Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Sorry ben ik weer. Wat ik maandag schreef daar is het mee begonnen en nu ben ik nog steeds op dag 0. Terwijl ik me er alleen maar ellendiger door voel kan ik toch niet anders. VNN heeft ook niet meer gebeld en ggz ook niet terwijl ik aan beide heb uitgelegd dat het niet ging en dat zij zich steeds niet aan hun afspraken houden. Ze wilden me nog in de kliniek opnemen voordat het misging. Hadden ze het maar gedaan. Toen mocht dat toch weer niet. Had het toen ook helemaal gehad. Snap dat ook niet dat ze me eersty willen opnemen en dan zeggen dat ik me zelf op de bank moet vastzetten en alles door de plee moet gooien. Heb al zo weinig geld dan koop ik toch nieuwe en dat kan ik me niet veroorloven. Geen geld meer op mijn rekening. Psychiater wilde medicatie veranderen, maar daarvoor moest ik vrijdag terugkomen. Dus modder maar lekker aan en ritalin willen ze stopzetten terwijl dat mijn leven heel erg ten goede is gekomen. Weet niet waar ze mee bezig zijn. Zij denken dat angst en psychose van ritalin komt ik krijg het als ik een half pilletje seroquel erbij neem wat ik ook niet weer doe en ik zei het gaat niet nu ik met alcohol gestopt ben. Zijn ze gek of zo? wordt er wel naar me geluisterd? Er zou ook elke week iemand van ggz bij mij thuis komen. Nou ik zie nooit iemand. Ze zeggen dat ik niet meer in crisis ben en dan vergeten ze alle afspraken en doen maar wat niks dus. Lekkker makkelijk. Als ze niet komen kunnen ze zeker van een afstandje zien dat ik nu niet in crisis ben. En als ik elke keer erachteraan moet bellen en er toch niks veranderyt dat kan ik er ook niet bijhebben nu. Het gevecht met de alcohol heb ik voor nu even opgegeven. Alles wordt me teveel nu. Ik zou naar eeen psycholoog waar ik misschien over mijn trauma's kan praten, maar daar hoor ik ook niks meer over. Ze zouden mij en mijn klachten aan de ggz maandag bespreken. Maar hoe vaak hebben ze dat alweer uitgesteld. Ik zou maandag erover worden gebeld, maar nee hoor. Had het ook al niet meer verwacht. Ze zoeken het maar even lekker uit daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 heel veel sterkte bethanie en kracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 goedenavond medestrijders. Ik had een heerlijke dag vandaag. Ik heb eens flink opgeruimd in mijn hoofd en in mijn zogenaamde vriendenkring en dat lucht zo enorm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 oh ja, vraagje nog. Als ik iemand een prive-berichtje wil sturen, hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Hey die Beth,Allemaal erg vervelend meis dat je het gevoel hebt dat je niet serieus genomen wordt.Aan de andere kant proef ik ook een beetje dat doordat de anderen jou hebben laten stikken, jij niet zo sterk bent om die alcohol te laten staan. Dat is denk ik een fout die je maakt. Jij en alleen jij kunt beslissen over jouw alcoholgebruik niemand anders. Dus dat blijft jouw verantwoording. Ik denk dat het goed is dat je toch eerst probeerd om daar aan te gaan werken.Alcohol veroorzaakt angst en dan kun je wel serequel slikken maar daar haal je de oorzaak niet mee weg.Sunny je ziet bij ieder bericht dat een ander plaatst, aan de rechterkant boven een slotje. Als je daar op klikt kun je die persoon een p.b. sturen.Goeie avond Martens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Wil de volgende keer zijn ze weer van de partij hoor, maar dan met 'grote' hondentanden die ze dan wel eens zullen laten zien kijken of ze nog wel zoveel praatjes hebben daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 bollie!!!!!!!!!wat ben je ook een schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 ik heb niet meer terug gelezen hoor vandaag. heb niet zoveel puf meer. was er nog wat bijzonders???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 HaYa wat dacht je van jezelf? Jij bent ook een scheet. Las net dat je erg moe bent. Moeilijk hé met die kindertjes om eens wat tijd voor jezelf te hebben. Voor jou een stevige Igor voor jou ook een knuffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Weet wel dat verantwoordelijkheid bij mij ligt. Heb er alleen de kracht en de wil niet meer voor.Zal wel zwak zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 dank je bol ik kon hem even wel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Bethany...veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 et kan trouwens wel mijn verantwoordelijkheid zijn om niet te drinken, maar wat nou als het niet lukt, ben ik dan een zwakkeling? Ik wil het wel en ook niet. En de eerste wint op dit moment. Dat gaat tegen mijn wil, gevoel, gedachten en alles in. Bol Het voelt een beetje als een beschuldiging, beetje erg. Weet wel dat ik daar erg gevoelig voor ben. Mijn denken is laatste tijd ook wat verward. Kan dus ook aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Heb trouwens vandaag nog niks gedronken maar ben zo verschrikkelijk bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Weet je Bethanie, het klinkt misschien heel simpel (en dat is het eigenlijk ook).voel de angst maar,en weet, het gaat vanzelf weer over, echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Ja maar ik heb het elke dag de hele dag door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Lieve Beth,Het is absoluut geen beschuldiging. Waarom???? Ik kan jou niet beschuldigen, ik weet hoe moeilijk het is om van de drank af te blijven. Ik zit hier voor hetzelfde.Maar angst is een slechte leermeester en als die angst nog eens veroorzaakt kan worden door drank dan moet je op een gegeven moment iets anders zuip je je kapot.Daar heb je hulp bij nodig want je kunt het niet alleen. Wat ik bedoel te zeggen is dat je alle instanties opnoemt die jou hebben laten zitten en jij de kracht niet meer hebt om die drank te laten staan. Daar zit hem volgens mijn gevoel de knoop.Je schrijft wel of niet van de drank af blijven. Ook dat gevoel ken ik maar al te goed. Je weet dat er refusla bestaat hé? Dat gebruik ik al jaren. Het helpt mij erg goed tegen de zucht omdat ik weet dat ik niet kan drinken.Is dat niet iets voor jou om daar eens over na te denken?Waar ben je nu dan precies bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 kon hem ook wel gebruiken Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Ik ben nergens bang voor en toch ben ik bang. Weet het dus niet. Het is een allesoverheersend vreemd onwerkelijk gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Jet!!!!!! Wat heerlijk voor je. (ik wist wel dat het goed zou komen hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Beth je schrijft dat je de hele dag door angst hebt, heb je het gevoel dat de angst bij jou een eigen leven lijdt in jouw lichaam zonder dat je daar controle over hebt? Hoe gaat het slapen en eten? Lukt dat wel een beetje.Maar als je die angst voelt en daar is geen werkelijke reden voor, heb je dan het gevoel dat je je richt op die angst en je hem dan voelt? Heb je het gevoel dat het je verlamt? Heb je helemaal geen beelden bij die angst?Goeie avond Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Ohw sorry, goedenavond allen. Maar ik ben ook alweer weg. Misschien straks weer even meepraten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Ja het verlamt me maakt me helemaal gek en neemt bezit van me en het gevoel niet in de realiteit te zijn is ook erg beangstigend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Ja Beth dat gevoel niet echt meer in de realiteit te zijn dat kende ik maar al te goed. Het gevoel dat je jezelf een beetje in de steek laat zonder dat je dat wil. god zij dank is dat bij mij al ruim 30 jaar geleden. Mijn grootste angst was om op eigen benen te staan, angst voor agressie van anderen het gevoel dat ik eigenlijk niet opgewassen was tegen het geweld van anderen. Wie was ik nou helemaal??? Een nietsnut, een klein bang wezentje. Anderen waren allemaal veel sterker en verder dan ik. Wat moest ik nu in zo'n wereld doen, dat kan ik helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden