf als ik eraan toe zou geven. Dat wel. Drank was voor mij niet gevaarlijk in de zin dat ik de hele dag aan de fles hing. Dat heb ik nooit gedaan. Maar ik realiseer me wel steeds meer dat het heel goed zo ver had kunnen komen als het niet zo was dat ik werk zou hebben. Ik weet bijna zeker dan ik dan heel erg zou kunnen afglijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik vind fruit eten sowieso moeilijk moet me er echt tot zetten. Weet iemand of stoppen met roken middelen nog vergoed worden? Ik ga zo even teruglezen trouwen, nu lijkt het net of ik zo binnenval, wat eigenlijk ook zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Mupke door mijn werk ben ik ook niet verder afgegleden. Anders weet ik zeker dat ik doordeweeks ook was gaan drinken. Rotspul is het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief ik ben dus ook een schipperskind, maar nooit op een internaat gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik dronk wel door de week ook Carmen. Maar nooit meer dan 4 flesjes bier. Twee voor het avondeten en twee voor het slapen gaan. Is evengoed ook teveel natuurlijk. Ik moet het niet bagatelliseren. Ik vind fruit heerlijk. En ook goed als soort vervanger bij het stoppen met roken. Je raakt er niet zo vol van als van snoep of ander snaaispul. Dit jaar worden stoppen met rokenmedicijnen nog vergoed. Per 2012 is dat weer afgelopen. Misschien moet ik dit ook nog gauw maar doen. Ik zit hier nu met mn laatste 4 sigaretten. Daarna moet het afgelopen zijn. Hoop ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goedenavond dan maar Verder weet ik nix Nou ja, te zeggen dan ' Er gebeurt altijd wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: akeleiHeel lang geleden had ik een baan op een uur treinreizen afstand. Het was ook nog eens een goed betaalde en varantwoordelijke baan. Ik heb wel na aankomst eerst een uurtje op de wc ( ja, gewoon op de vloer met de deur op slot) mijn roes uitgeslapen. Werk is fijn om veel redenen, maar ook dat kun je ver** door drank.quote> Akelei, dan heb je toch nog een drankkegel als je op je werk komt? Niemand die ooit iets gemerkt heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Avond Marjo. Dan ga je maar rustig in een hoekje zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Een handtas überhaupt.. Als je dat zo wilt zien Van ooit, als en had ik maar.. Will do Mup May be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Maar ben je nu weer helemaal gestopt Akelei? Het staat misschien wel ergens maar ik ben niet helemaal bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Mup ik eet nooit fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: marjoEen handtas überhaupt..Als je dat zo wilt zienVan ooit, als en had ik maar..quote> Ga me niet vertellen dat je geen handtas hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Carmen volgens mij dit jaar nog wel volgend jaar niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dan ga ik volgende week even naar de huisarts om te kijken of ik wat hulp met dat stoppen met roken kan krijgen. Vind het ineens zo zonde om dat nog te doen. Dank je Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden