Yvonne Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Morgu lui, heb me een beetje verslapen ... maar de koffie staat door te lopen en de thee te trekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hehe... goedemorgen Igor Koffie staat klaar voor je hoor. Ik ga snel de douche in , dan kun jij daarna.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 goede morgen yvon en de rest van de frummels natuurlijk. doe mij maar eerst een koffie, dan kun jij douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 ik had me gisteren niet afgemeld voor het dagpact. ik was in slaap gevallen. maar ik had het droog gehouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 knorrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 ik ben weg. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 goede morgen allemaal, Vul maar weer lekker aan hoor;) Dagpact: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Zo, klaar om de dag te lijf te gaan. Voor iedereen die het nodig heeft sterkte. Ik duik het donker in... Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Carpe wat fijn dat je nog even reageerde vannacht. Ik lag inderdaad al te slapen TOP dat je niks hebt gedronken Groet Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 goedemorgen, ik moet me ook nog ff droog afmelden, lekker geslapen, niet teveel wakker geweest, en op naar dag 2 lekker werken en paardrijden, we hebben er zin in dus ik meld mij ook aan voor de dagpact: Albert lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goed zo Lien volhouden hoor fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 DAGPACT Albert Lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dankje albert, we gaan ons stinkende best doen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik ga ook werken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 écht wel Lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goedemorgen allen! Gaaaap ik ben nog lui... Maar ik moet wel op gaan schieten nu! Straks naar HA en dan naar mijn vader toe. Even snel mn badje aanzetten en de katjes voeren. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Morgen Vroeg me af waar Lenie blijft. Ban moet toch al zijn opgeheven? Ikke ook nog moe Mag een weekje thuisblijven van de HA. Waarom weet ik niet zo goed . Ik ben niet echt ziek maar soit. Gisteren ging goed bij de kaakchirurg. Afspraak gemaakt en datum voor operatie is vastgelegd. Brrrrrrrrr..spannend. Nu begin ik weer te twijfelen natuurlijk. Nu ja, niet echt twijfelen maar...pfff. Afspraak voor een mammografie gemaakt (I am on a roll). Moest van de HA om één of andere ziekte uit te sluiten. En zo gaan we door en door en door. Met het roken ben ik teruggevallen maar moet dit in het kort echt heel serieus gaan nemen. Voor de operatie mag ik twee weken niet gerookt hebben. Dat was het zowat in het kort zekers Blij dat ik iedereen vooruit zie gaan. Veel beter dan de twintig terugvallen die je zo plots kan lezen. Veeeeeeeeel beter Lytse . Amai!! Dat is supererg voor je vriendin . Kan ze niet terecht bij familie ofzo? Dit is toch echt geen doen!! Ze kan toch niet alleen in haar huisje gaan zitten en wachten op? Vreselijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goeie morgen jongelui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Morgen bollekewol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 burb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeburbquote> Goeie morgen lieve Fleurie. Zat er een boertje in de weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goodmorning kamjers, wat is het toch donker nog. Bomen praten ook meer nu. Fleur de kaakchirurg zal meevallen hoop ik voor je. Twee weken niet gerookt hebben voor de operatie is wel een stok achter de deur. Wat is er aan de hand dat de HA wil dat je een weekje thuis blijft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Nee maar ik had weer een dubbel dus dacht...zal maar eens boeren ipv te vloeken Las net dat het een enorm koude winter gaat worden. In Nederland zou men al voorbereidingen aan het treffen zijn . In Groot Brittannië voorspellen ze zelfs tot -23 graden. Is niet goed :'( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Heel veel zout verzamelen denk ik? Er stond niet zoveel in het artikel. Correctie..Nederlandse bedrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden